tänään TV2 18.00 ohjelmassa "MATKAPASSI"! Minä ainakin katson kaivaten:(
Brittiläisiä maisemia
5
431
Vastaukset
- määvaan
Nyt mä missasin ton!! Mun piti vilkasta ohjelmaa, mutta oon vaan puuhannut kaikkee muuta. Höh.
Ei muisti ja järki pelaa kunnolla, kun oon flunssassa. No, mikäs sen parempi syy vältellä sateista ulkoilmaa ja lenkkipolkuja ja pysytellä sisällä lämpimässä... xD
Ps: Koska se SteveCrane mahtaa palata?? :o- Tätiliini
tulee huomenna uusintana 13.30. Vähän ehkä petyin:( Mutta toinen osa on Yorkshiresta!!!:)
???ei tietoa stevestä, palaa kuitenkin, näin uskon.
Koetahan parantua!!!! Äläkä aivastele monitoria kohti, tartutat meidät muutkin:) - Rokotusta
Tätiliini kirjoitti:
tulee huomenna uusintana 13.30. Vähän ehkä petyin:( Mutta toinen osa on Yorkshiresta!!!:)
???ei tietoa stevestä, palaa kuitenkin, näin uskon.
Koetahan parantua!!!! Äläkä aivastele monitoria kohti, tartutat meidät muutkin:)Tietokonevirusta vastaan?
- ainakin
Rokotusta kirjoitti:
Tietokonevirusta vastaan?
kunnossa... Rokotus nimeltään F-Secure....
- Tätiliini
Rokotusta kirjoitti:
Tietokonevirusta vastaan?
sellainen pöpösuojaus löytyy:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3186894Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693996- 2083125
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242847- 741932
- 1461712
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101702Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891418