Sheila ja Lauren

Devil_Clown

http://www.youtube.com/watch?v=NqeEi8a9kmE&feature=related

Lapsuudessani tuli muistikatkoksia, kun luulin että Sheila olisi hyökännyt Brooken kimppuun, mutta päinvastoin! Henkilö jota erehdyin Brookeksi, olikin Lauren, kiitos Youtube-videopätkän ansiosta, joka auttoi parantamaan muistiani! Muuten, mitä tapahtui kun Sheila ja Lauren riitelivät, kun olin ala-asteella ja minulla oli silloin lukihäiriö? Ainakin Lauren syyttää Sheilalle siitä, että Lauren menehti lapsensa Sheilan takia, ja lisäksi hän sanoi jostain eräästä miehestä, jota he kumpikin rakastaa kyseistä henkilöä.

Eli mistä oli kyse, kun naiset tappelivat? Osaako joku sanoa?

7

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa..

      Eli mistä oli kyse, kun naiset tappelivat? Osaako joku sanoa?


      En muista sitä enää. Tuo linkki sisälsi kuitenkin tappelun jota ei "oikeasti" tapahtunut. Jompi kumpi heräsi ja se paljastui uneksi.

      • Devil_Clown

        Se oli siis unta, nyt vasta muistan. Mutta kuitenkin, mistä asioista he puhuivat? Kuten viimeksi kerroin, että osaan englannin kieltä jonkin verran, mutta en ammattimaisesti.

        Entä mitä Sheilalle tapahtui, kun hän heräsi sairaalassa? Siitä on niin pitkä aika, etten enää muista kovin paljon.


      • englantia,,,
        Devil_Clown kirjoitti:

        Se oli siis unta, nyt vasta muistan. Mutta kuitenkin, mistä asioista he puhuivat? Kuten viimeksi kerroin, että osaan englannin kieltä jonkin verran, mutta en ammattimaisesti.

        Entä mitä Sheilalle tapahtui, kun hän heräsi sairaalassa? Siitä on niin pitkä aika, etten enää muista kovin paljon.

        En osaa puhua englantia sanaakaan, mutta lauseen tai sanan sieltä täältä tajuan. Ratkaisevat lauseet jäivät ymmärtämättä :) Ehkä sheila vaihtoi vauvat keskenään ja lauren sai toisen lapsen? Niin tai näin, sheilan ja laurenin menneisyyttä ei ole puitu kauniissa ja rohkeissa, muuten kuin nuoissa niiden keskusteluissa. Nehän oli ennen tunteita ja tuoksuja sarjassa, keskusteluissa olevat asiat tapahtuivat siinä sarjasa.
        Tuossa videossa käydään paljolti allaolevan kaltaista turhanpäiväistä keskustelua.


        en voi antaa sinun soittaa poliisille.
        sitten sinun täytyy estää minua fyysisesti.
        lauren älä tee tätä.
        ---olet paha ihminen ja ansaitset joutua vankilaan.
        ----luuletko että tuo estää minua?
        lauren, sinä olet kohtuuton.
        kohtuuton sen jälkeen, mitä teit minulle. sinä---lapseni.---kidnappasit.
        tiedän ja olen pahoillani, mitä muutakaan voin sanoa.
        et voi sanoa minulle mitää.--ei--anteeksipyyntö.
        ---sinä saat maksaa---
        ---minä olen muuttunut, en ole enää se sama persoona jonka tunsit.
        ---yritätkö kertoa ettet ole vastuussa siitä mitä teit--- sinä tiesit ettei lapsi ollut minun---kun tulen takaisin palaan poliisin kanssa.
        minä en ole täällä kun palaat--etkä enää näe minua-----et ole muuttunut, olet yhtä vihamielinen--kuin aiemmin.
        --sinä kävit minuun käsiksi, ehkä minun pitäisi soittaa poliisille.--saat maksaa vannon sen-- olet tekemässä hyvin pahaa virhettä.- sinä et mene mihinkään täältä. Olen tehnyt liikaa--- mitä sinä tiedät uhrautumisesta.


    • tässä jotain...

      Muistaakseni Sheila ja Lauren olivat joskus osa Tunteita ja Tuoksuja -sarjaa. Näyttelijäthän "hyppivät" joskus kauan aikaa sitten molemmissa sarjoissa samoina henkilöinä ja Lauren on vieläki Tunnareissa.

      Sheila oli Laurenin lääkärimies-Scottilla töissä ja ne rakastuivat blaablaablaa...
      No ne eros ja menivät taas takas, jossain välissä Lauren ja Sheila olivat molemmat tulleet raskaaksi.
      No tapahtui kaikissa saippuasarjoissa tuhannet kerrat käytetty juttu: Sheila sai keskenmenon ja feikkas tyynyllä olevansa edelleenkin raskaana.
      Sitten se meni muka synnyttämään, mutta saikin jostain rahalla lapsen, vaihtoi sen Laurenin vauvaan. Lauren epäili että jotain hämärää on tekeillä mut Sheila sai sen rauhoittumaan.
      No Laurenin lapsi kuoli, siis se Sheilan ostama.
      Laurenin mies Paul (joka on edelleen siis Tunteissaja Tuoksuissa) on yksityisetsivä ja se sai selville jotain tästä jutusta.
      Sheila pakotti Laurenin jonnekin taloon ja sytytti sen palamaan. Sheilan luultiin kuolleen tässä tulipalossa.

      Niin Dylan oli Laurenin lapsi jonka Sheila kidnappas.

      En muista mitä sille Dylanille kävi, en seurannut Tunnareita silloin mitenkään aktiivisesti...

      • tässä jotain...

        Niin tämä Dylan poika on siis se ostolapsi joka kuoli ja Laurenin oikea poika Scotty oli sillä Scottilla, tuli just mieleen! :)
        Lauren yritti saada koko huoltajuutta mutta ei onnistunut. Scotty oli joskus kaunareissakin muistaakseni.

        Sheilahan oli siis Genoa Cityssä julistettu kuolleeksi.
        En tiedä miksei Lauren voinut paljastaa Sheilan salaisuutta, mutta ei tästä tietty oltais mitään draamaa saatu jos se olis niin helposti käynyt :)


      • tämä....

        Sheila pakotti Laurenin jonnekin taloon ja sytytti sen palamaan. Sheilan luultiin kuolleen tässä tulipalossa.

        Se oli varmaan linkissä oleva kohtaus. Se lainattiin kauniisiin ja rohkeiin tunteista ja tuoksuista ja sheila muisteli sen.

        http://www.youtube.com/watch?v=jFRmc7iRBsw&feature=related


      • oli salasuhde
        tässä jotain... kirjoitti:

        Niin tämä Dylan poika on siis se ostolapsi joka kuoli ja Laurenin oikea poika Scotty oli sillä Scottilla, tuli just mieleen! :)
        Lauren yritti saada koko huoltajuutta mutta ei onnistunut. Scotty oli joskus kaunareissakin muistaakseni.

        Sheilahan oli siis Genoa Cityssä julistettu kuolleeksi.
        En tiedä miksei Lauren voinut paljastaa Sheilan salaisuutta, mutta ei tästä tietty oltais mitään draamaa saatu jos se olis niin helposti käynyt :)

        Brad Carltonin kanssa, ja Sheilalla oli siitä valokuvia todisteena. Sheila kiristi aluks niillä kuvilla, ja sitte lopulta kun Laurenin piti paljastaa Ericille totuus, se Laurenin ja Sheilan rakastama mies Scott pyysi kuolinvuoteellaan, ettei Lauren paljastais Sheilaa Ericille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe