Miten teistä sopii KRISTITYKSI itseään sanovan suuhun seuraava:"jätän sinut saatanan haltuun". Eikös tuo ole pikemminkin saatananpalvojan toivotus?
Mohikaani se noin minulle toivotteli - taisi olla niitä hänen kuuluisia "rakkaudellisia" helluntailaisneuvojaan taas. Niitä samoja, josita hän seriffiaikoinaan sai potkutkin. Vai mistä lienee kyse?
Saatanan haltuun?
19
484
Vastaukset
- P-H.
vaikuttaisi olevan primitiivireaktio. Henkilö ei ole sisäistänyt Jeesuksen lähetyskäskyä " rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi".
Tässä tapauksessa toivotus: "jätän sinut saatanan haltuun" kertoo, että kyseinen henkilö joka näin toivottaa ei ole sopusoinussa itsensä, ympäristönsä eikä Jumalansa kanssa vaan häneen lahkeeseensa pääsi kiemurtelemaan käärme, joka kuiskasi sanat hänen korvaansa. Todennäköisesti hän on nyt murhemielellä ja pyytää Jumalalta anteeksi toivotustaan. * Kehoituksista monilta lopetaa Jumalan ja Raamatun häpäiseminen, uskovien nimittely ja solvaaminen, et ole taipunut tekemään pinintäkään aloitetta, että alakisit "viisastua"!
* launtoni perustuu Raamattuun sinä, että seurakunnastakin eroitetaan totttelematon, jos ei parannusta tpahdu, niin viimeisenä hoitotoiminpiteenä on eroittaa seurakunnasta ,ja nimenomaan "Saatanan haltuun".
* Se koskee siis seurakunnan sisällä olevia, ulkopuoliset tuomitsee Jumala.
* Katson kuitenkin asian palstan sisältäpäin, ja poikalpsi on vuosikausia rääkännyt uskovia katkerilla syytöksillään ja tuomioillaan mitään parannusta tekemättä on kohtuullista antaa hänen olla "herransa" huomassa sitähän hän on ilman sanomattakin, kun kerran ei ole Kristuksessa.
* Kehoitan poikalasta edelleenkin, anomaan anteeksiantoa Jeesukselta Kristukselta, että ehkä vielä hapuilemalla Hänet löytäisi.- totuus?
Täällä on pari kertaa aiemmin umpihelluntailaisten toimesta väitetty, että moista saatanan haltuun hylkäämistä ei helluntaiseurakunnissa harrasteta, että se on lestadiolaisten tapa. Kuka valehtelee?
totuus? kirjoitti:
Täällä on pari kertaa aiemmin umpihelluntailaisten toimesta väitetty, että moista saatanan haltuun hylkäämistä ei helluntaiseurakunnissa harrasteta, että se on lestadiolaisten tapa. Kuka valehtelee?
helluntaiseurakunnissa, lestadiolaisten kohdalta en tiedä.
* Eihän siinä mitään outoa ole, sehän on selvään Paavalin kynästä, Herran ilmoittamana annettu käytännön ohje, katumattomia langenneita kohtaan tarkoitettu viimeisin "hoito" keino, että voisi sitten joskus uudelleen vielä saada Herran kutsun sisimpäänsä ja saisi uuden armon , ja uuden alun Herran omana.
* 1Kor 5:1-5.- hävetkää!!!
Mohikaani_27 kirjoitti:
helluntaiseurakunnissa, lestadiolaisten kohdalta en tiedä.
* Eihän siinä mitään outoa ole, sehän on selvään Paavalin kynästä, Herran ilmoittamana annettu käytännön ohje, katumattomia langenneita kohtaan tarkoitettu viimeisin "hoito" keino, että voisi sitten joskus uudelleen vielä saada Herran kutsun sisimpäänsä ja saisi uuden armon , ja uuden alun Herran omana.
* 1Kor 5:1-5.Uskovainenko sanoisi tuolla tavalla? Jeesus on uskovaisen esikuva, te käytätte Saatanaa esikuvananne, kun toivottelette tuollaista!
- poikalapsi
Sinusta se on siis RAAMATULLISTA, että toivot minulle pahaa? Runsaasti näkyy kiihtymys sinua kuitenkin tässä vaivaavan - kirjoitusvirheistä päätellen. Et taida IHAN varma ollakaan edes itse.
Sinulle ei saa sanoa, että olet valehtelija ja kiero kuin korkkiruuvi. Sanon silti - ja vieläpä olet pahantahtoinen korkkiruuvi. Kristitty et ole. Tämä toivottelusi vakuuttaa minut päätelmästäni.
Et sinä voi minua seurakunnastasi erottaa, kun en ole siihen koskaan kuulunut enkä koskaan kuulukaan. Häpeämättä sotket Jeesuksenkin omiin haluihisi mollata ja sortaa - koska et VIELÄKÄÄN ole sinut sen kanssa, että sait monoa seriffintöistä oman taitamattomuutesi takia ja koska edelleen olet minulle asiasta katkera - osallistuinhan minäkin muiden mukana sinun potkujesi järjestämiseen. Kipeää sinuun ottaa myös se, että valheista olet kärynnyt - kylkiluut, homojen heteroituminen, IP-väitteesi jne.
Olen puolestasi pahoillani. Ole nyt mies ja te parannus äläkä enää leiki jumalaa. Minulle sinun on turha markkinoida saatanaasi - en ala häntä seurata, vaikka kuinka haluaisit. Elän omaa elämääni, jolla ei ole mainitsemasi suuren sankarisi Luciferin kanssa mitään tekemistä.
SE sinua niin harmittaa.
Jos joku jotakuta on vuosikausia rääkännyt, niin SINÄ olet vuosikausia rääkännyt minua valheillasi. Ei mene TIETO perille, Ristin voiton sadut kyllä uskot. Ei mene järjen sana perille - omat ennakkoluulosi ja likaisen mielikuvitukssi tuotteet uskot. Säälittää. Miten vanha mies voi olla noinkin julma ja ilkeä, pahantahtoinen ja omahyväinen. Tuskinpa suurin osa helluntailaisistakaan on toivotuksistasi samaa mieltä.
Tämä palsta EI OLE seurakunta. Millähän elkeellä sinut saa sen tajuamaan. Seurakunnassasi saat vapaasti siunata saatanaasi, markkinoida uskonveljillesi saatanasi suurtekoja - kun tunnut niin haluavan. Tämä EI OLE helluntaiseurakunta. Älä siis tänne tuo omaa armottomuuden ja vihan oppiasi, hävetkää!!! kirjoitti:
Uskovainenko sanoisi tuolla tavalla? Jeesus on uskovaisen esikuva, te käytätte Saatanaa esikuvananne, kun toivottelette tuollaista!
uudestisyntyneelle, kukas muuta on väittänyt? Häpee ite, kiitos! Kun mä en tiedä mitä pitäis hävetä? Uskovaisuutta vai mitä?
- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
uudestisyntyneelle, kukas muuta on väittänyt? Häpee ite, kiitos! Kun mä en tiedä mitä pitäis hävetä? Uskovaisuutta vai mitä?
Häpeää et osaa tuntea - se ei ole uutta. Luulet olevasi jumala ja siksi tuomitset ja saatanaasi mainostat. SITÄ sinun tulisi hävetä. Samoin sinun tulisi hävetä jatkuvaa valehteluasi.
Et osaa. Kannattaisi varmaan opetella, kivittäjä! poikalapsi kirjoitti:
Sinusta se on siis RAAMATULLISTA, että toivot minulle pahaa? Runsaasti näkyy kiihtymys sinua kuitenkin tässä vaivaavan - kirjoitusvirheistä päätellen. Et taida IHAN varma ollakaan edes itse.
Sinulle ei saa sanoa, että olet valehtelija ja kiero kuin korkkiruuvi. Sanon silti - ja vieläpä olet pahantahtoinen korkkiruuvi. Kristitty et ole. Tämä toivottelusi vakuuttaa minut päätelmästäni.
Et sinä voi minua seurakunnastasi erottaa, kun en ole siihen koskaan kuulunut enkä koskaan kuulukaan. Häpeämättä sotket Jeesuksenkin omiin haluihisi mollata ja sortaa - koska et VIELÄKÄÄN ole sinut sen kanssa, että sait monoa seriffintöistä oman taitamattomuutesi takia ja koska edelleen olet minulle asiasta katkera - osallistuinhan minäkin muiden mukana sinun potkujesi järjestämiseen. Kipeää sinuun ottaa myös se, että valheista olet kärynnyt - kylkiluut, homojen heteroituminen, IP-väitteesi jne.
Olen puolestasi pahoillani. Ole nyt mies ja te parannus äläkä enää leiki jumalaa. Minulle sinun on turha markkinoida saatanaasi - en ala häntä seurata, vaikka kuinka haluaisit. Elän omaa elämääni, jolla ei ole mainitsemasi suuren sankarisi Luciferin kanssa mitään tekemistä.
SE sinua niin harmittaa.
Jos joku jotakuta on vuosikausia rääkännyt, niin SINÄ olet vuosikausia rääkännyt minua valheillasi. Ei mene TIETO perille, Ristin voiton sadut kyllä uskot. Ei mene järjen sana perille - omat ennakkoluulosi ja likaisen mielikuvitukssi tuotteet uskot. Säälittää. Miten vanha mies voi olla noinkin julma ja ilkeä, pahantahtoinen ja omahyväinen. Tuskinpa suurin osa helluntailaisistakaan on toivotuksistasi samaa mieltä.
Tämä palsta EI OLE seurakunta. Millähän elkeellä sinut saa sen tajuamaan. Seurakunnassasi saat vapaasti siunata saatanaasi, markkinoida uskonveljillesi saatanasi suurtekoja - kun tunnut niin haluavan. Tämä EI OLE helluntaiseurakunta. Älä siis tänne tuo omaa armottomuuden ja vihan oppiasi,eikä sun kuuluisi edes olla tällä palstalla katkeruuttasi purkamassa helluntailsiin, se on minä joka olen symboli näköjään sinulle, minuun sinä saat purkaa kaiken myrkkysi, ja saastuneen mielesi. Ope!
* Ja täällä justiinsa opetetaan helluntaioppia jos jotakin oppia opetetaan, jos et ole huomannut, tämä on helluntailaisuudesta keskustelijoille tarkoitettu palsta, mitä siis teet täällä? Et ole uskovainen ollenkaan, niin miksi olet tarjoamassa täällä irstasta elämän tapaasi.
* Etkä tahdo ottaa mitään vastaan, että pääsisit uskontien alkuun, sinä vaan jankutat järjenpäätelmiäsi ja meiskaat omista intresseistäsi.
* valehtelet kun sanot, että haluan sinulle pahaa. Olen vuosia halunnut, että käännyt saatanan valtakunnsta Jumalan valtakuntaan, mutta et ole tahtonut edes ajatella asiaa, siksi voin jättää sinut ihan puhtaalla omalla tunnolla herrasi haltuun, en ole ajamassa sinua saatanan haltuun, vaan olen yrittänyt sinua pois sen hallusta ja vallasta, mutta turhaan on uskovaiset vuosia sinua kehoittaneet tulemaan pois saatanan halusta, mutta ole sitten siellä, kun et haluakkaan tulla pois!poikalapsi kirjoitti:
Häpeää et osaa tuntea - se ei ole uutta. Luulet olevasi jumala ja siksi tuomitset ja saatanaasi mainostat. SITÄ sinun tulisi hävetä. Samoin sinun tulisi hävetä jatkuvaa valehteluasi.
Et osaa. Kannattaisi varmaan opetella, kivittäjä!joka häpeämisestä puskasta huutelet, mutta sehän sopii sulle!
* Jos minä nyt alsituisin sinun syytöksiisi, ja polvistuisin eteesi anteeksi anelemaan, että olen sinulle koittanut kaikella mahdollisella tavalla julistaa evankliumia pelastualsesi saatanan vallasta Jumalan valtakuntaan, niin olisi sama kun kumartaisin saatanalle.
* Jeesuskin sanoi, mene pois saatana, et etsi sitä, mikä on Jumalan, vaan mikä itsellesi sopisi lihallisen ihmisesi mieliksi!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
joka häpeämisestä puskasta huutelet, mutta sehän sopii sulle!
* Jos minä nyt alsituisin sinun syytöksiisi, ja polvistuisin eteesi anteeksi anelemaan, että olen sinulle koittanut kaikella mahdollisella tavalla julistaa evankliumia pelastualsesi saatanan vallasta Jumalan valtakuntaan, niin olisi sama kun kumartaisin saatanalle.
* Jeesuskin sanoi, mene pois saatana, et etsi sitä, mikä on Jumalan, vaan mikä itsellesi sopisi lihallisen ihmisesi mieliksi!En ole puskasta huudellut yhtään mitään - ei kuulu tapoihini. Käytän - ja olen käyttänyt - VAIN omaa nimimerkkiäni. Sitä sinä et kyllä ole ennenkään uskonut, oi monoa saanut seriffi.
Tuomitsija olet SINÄ, ei Jumala. Säälittävää. - poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
eikä sun kuuluisi edes olla tällä palstalla katkeruuttasi purkamassa helluntailsiin, se on minä joka olen symboli näköjään sinulle, minuun sinä saat purkaa kaiken myrkkysi, ja saastuneen mielesi. Ope!
* Ja täällä justiinsa opetetaan helluntaioppia jos jotakin oppia opetetaan, jos et ole huomannut, tämä on helluntailaisuudesta keskustelijoille tarkoitettu palsta, mitä siis teet täällä? Et ole uskovainen ollenkaan, niin miksi olet tarjoamassa täällä irstasta elämän tapaasi.
* Etkä tahdo ottaa mitään vastaan, että pääsisit uskontien alkuun, sinä vaan jankutat järjenpäätelmiäsi ja meiskaat omista intresseistäsi.
* valehtelet kun sanot, että haluan sinulle pahaa. Olen vuosia halunnut, että käännyt saatanan valtakunnsta Jumalan valtakuntaan, mutta et ole tahtonut edes ajatella asiaa, siksi voin jättää sinut ihan puhtaalla omalla tunnolla herrasi haltuun, en ole ajamassa sinua saatanan haltuun, vaan olen yrittänyt sinua pois sen hallusta ja vallasta, mutta turhaan on uskovaiset vuosia sinua kehoittaneet tulemaan pois saatanan halusta, mutta ole sitten siellä, kun et haluakkaan tulla pois!En ole enkä ole koskaan ollutkaan missään "saatanan valtakunnassa". On se kumma juttu, että se ei sinulle mene perille.
Muun jätän täysin asiattomana kommentoimatta. Samaa soopaasi suollat. Eikö edes hävetä?
samalla kertaa tuomitsee sinut helvettiin ja on myös itse se joka Jumalan sijasta tuomitsee.
saatanan haltuun rangaistavaksi, että sinun henkesi pelastuisi Herran päivänä..
Ihminen on kokonaisuus, jossa toimivat liha ja henki..- mites uskovainen tuolleen?
Lopettakaa tuo, puhutte jo muuta kuin Raamatun opettamalla tavalla.
Lukekaa alaspäin sivua selaten, niin ehkä huomaatte oman käytöksene omituisuuden, miten se ei sovi yhteen Raamatun neuvojen kanssa:
http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/html/finnish/1992/Luuk.6.html#o36
- mie ihmetttelen
Ei yleensä uskossa oleva sanoisi niin kenellekkään...!
- Eroe
Mohikaanilla tuli mitta täyteen sinun valeitasi. Hengellisesti et ole nyt siinä tilassa, että voisit pelastua.
Onkohan hän tarkoittanut tätä Raamatun kohtaa?
1.kor.5:15: "Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744989Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251170Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra52897