Perustellusti KIROTTU kolme-enkeliä

Ei täysissä sielunvoimissa, muttei myöskään täyttä ymmärrystä
vailla - kolme-enkeliä kirjoitti tällä kertaa jopa
9 supervalhetta. Raamattu kiroaa tuon enkeliopetuksen. Niin on itse kolme-enkeliäkin
9-kertaisesti
kirottu, ellei tee parannusta "eksytyksen kavalista
juonistaan" ja ennenakikkea muiden saastuttamisesta
niillä. Tällä puheella ja allaolevin perustein!

KOLMEN ENKELIN "OPETUSTA" - 9 aloitusta - poimintoja tuon enkelioppaan keskeisestä opetuksesta

TÄLLÄ SIVULLA ENKELIOPAS VÄITTÄÄ SEURAAVAA (~~~):

1.
~~~ viikon 1. päivän loi kylläkin Jumala MUTTA sen siunasi ja pyhitti saatana ~~~
[Täysin väärin! Sillä Sana sanoo, ettei mikään ole itsessään epäpyhää, vaan ainoastaan
sille, joka pitää epäpyhänä, se on epäpyhää. Eli epäusko tekee hyviä asioita epäpyhäksi.

2.
~~~Jumala on sanassaan ilmoittanut, että seitsemäs päivä on merkkinä hänen ja hänen valitun kansansa välillä – se on uskollisuuden merkki ~~~
[Täsyin väärin! Jeesus sanoo, että voi, voi, voi - - te maksatte kymemnykset jopa mintuista ja
tillesitä, mutta jätätte huomiotta sen, mikä " LAISSA ON TÄRKEINTÄ:
OIKEUDENMUKAISUUDEN, USKOLLISUDUEN JA LAUPEUDEN"]

~~~Jokaista ihmistä Jumalan maailmassa hallitsevat hänen lakinsa.~~~
[Täysin väärin! Raamattu sanoo, että armon pitää hallita. Ja että "olemme irti laista" ja
että NYT vanhurskaus "ilmoitettu ilman lakia".]

3.
~~~Paavali antaa jokaiselle oman harkinnan mukaan päättää, miten hän suhtautuu paastoon, mutta ei saa tuomita toista, jonka käsitys paastosta on erilainen. ~~~
[Täysin väärin ymmärretty Paavalia. Paavali ei puhu pävien syömisestä tai jostain syömättömyydestä, vaan siitä että kaikki ruoat ovat puhtaita. Jeesuskin "sanoi kaikki ruoat
puhtaiksi". Paavali: "Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään!"]

4.
Israelin Jumalaa enkelioppaamme herjaa seuraavasti:
~~~ Hengellinen Israel, muuta kansaa ei ole Jumalalla koskaan ollut! Adventtikansa on oksastettu Kristus puuhun ja olemme Jumalan Israelia!!~~~
[Raamattu vannoo, että Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala hylkää Daavidin suvun johtavan
aseman Jumalan valtakunnassa vain, "Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon".
Toistaiseksi yön ja päivän vaihtelua eivät edes enkelit ole saaneet sekaisin!]

KAIKKIEN AIKOJEN VÄKEVIN EKSYTYS TÄMÄ ENKELIOPPAAN 5. VÄITE
- että Jumala olisi hyljännyt Leevin pappissuvun, sillä vaikka pappeus on nyt Juudan
suvulla (J.K.), niin ei Jumala unohda mitään antamiaan lupauksia, vaan on luotettava.

5.
Kaikkein suurin rikos kolmen-enkelin toimesta Jumalan lakia vastaan tapahtuu tässä väitteessä:
~~~ Ikuisesti kantamassa
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 28.8.2008 klo 11.12
Leeviläiset kantavat ikuisesti Jumalan arkkia. Muuten oletteko nähneet heidän kantavan viime aikoina arkkia, leeviläisten? ~~~

Enkeliopas (3-e) on täysin väärässä, sillä Jes 66:20-24 paljastaa, että tuhatvuotisessa rauhanajassa tulevat leeviläiset palvelemaan.

Jesaja 66:20-23
20
He tuovat kaikki veljenne kaikkien kansojen keskeltä, lahjaksi Herralle, he tuovat heidät hevosilla ja avovaunuilla ja katetuilla vankkureilla ja muuleilla ja ratsukameleilla Jerusalemiin, minun pyhälle vuorelleni -- sanoo Herra -- samalla tavoin kuin israelilaiset tuovat uhrilahjana ruokaa puhtaissa astioissa Herran huoneeseen. [Jes. 43:6 ]   
21
Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.   
22
Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne. [Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]   
23
Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]   

Vielä 2. kohta Sanasta, joka vahvistaa, että 3-e on saatanallinen enkeliopas, sama henkiopas oli egw:llä kuin on kolme-enkelillä, antamassa saatanallista valheen voimaa.

Jer. 33:21    yhtä mahdotonta on se, että minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa rikkoutuisi. Minä olen luvannut, että hänen valtaistuimellaan aina hallitsee hänen jälkeläisensä. Rikkoutua ei voi myöskään minun liittoni leeviläisten pappien kanssa, jotka toimittavat minulle palvelusta.    

6.
~~~Ikuisesti suitsuttaen
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 28.8.2008 klo 11.15
1. Aik. 23:13
Aaronin pojatko siellä Israelissa suitsuttavat tänäänkin?
Ikuisesti tarkoitti tässä vain muutamaa sataa vuotta. ~~~

Täysin moraalitonta pilkkaa! Sillä ...

Jes. 65:20    Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen   
Hepr. 9:4
siinä oli kultainen suitsutusalttari ja liiton arkki, yltympäri kullalla päällystetty, jossa säilytettiin kultainen mannaa sisältävä astia ja Aaronin viheriöinyt sauva ja liiton taulut,

Liitonarkki tulee jälleen näkyviin, ainakin se taivaallinen, kun tämä ns. pakanain aikakausi
on päättynyt. Ja alkaa se rauhanaika (1000 v.), jolloin "nuorin kuolee 100-vuotiaana.
Leeviläsielle papeudella annettua lupausta ei ole unohdettu.

Ilm 11:19
Ja Jumalan temppeli taivaassa aukeni, ja hänen liittonsa arkki näkyi hänen temppelissään, ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää ja maanjäristystä ja suuria rakeita.
Jeremia 33:20-21
20 "Näin sanoo Herra: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa,
21 niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa, niin ettei hänellä enää ole poikaa, joka istuu kuninkaana hänen valtaistuimellansa, ja minun liittoni leeviläisten pappien, minun palvelijaini, kanssa.

. Jeremia 66:20-23
20 Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.
21 Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
22 Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.
23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.

7.
~~~Söikö ne elämänpuusta?
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 28.8.2008 klo 11.23
Siis ikuisen piinan kannattajilta jää pettää pahasti, pian he ovat kylmässä kylvyssä ja lissee on luvassa...:) ~~~

Edesvastuutonta on yllyttää tunnontuskissa olevia itsemurhaan tuolla valheella, että kuolema
olisi muka vapautus. Vaikkei itse uskoisikaan Jeesuksen ilmestyksiä Johannekselle,
ainakaan tuota kolmannen enkelin varoitusta, niin ei pidä muita yllyttää valheoppiin.
Ilm 14:10-11a
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä,

8.
~~~Sopusoinnussa lakiin
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.8.2008 klo 07.53
Sopusoinnussa hänen lakinsa kanssa
Uudestisyntymisessä sydän tulee sopusointuun Jumalan ja hänen lakinsa kanssa.~~~

Täydelliseen itsepetokseen johtaa tuo enkelioppaan täysi valhe. Sillä liha ei alistu,
"eikä se voikaan", sanoo Sana. Kehitysoppi luonteenkehitysoppeineen on itsepetosta.
Uskova ei ole aviossa (valvova kristitty) tai avossa (nukkuva kristitty) Mooseksen kanssa vaan Kristuksen!

Room 7:4-6
4 Samoin on teidän laitanne, veljeni. Kristuksen kuolemassa te hänen ruumiinsa jäseninä olette kuolleet vapaiksi laista ja kuulutte nyt toiselle, hänelle joka on herätetty kuolleista. Näin me kannamme hedelmää Jumalalle. [Gal. 2:19,20, 5:18; Kol. 2:14]
5 Silloin kun vielä olimme turmeltuneen luontomme vallassa, ruumiissamme vaikuttivat lain herättämät syntiset himot ja me kannoimme hedelmää kuolemalle. [Room. 6:21, 8:8; Gal. 5:19]
6 Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan, olemme päässeet vapaiksi laista. Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan, emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina. [Room. 6:4, 8:4; 2. Kor. 3:6

Room. 3:21
Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
Room. 3:28
Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
Room. 4:6
niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:

9.
~~~Vastustajamme villeinä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.8.2008 klo 07.55
Jeesus astui kaikkeinpyhimpään vuonna 1844. ~~~

Hepr 10:19-22
19 Veljet, meillä on siis täysi oikeus astua sisälle kaikkeinpyhimpään, koska Jeesus on uhrannut verensä [Mark. 15:38; Joh. 10:9; Room. 5:2; Ef. 2:18]
20 ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta.
21 Meillä on suuri ylipappi, jonka haltuun on uskottu Jumalan koko huone. [Hepr. 4:14]
22 Astukaamme sen tähden Jumalan eteen vilpittömin sydämin ja varmoina uskossamme, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä. [Ef. 5:26]

Heprealaiskirje ei ennusta, vaan toteaa tapahtueen tosiasian. Joka aika meidän tulee rukoilla
ja olemme hengessä kaikkeinpyhimmässä. Jo parin vuosituhannen ajan, eikä vasta v. 1844
lähtien. Jeesuksen ruumis on se väliverho, jonka kautta pääsemme sisälle näkymättömällä
tavalla vaikuttavaan taivasten valtakuntaan ja valtaistuimen eteen.

Armoa ja rauhaa Kristuksessa!

11

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valheen asialla

hienosti kumoat Raamatun sanan vääristelyillä Raamatun tulkinnoillasi. Olet siis itse se, joka opettaa väärää evankeliumia. Paavalin mukaan olet siis itse kirottu.

• Nuhteita galatalaisuudelle

Gal. 1:8
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. [1. Kor. 16:22]
        Gal. 1:9
        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.
        Gal. 3:10
        Ne taas, jotka luottavat lain noudattamiseen, ovat kirouksen alaisia. Onhan kirjoitettu: "Kirottu on jokainen, joka ei tee kaikkea, mitä lain kirja käskee." [5. Moos. 27:26]
        Gal. 3:13
        Kristus on lunastanut meidät vapaiksi lain kirouksesta tulemalla itse kirotuksi meidän sijastamme, niin kuin on kirjoitettu: "Kirottu on jokainen, joka on ripustettu paaluun." [Room. 8:3; 2. Kor. 5:21 | 5. Moos. 21:22,23]

• Paavali ei tuossa
        Nuhteita galatalaisuudelle kirjoitti:

Gal. 1:8
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. [1. Kor. 16:22]
        Gal. 1:9
        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.
        Gal. 3:10
        Ne taas, jotka luottavat lain noudattamiseen, ovat kirouksen alaisia. Onhan kirjoitettu: "Kirottu on jokainen, joka ei tee kaikkea, mitä lain kirja käskee." [5. Moos. 27:26]
        Gal. 3:13
        Kristus on lunastanut meidät vapaiksi lain kirouksesta tulemalla itse kirotuksi meidän sijastamme, niin kuin on kirjoitettu: "Kirottu on jokainen, joka on ripustettu paaluun." [Room. 8:3; 2. Kor. 5:21 | 5. Moos. 21:22,23]

opeta, että laki olisi kumottu tai hylätty. Hän vain toteaa, että laki ei ole vanhurskautustie. Laki ei ole koskaan sitä ollut.

• Paavali ei tuossa kirjoitti:

opeta, että laki olisi kumottu tai hylätty. Hän vain toteaa, että laki ei ole vanhurskautustie. Laki ei ole koskaan sitä ollut.

Tässä seison enkä muuta voi.
        En muuta kuin taas uudelleen toistaa niitä
        totuuksia, joita Pyhä Henki, tuo "Jeesuksen Henki",
        Isän Jumalan lähettämä, apostoleille on jakanut
        Kristuksen omasta.

Väität ettei Jumala ole käyttänyt sanoja
        "kumottu" tai "hylätty". Enhän minäkään
        käyttänyt. Ei pidä tuijottaa kuolleeseen
        kirjaimeen, painomusteeseen, vaan pitää
        poimia oikeat ajatukset - totuus - Sanasta.

Jumala käyttää kuvaavia sanoja "kumotaan" ja
        "hyödytön".

Eikä sitä Paavalin kautta annettu, vaan
        Heprealaiskirjeen kirjoittajan kautta.
        Kukaan ei tiedä, kuka juutalainen,
        entinen laintuntija sen sai ja kirjoitti.
        Heprealaiskirjeen. Mutta on tuntenut
        juutalaiset kirjoitukset vielä paremmin
        kuin Paavali. Paavali ei milloinkaan
        lähtenyt todistelemaan niin kaukaa historiasta
        kuin mitä Hebrealaiskirjeessä tehdään.
        Aina Aaronista asti ja Melkisedeksitä.
        Tiedetään ettei Paavali Hebr kirjoittanut,
        pakanain apostoli. Edes alkukirkko ei tiedä
        kirjoittajaa, mutta parhaana pidetään Lutherin
        arvelua, että kirjoittaja olisi arvoisa Apollos.

Hepr 7:12
        Jos pappisvirka muuttuu, muuttuu välttämättä myös laki.

Hepr. 7:18
        Täten kyllä entinen säädös kumotaan, koska se oli voimaton ja hyödytön.
        19 eihän laki tehnyt mitään täydelliseksi. Sen tilalle me olemme saaneet parempaa: toivon, joka antaa meille uskalluksen lähestyä Jumalaa. [Hepr. 4:16, 10:22]

Hepr. 8:13
        Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään.

PAAVALI kirjoittaa samaa asiaa eri näkökulmasta.
        PAAVALI ROOMALLE

Room. 7:2
        Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
        Room 7:4
        Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.
        Room. 7:6
        mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.

Room. 3:21
        Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        Room. 3:28
        Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
        Room. 4:6
        niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja.

PAAVALI GALATIAN MAAKUNNALLE

Gal 3:19
        Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.

Gal 3:25
        Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia.

Armoa ja rauhaa Kristuksessa!

• ka4rla

Kolmen mustan enkelin on näemmä lupa kirota jokainen joka on erimieltä hänen kanssaan.KIrosit utulilan nimeltä ,katso kirous on sinun ylläsi ,joudut iäti vetämään lain raskasta kivirekeä perässäsi.Pyöriskelet harhaopin syvimmissä syövereissä ja rangaistus on oleva vielä suurempi koska yrität saada muita mukaan kavalaan kirottuun opirakennelmaasi.tee parannus jos on enää voimaa irroittautua paholaisen talutus hihnasta.Anna niiden evankelioida joilla on siihen KRIstuksen antama valtakirja ,sinulla sitä ei ole,opetuksen armolahjasta puhumattakaan .

• jo suusi
        ka4rla kirjoitti:

Kolmen mustan enkelin on näemmä lupa kirota jokainen joka on erimieltä hänen kanssaan.KIrosit utulilan nimeltä ,katso kirous on sinun ylläsi ,joudut iäti vetämään lain raskasta kivirekeä perässäsi.Pyöriskelet harhaopin syvimmissä syövereissä ja rangaistus on oleva vielä suurempi koska yrität saada muita mukaan kavalaan kirottuun opirakennelmaasi.tee parannus jos on enää voimaa irroittautua paholaisen talutus hihnasta.Anna niiden evankelioida joilla on siihen KRIstuksen antama valtakirja ,sinulla sitä ei ole,opetuksen armolahjasta puhumattakaan .

Eikö sinulla ole muuta sanomista, kun pilkka, iva, panettelu, viha, katkeruus.

Ole hiljaa Jeesuksen nimessä ja veressä ja ota Jeesus sydämeesi. Anna Hänelle jo viimein tilaa. Hän on uudistava Voima.

• ka4rla
        jo suusi kirjoitti:

Eikö sinulla ole muuta sanomista, kun pilkka, iva, panettelu, viha, katkeruus.

Ole hiljaa Jeesuksen nimessä ja veressä ja ota Jeesus sydämeesi. Anna Hänelle jo viimein tilaa. Hän on uudistava Voima.

Oletko luku taidoton ,mitä väärää siinä on jos puolustaa veljeään? omapa on vikanne ,että kolmen enkelin kaltaiset pilaa teidän maineenne.Ja näitä sama henkisiä kyllä näkyy riittävän,Ei ihme että kuppikuntasi tekee hiljaista kuolemaa,Joka tapauksessa hyvää lepopäivää sinulle ,jos sitä lepoa löytyy .

• poimittua

Johannes 7
      49 Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."

• ### Raamatusta
        Kirjoittanut: poimittua 29.8.2008 klo 10.51
        Johannes 7:
        49 Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne,
        on kirottu." ###

Käärme pettää sinua, Eevaseni (3-e)!
        Sillä kirjoitettu on myös:

Joh 7:44-50
        44 Ja muutamat heistä tahtoivat ottaa hänet kiinni. Mutta ei kukaan käynyt häneen käsiksi.

45
        Niin palvelijat palasivat ylipappien ja fariseusten luo, ja nämä sanoivat heille: "Miksi ette tuoneet häntä tänne?"
        46
        Palvelijat vastasivat: "Ei ole koskaan ihminen puhunut niin, kuin se mies puhuu".
        47
        Niin fariseukset vastasivat heille: "Oletteko tekin eksytetyt?

48
        Onko kukaan hallitusmiehistä uskonut häneen tai kukaan fariseuksista?
        49
        Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."
        50
        Niin Nikodeemus, joka ennen oli käynyt Jeesuksen luona ja joka oli yksi heistä, sanoi heille:

51
        "Tuomitseeko lakimme ketään, ennenkuin häntä on kuulusteltu ja saatu tietää, mitä hän on tehnyt?"
        52
        He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa."
        53
        Ja he menivät kukin kotiinsa.

Niinpä! Kansa joka ei seuraakaan enää lakia vaan
        Jeesusta, se kansa on kirottu! Sinun mielestäsi!!

Mene kotiin häpeämään!!!

• Roope"
        AnttiVKantola kirjoitti:

### Raamatusta
        Johannes 7:
        on kirottu." ###

44 Ja muutamat heistä tahtoivat ottaa hänet kiinni. Mutta ei kukaan käynyt häneen käsiksi.

45
        Niin palvelijat palasivat ylipappien ja fariseusten luo, ja nämä sanoivat heille: "Miksi ette tuoneet häntä tänne?"
        46
        Palvelijat vastasivat: "Ei ole koskaan ihminen puhunut niin, kuin se mies puhuu".
        47

48
        49
        50
        Niin Nikodeemus, joka ennen oli käynyt Jeesuksen luona ja joka oli yksi heistä, sanoi heille:

51
        "Tuomitseeko lakimme ketään, ennenkuin häntä on kuulusteltu ja saatu tietää, mitä hän on tehnyt?"
        52
        He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa."
        53

Mene kotiin häpeämään!!!

Nyt Antti on mennyt ihan sekaisin. Pillerit hän on jättänyt ottamatta. Puhelee sekavia.

Teuvo Suni on ihan itkussa silmin, siitä, koska Anttikin on hänet jättänyt, Eikä hän pääse irti siitä ahtaasta portista. Tää kauheaa. Voisitkos mennä auttamaan veljesi pois siitä ahtaasta portista.

• Kummastelija
        Roope" kirjoitti:

Nyt Antti on mennyt ihan sekaisin. Pillerit hän on jättänyt ottamatta. Puhelee sekavia.

Teuvo Suni on ihan itkussa silmin, siitä, koska Anttikin on hänet jättänyt, Eikä hän pääse irti siitä ahtaasta portista. Tää kauheaa. Voisitkos mennä auttamaan veljesi pois siitä ahtaasta portista.

Kyllä se ahtaan portin oppi on meidän adventistien
        riippakivi. Me olemme tehneet sapatista ehdon
        päästä taivaaseen.
        AVK:ta ei voi mitenkään sanoa ahtaan portin
        ystäväksi. Olemmehan havainneet, ettei hän vaadi
        lakia ensinkään, vaan uskoa ainoastaan.

Adventismi opettaa todella kieroksi ihmisiään.
        Ihan naurussa on pitelemistä, kun on niin
        läpinäkyvää tuo huijaaminen. Kirottu tuo kansa,
        kun ei lakia tunne - se tuli helvettiin matkalla
        olevan fariseuksen suusta, j. 49, mutta
        adventisti käytti sitä jaetta lainkiihkonsa
        puolustamiseen! Käärmeen pettämä tosiaan!!
        Olipa siinä sitten kiemurtelemista, kun Antti
        käärmeen paljasti. Että ihan piti aihetta vaihtaa.

Voi noita tyttösiä, kolme-enkeliä ja maru-anne,
        kun ne jaksaa anttia jahdata.

### Raamatusta
        Johannes 7:
        on kirottu." ###

45
        46
        47

48
        49
        50

51
        52
        53

Mene kotiin häpeämään!!!    

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1360
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      930
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      862
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      89
      779
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      684
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      594
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      42
      583
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      132
      579
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      45
      547
    Aihe