Enkeliparannus

yleistyy

37

2705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksi sentään

      Jeesuskin vielä pelastaa niin ei tarvitse turvautua vaihtoehtoisiin hoitomuotoihin.
      www.fingerofgodfilm.com

      • Aritta

        different name. :-)


      • sinun mielestäsi
        Aritta kirjoitti:

        different name. :-)

        enkeli ja Jeesus on sama asia? Jeesus ei ollut enkeli vaan ihminen ja Jumala, kuten Raamattukin meille ilmoittaa. Onko liian hankalaa hyväksyä tai sietää se, vai miksi pitää kapinoida?


      • Aritta
        sinun mielestäsi kirjoitti:

        enkeli ja Jeesus on sama asia? Jeesus ei ollut enkeli vaan ihminen ja Jumala, kuten Raamattukin meille ilmoittaa. Onko liian hankalaa hyväksyä tai sietää se, vai miksi pitää kapinoida?

        kummassakin parannusenergiassa.

        Olemme kaikki enkeleitä, myös Jeesus. Ja olemme kaikki osa Jumalaa.

        Jeesuskin sanoi että kaikki mitä hän tekee tulemme me myös tekemään mutta paremmin.


      • oletkin sitten
        Aritta kirjoitti:

        kummassakin parannusenergiassa.

        Olemme kaikki enkeleitä, myös Jeesus. Ja olemme kaikki osa Jumalaa.

        Jeesuskin sanoi että kaikki mitä hän tekee tulemme me myös tekemään mutta paremmin.

        varmaan hengellisesti sokaistunut mm. Todd Bentleyn opetuksesta, joka oli ennen saatananpalvoja ja joka yleisesti pitää yhteyttä enkeleihin, joilta kerää 'voimaa' joka tosiasiassa on varsin saatanallista ja hirviömäistä.

        Tiedoksesi tosi että vihollinen kyllä matkii mutta esimerkiksi enkeliparannuksessa on se ongelma että se ei ole vaikutuksiltaankaan ollenkaan samanlainen kuin se että Jumala parantaa, koska vihollisen parannus on usein laadultansa hyvin lyhytikäinen. Siihen liittyvät hengelliset ilmiöt ovat usein hirveän negatiivisia Jumalan seurakunnan käytäntöihin verrattuna esim lattialla eläimellistä kirkumista yms. tämä on kaikkea muuta kuin sitä jota Raamattu meille ilmoittaa, varsinkaan että se olisi Jumalan aikaansaamaa. Jumala ja vihollinen on eri juttu. Paina se asia syvälle mieleesi, ole hyvä.


      • Aritta
        oletkin sitten kirjoitti:

        varmaan hengellisesti sokaistunut mm. Todd Bentleyn opetuksesta, joka oli ennen saatananpalvoja ja joka yleisesti pitää yhteyttä enkeleihin, joilta kerää 'voimaa' joka tosiasiassa on varsin saatanallista ja hirviömäistä.

        Tiedoksesi tosi että vihollinen kyllä matkii mutta esimerkiksi enkeliparannuksessa on se ongelma että se ei ole vaikutuksiltaankaan ollenkaan samanlainen kuin se että Jumala parantaa, koska vihollisen parannus on usein laadultansa hyvin lyhytikäinen. Siihen liittyvät hengelliset ilmiöt ovat usein hirveän negatiivisia Jumalan seurakunnan käytäntöihin verrattuna esim lattialla eläimellistä kirkumista yms. tämä on kaikkea muuta kuin sitä jota Raamattu meille ilmoittaa, varsinkaan että se olisi Jumalan aikaansaamaa. Jumala ja vihollinen on eri juttu. Paina se asia syvälle mieleesi, ole hyvä.

        kuka on Todd Bentley.

        Muuten saatanaa ei ole. Voisitko sinä painaa se syvälle mieleesi, ole hyvä. :-)


      • Aritta
        oletkin sitten kirjoitti:

        varmaan hengellisesti sokaistunut mm. Todd Bentleyn opetuksesta, joka oli ennen saatananpalvoja ja joka yleisesti pitää yhteyttä enkeleihin, joilta kerää 'voimaa' joka tosiasiassa on varsin saatanallista ja hirviömäistä.

        Tiedoksesi tosi että vihollinen kyllä matkii mutta esimerkiksi enkeliparannuksessa on se ongelma että se ei ole vaikutuksiltaankaan ollenkaan samanlainen kuin se että Jumala parantaa, koska vihollisen parannus on usein laadultansa hyvin lyhytikäinen. Siihen liittyvät hengelliset ilmiöt ovat usein hirveän negatiivisia Jumalan seurakunnan käytäntöihin verrattuna esim lattialla eläimellistä kirkumista yms. tämä on kaikkea muuta kuin sitä jota Raamattu meille ilmoittaa, varsinkaan että se olisi Jumalan aikaansaamaa. Jumala ja vihollinen on eri juttu. Paina se asia syvälle mieleesi, ole hyvä.

        en ole ikinä huomannut että joku kirkuisi eläimellisesti parannuksien aikana. Kylläkin vapaakirkkojen touhuissa ihmiset käyttäytyvät aika ihmeellisesti.

        Parannuksen aikana klientti makaa paikallaan täysin rentoutuneena ja voi hyvin ihan koko ajan ja sen jälkeenkin.

        Ota selvää asioista ennenkuin alat levitellä selviä valheita.


    • tuohan on
    • miisamaria

      Kiitos hyvistä linkeistä. Itse olen kokenut ihmeparantumisen ja sen jälkeen ei olekaan vaikea uskoa, etteikö Jumala tekisi ihmeitä myös muiden kohdalla.
      Oma parantumiseni toi paitsi terveyden, mullisti maailmankuvani täysin. En tosin tarvinnut parantumiseeni ketään ihmistä välittäjäksi, vaan rukoilin yksikseni . Ehkäpä Jumala sitten käytti enkeleitä parantavan energian välittäjinä.
      On tietysti hienoa, että ihmiset toimivat myös välittäjinä. Raamattuhan kehoittaa uskovia "laittamaan kätensä sairasten päälle ja nämä tulevat terveiksi " .

      • >>>"Enkeleitä , onko heitä ? "
        miisamaria 29.8.2008 klo 17.26
           Kiitos hyvistä linkeistä. Itse olen kokenut ihmeparantumisen ja sen jälkeen ei olekaan vaikea uskoa, etteikö Jumala tekisi ihmeitä myös muiden kohdalla.
        Oma parantumiseni toi paitsi terveyden, mullisti maailmankuvani täysin. En tosin tarvinnut parantumiseeni ketään ihmistä välittäjäksi, vaan rukoilin yksikseni . Ehkäpä Jumala sitten käytti enkeleitä parantavan energian välittäjinä.
        On tietysti hienoa, että ihmiset toimivat myös välittäjinä. Raamattuhan kehoittaa uskovia "laittamaan kätensä sairasten päälle ja nämä tulevat terveiksi " .


      • sairas nuori mies

        Haluaisin paranemisen itselle voitko auttaa?


      • avaamasta

        linkkiä! Siinä nuori naisihminen makaa sängyssä ja joku mies puhuu (arabiaksi?) hänelle ja tämä nainen toistaa välillä muristen ja päästelee kauheita ääniä ja lopussa selvästi paholainen käväisee ja haihtuu samantien pois. Hirvittävä ja surullinen tilanne ihmisen elämässä. Siinä nähdään, että ei pidä leikkiä esim. noituuden ja ennustamisen, reikien, kaikenmaailman, muka 'enkelihoitojen' ja muun huuhaan kanssa. Myöskään missään tapauksessa ei saa ottaa yhteyttä kuolleisiin. Kaikesta tuosta Raamattu varoittaa ja todella se johtaa sitten useinkin siihen, että paholainen saa otteen ihmisestä ja aina siitä henkivallasta ei sitten pääsekään irti. Tuollaista jälkeä siitä tulee sitten! Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä tulee jokaisen nyt luopua, jos sotkeutunut henkimaailman asioihin. Turvaa Jeesukseen Kristukseen nyt, niin Hän antaa mahdollisuuden päästä irti saatanan otteesta. Jeesus rakastaa sinua ja odottaa, että pyydät nyt Häntä tulemaan sydämeesi. Pyydä näin: Jeesus Kristus: tule nyt minun sydämeeni ja anna minulle minun kaikki syntini anteeksi. Kiitos, että voit minua auttaa ja annat minun syntini anteeksi. Anna voimaasi, että voin luopua kaikesta syntitottumuksestani nyt. Suojaa Sinun veresi voimalla minua, sillä se on ainut mahdollisuus pelastaa minut. Kiitos, että autat minua ja viet minut Jeesuksen luokse kerran. Aamen.


      • mitään pahaa
        avaamasta kirjoitti:

        linkkiä! Siinä nuori naisihminen makaa sängyssä ja joku mies puhuu (arabiaksi?) hänelle ja tämä nainen toistaa välillä muristen ja päästelee kauheita ääniä ja lopussa selvästi paholainen käväisee ja haihtuu samantien pois. Hirvittävä ja surullinen tilanne ihmisen elämässä. Siinä nähdään, että ei pidä leikkiä esim. noituuden ja ennustamisen, reikien, kaikenmaailman, muka 'enkelihoitojen' ja muun huuhaan kanssa. Myöskään missään tapauksessa ei saa ottaa yhteyttä kuolleisiin. Kaikesta tuosta Raamattu varoittaa ja todella se johtaa sitten useinkin siihen, että paholainen saa otteen ihmisestä ja aina siitä henkivallasta ei sitten pääsekään irti. Tuollaista jälkeä siitä tulee sitten! Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä tulee jokaisen nyt luopua, jos sotkeutunut henkimaailman asioihin. Turvaa Jeesukseen Kristukseen nyt, niin Hän antaa mahdollisuuden päästä irti saatanan otteesta. Jeesus rakastaa sinua ja odottaa, että pyydät nyt Häntä tulemaan sydämeesi. Pyydä näin: Jeesus Kristus: tule nyt minun sydämeeni ja anna minulle minun kaikki syntini anteeksi. Kiitos, että voit minua auttaa ja annat minun syntini anteeksi. Anna voimaasi, että voin luopua kaikesta syntitottumuksestani nyt. Suojaa Sinun veresi voimalla minua, sillä se on ainut mahdollisuus pelastaa minut. Kiitos, että autat minua ja viet minut Jeesuksen luokse kerran. Aamen.

        "Siinä nähdään, että ei pidä leikkiä esim. noituuden ja ennustamisen, reikien, kaikenmaailman, muka 'enkelihoitojen' ja muun huuhaan kanssa."

        No noissa nyt ei ole mitään pahaa. Tässä reikisivut:
        http://www.reikisivut.com/

        "Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä tulee jokaisen nyt luopua, jos sotkeutunut henkimaailman asioihin."

        No eikös Jeesus Kristus myöskin toimi henkimaailmassa?

        "Jeesus rakastaa sinua ja odottaa, että pyydät nyt Häntä tulemaan sydämeesi. Pyydä näin"

        Näinkin voi pyytää:

        Kristusvalo, valkoinen valo suojaa ja varjele minua. Minä kutsun sinua Kristusvalo valkoinen valo. Anna Kristusvaloa päänpäälleni, eteeni, taakseni, sivuille vasemmalle ja oikealle.
        Täytä minut valollasi joka virtaa keskussakrani kautta jalkojeni alle, täyttää minut valkoisella valolla ja suojaa minut valkoisella Kristusvalolla. Amen

        Korkeamman Kristusvalon kirkkaus ja Jumalan läsnäolo valaiskoon sanojasi. Olkoon Kristussuoja ylläni, päälläni ja allani ja suojelkoon minua vääriltä sanomilta, Jeesuksen Kristuksen nimeen. Amen

        Isä Jumala. Pyydän valonvoimien ja auttajien toimesta valoenergiasuojan kaikkea negatiivista energiaa vastaan, tässä nyt ja tulevaisuudessa. Amen


      • !!!!
        mitään pahaa kirjoitti:

        "Siinä nähdään, että ei pidä leikkiä esim. noituuden ja ennustamisen, reikien, kaikenmaailman, muka 'enkelihoitojen' ja muun huuhaan kanssa."

        No noissa nyt ei ole mitään pahaa. Tässä reikisivut:
        http://www.reikisivut.com/

        "Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä tulee jokaisen nyt luopua, jos sotkeutunut henkimaailman asioihin."

        No eikös Jeesus Kristus myöskin toimi henkimaailmassa?

        "Jeesus rakastaa sinua ja odottaa, että pyydät nyt Häntä tulemaan sydämeesi. Pyydä näin"

        Näinkin voi pyytää:

        Kristusvalo, valkoinen valo suojaa ja varjele minua. Minä kutsun sinua Kristusvalo valkoinen valo. Anna Kristusvaloa päänpäälleni, eteeni, taakseni, sivuille vasemmalle ja oikealle.
        Täytä minut valollasi joka virtaa keskussakrani kautta jalkojeni alle, täyttää minut valkoisella valolla ja suojaa minut valkoisella Kristusvalolla. Amen

        Korkeamman Kristusvalon kirkkaus ja Jumalan läsnäolo valaiskoon sanojasi. Olkoon Kristussuoja ylläni, päälläni ja allani ja suojelkoon minua vääriltä sanomilta, Jeesuksen Kristuksen nimeen. Amen

        Isä Jumala. Pyydän valonvoimien ja auttajien toimesta valoenergiasuojan kaikkea negatiivista energiaa vastaan, tässä nyt ja tulevaisuudessa. Amen

        Älä sekoita asioita. On olemassa Jumalan valta ja saatanan valta. Totuus on, että ensimmäinen on Jumalan valkeus ja jälkimmäinen saatanan pimeys. Tätä ei sinun vakuuttelusi nyt muuksi muuta. Ilmeisesti on vain vaikea katsoa totuutta, niinkuin se on. Reiki esim. on intialaisesta uskonnosta lähtöisin. Intian uskonnot ovat saatanasta, koska ne eivät ole Raamatun Jumalasta lähtöisin. Nimenomaan Raamatussa sanotaan, ettei patsaat ja muut jumalat avaa suutaan eivätkä puhu eivätkä voi ihmisiä muutenkaan auttaa. Niinpä, voi olla että teet työtä juuri näiden energiahoitojen kanssa. Käsitätkö, mihin ne voivat pahimmassa tapauksessa johtaamisen: kadotukseen. Ihminen kuin aikansa puuhaa näiden asioiden kanssa, antaa pahalle pikkusormensa ja samalla menee käsi hetken kuluttua. Miksi siis ottaa tätä riskiä, koska ne muutenkin ovat huuhaata. Luepa nämä asiat nyt tarkkaan Raamatusta, alaoita Uuden testamentin puolelta, sieltä alusta alkaen. Luultavaa on, että pikkuhiljaa muut kiinnostuksen kohteet jäävät, kun löytyy parempaa tilalle.


      • Kristusvalosta
        mitään pahaa kirjoitti:

        "Siinä nähdään, että ei pidä leikkiä esim. noituuden ja ennustamisen, reikien, kaikenmaailman, muka 'enkelihoitojen' ja muun huuhaan kanssa."

        No noissa nyt ei ole mitään pahaa. Tässä reikisivut:
        http://www.reikisivut.com/

        "Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä tulee jokaisen nyt luopua, jos sotkeutunut henkimaailman asioihin."

        No eikös Jeesus Kristus myöskin toimi henkimaailmassa?

        "Jeesus rakastaa sinua ja odottaa, että pyydät nyt Häntä tulemaan sydämeesi. Pyydä näin"

        Näinkin voi pyytää:

        Kristusvalo, valkoinen valo suojaa ja varjele minua. Minä kutsun sinua Kristusvalo valkoinen valo. Anna Kristusvaloa päänpäälleni, eteeni, taakseni, sivuille vasemmalle ja oikealle.
        Täytä minut valollasi joka virtaa keskussakrani kautta jalkojeni alle, täyttää minut valkoisella valolla ja suojaa minut valkoisella Kristusvalolla. Amen

        Korkeamman Kristusvalon kirkkaus ja Jumalan läsnäolo valaiskoon sanojasi. Olkoon Kristussuoja ylläni, päälläni ja allani ja suojelkoon minua vääriltä sanomilta, Jeesuksen Kristuksen nimeen. Amen

        Isä Jumala. Pyydän valonvoimien ja auttajien toimesta valoenergiasuojan kaikkea negatiivista energiaa vastaan, tässä nyt ja tulevaisuudessa. Amen

        " Kristusvalo, valkoinen valo suojaa ja varjele minua. Minä kutsun sinua Kristusvalo valkoinen valo. Anna Kristusvaloa päänpäälleni, eteeni, taakseni, sivuille vasemmalle ja oikealle.
        Täytä minut valollasi joka virtaa keskussakrani kautta jalkojeni alle, täyttää minut valkoisella valolla ja suojaa minut valkoisella Kristusvalolla. Amen

        Korkeamman Kristusvalon kirkkaus ja Jumalan läsnäolo valaiskoon sanojasi. Olkoon Kristussuoja ylläni, päälläni ja allani ja suojelkoon minua vääriltä sanomilta, Jeesuksen Kristuksen nimeen. Amen

        Isä Jumala. Pyydän valonvoimien ja auttajien toimesta valoenergiasuojan kaikkea negatiivista energiaa vastaan, tässä nyt ja tulevaisuudessa. Amen "


        Oikein hyvä pyyntö on tämä, kiitoksia. Isä Meidän rukous ja Kristusvalorukous yhdessä ovat arvokkaita.


      • painokset
        !!!! kirjoitti:

        Älä sekoita asioita. On olemassa Jumalan valta ja saatanan valta. Totuus on, että ensimmäinen on Jumalan valkeus ja jälkimmäinen saatanan pimeys. Tätä ei sinun vakuuttelusi nyt muuksi muuta. Ilmeisesti on vain vaikea katsoa totuutta, niinkuin se on. Reiki esim. on intialaisesta uskonnosta lähtöisin. Intian uskonnot ovat saatanasta, koska ne eivät ole Raamatun Jumalasta lähtöisin. Nimenomaan Raamatussa sanotaan, ettei patsaat ja muut jumalat avaa suutaan eivätkä puhu eivätkä voi ihmisiä muutenkaan auttaa. Niinpä, voi olla että teet työtä juuri näiden energiahoitojen kanssa. Käsitätkö, mihin ne voivat pahimmassa tapauksessa johtaamisen: kadotukseen. Ihminen kuin aikansa puuhaa näiden asioiden kanssa, antaa pahalle pikkusormensa ja samalla menee käsi hetken kuluttua. Miksi siis ottaa tätä riskiä, koska ne muutenkin ovat huuhaata. Luepa nämä asiat nyt tarkkaan Raamatusta, alaoita Uuden testamentin puolelta, sieltä alusta alkaen. Luultavaa on, että pikkuhiljaa muut kiinnostuksen kohteet jäävät, kun löytyy parempaa tilalle.

        "Reiki esim. on intialaisesta uskonnosta lähtöisin. Intian uskonnot ovat saatanasta, koska ne eivät ole Raamatun Jumalasta lähtöisin."

        Aha, mistäs tiedät? Intian uskonnoissa on hyviä ja huonoja puolia, niinkuin kristinuskossakin, mutta tuskin ne mitään saatananpalvontaa on. Miksi muuten hengelliseen elämään tarvisi jonkun valmiin dogmipaketin, kun henkisyys on nimenomaan omaa kasvua ja oman totuuden löytämistä. Eli miksi kysellä mitä papit, raamattu tai hindut sanoo, kun voi käyttää omia aivojaan ja intuitiotaan.

        "Miksi siis ottaa tätä riskiä, koska ne muutenkin ovat huuhaata. Luepa nämä asiat nyt tarkkaan Raamatusta, alaoita Uuden testamentin puolelta, sieltä alusta alkaen."

        Siis raamattu on paljon enemmän huuhaata, kuin rajatiedon jutut, joissa on tuoretta päivitettyä tietoa tämän päivän ihmisen henkiselle tasolle sopivassa muodossa. Raamattu kirjoitettiin aikakausina jolloin ihmiset olivat enemmän pihalla asioista ja uskontoa käytettiin jo silloin vallankäytön ja varainkeruun välineenä. Hengellisyys ei vaadi raamattua eikä uskonnollisia dogmeja, vaan totuudelle avointa mieltä ja toimivaa omatuntoa.

        Kun tuosta raamatusta paljon puhut, niin kumpaan pitäisi mielestäsi uskoa, alkuperäiseen painokseen, jossa jälleensyntymä oli vielä mukana, vai jälkeenpäin sensuroituihin versioihin, joissa ei jälleensyntymää enää ollut mainittuna.


      • muslimi.
        avaamasta kirjoitti:

        linkkiä! Siinä nuori naisihminen makaa sängyssä ja joku mies puhuu (arabiaksi?) hänelle ja tämä nainen toistaa välillä muristen ja päästelee kauheita ääniä ja lopussa selvästi paholainen käväisee ja haihtuu samantien pois. Hirvittävä ja surullinen tilanne ihmisen elämässä. Siinä nähdään, että ei pidä leikkiä esim. noituuden ja ennustamisen, reikien, kaikenmaailman, muka 'enkelihoitojen' ja muun huuhaan kanssa. Myöskään missään tapauksessa ei saa ottaa yhteyttä kuolleisiin. Kaikesta tuosta Raamattu varoittaa ja todella se johtaa sitten useinkin siihen, että paholainen saa otteen ihmisestä ja aina siitä henkivallasta ei sitten pääsekään irti. Tuollaista jälkeä siitä tulee sitten! Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä tulee jokaisen nyt luopua, jos sotkeutunut henkimaailman asioihin. Turvaa Jeesukseen Kristukseen nyt, niin Hän antaa mahdollisuuden päästä irti saatanan otteesta. Jeesus rakastaa sinua ja odottaa, että pyydät nyt Häntä tulemaan sydämeesi. Pyydä näin: Jeesus Kristus: tule nyt minun sydämeeni ja anna minulle minun kaikki syntini anteeksi. Kiitos, että voit minua auttaa ja annat minun syntini anteeksi. Anna voimaasi, että voin luopua kaikesta syntitottumuksestani nyt. Suojaa Sinun veresi voimalla minua, sillä se on ainut mahdollisuus pelastaa minut. Kiitos, että autat minua ja viet minut Jeesuksen luokse kerran. Aamen.

        Riivatusta afgaanitytöstä ajetaan pahaa henkeä ulos. Mielenkiintoista, että kun muslimipappi pistää hengen toistamaan perässään muslimien uskontunnustusta, sillä ei ole vaikeuksia tunnustaa Allahia herrakseen. Jos pitäisi tunnustaa Jeesus, niin tilanne olisi toinen.


      • Aritta
        avaamasta kirjoitti:

        linkkiä! Siinä nuori naisihminen makaa sängyssä ja joku mies puhuu (arabiaksi?) hänelle ja tämä nainen toistaa välillä muristen ja päästelee kauheita ääniä ja lopussa selvästi paholainen käväisee ja haihtuu samantien pois. Hirvittävä ja surullinen tilanne ihmisen elämässä. Siinä nähdään, että ei pidä leikkiä esim. noituuden ja ennustamisen, reikien, kaikenmaailman, muka 'enkelihoitojen' ja muun huuhaan kanssa. Myöskään missään tapauksessa ei saa ottaa yhteyttä kuolleisiin. Kaikesta tuosta Raamattu varoittaa ja todella se johtaa sitten useinkin siihen, että paholainen saa otteen ihmisestä ja aina siitä henkivallasta ei sitten pääsekään irti. Tuollaista jälkeä siitä tulee sitten! Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä tulee jokaisen nyt luopua, jos sotkeutunut henkimaailman asioihin. Turvaa Jeesukseen Kristukseen nyt, niin Hän antaa mahdollisuuden päästä irti saatanan otteesta. Jeesus rakastaa sinua ja odottaa, että pyydät nyt Häntä tulemaan sydämeesi. Pyydä näin: Jeesus Kristus: tule nyt minun sydämeeni ja anna minulle minun kaikki syntini anteeksi. Kiitos, että voit minua auttaa ja annat minun syntini anteeksi. Anna voimaasi, että voin luopua kaikesta syntitottumuksestani nyt. Suojaa Sinun veresi voimalla minua, sillä se on ainut mahdollisuus pelastaa minut. Kiitos, että autat minua ja viet minut Jeesuksen luokse kerran. Aamen.

        Ihan ei pidä kaikkea uskoa mitä näkee.


      • Aritta
        !!!! kirjoitti:

        Älä sekoita asioita. On olemassa Jumalan valta ja saatanan valta. Totuus on, että ensimmäinen on Jumalan valkeus ja jälkimmäinen saatanan pimeys. Tätä ei sinun vakuuttelusi nyt muuksi muuta. Ilmeisesti on vain vaikea katsoa totuutta, niinkuin se on. Reiki esim. on intialaisesta uskonnosta lähtöisin. Intian uskonnot ovat saatanasta, koska ne eivät ole Raamatun Jumalasta lähtöisin. Nimenomaan Raamatussa sanotaan, ettei patsaat ja muut jumalat avaa suutaan eivätkä puhu eivätkä voi ihmisiä muutenkaan auttaa. Niinpä, voi olla että teet työtä juuri näiden energiahoitojen kanssa. Käsitätkö, mihin ne voivat pahimmassa tapauksessa johtaamisen: kadotukseen. Ihminen kuin aikansa puuhaa näiden asioiden kanssa, antaa pahalle pikkusormensa ja samalla menee käsi hetken kuluttua. Miksi siis ottaa tätä riskiä, koska ne muutenkin ovat huuhaata. Luepa nämä asiat nyt tarkkaan Raamatusta, alaoita Uuden testamentin puolelta, sieltä alusta alkaen. Luultavaa on, että pikkuhiljaa muut kiinnostuksen kohteet jäävät, kun löytyy parempaa tilalle.

        paraneeko ihminen Jumalan avulla vaiko saatanan? Eikö ole hyvä kun paranee?

        Ei ole kuin yksi lähde josta saamme esim parannusenergiaa, mitään saatanoita ei ole.


      • feikki.
        Aritta kirjoitti:

        Ihan ei pidä kaikkea uskoa mitä näkee.

        Ei kaikkea pidä jättää uskomatta minkä näkee. Vai onko sinulla jokin muukin syy väittää feikiksi kuin se,että ET HALUA uskoa?


      • on feikki.
        Aritta kirjoitti:

        Ihan ei pidä kaikkea uskoa mitä näkee.

        Joku vitsiniekka on löytänyt YouTubessa jo aiemmin olleen riivausvideon, ja lisännyt sen perään oman loppukohtauksensa mummojen pelotteluksi. Itse alkuperäinen video ei ole mikään feikki.


      • Aritta
        feikki. kirjoitti:

        Ei kaikkea pidä jättää uskomatta minkä näkee. Vai onko sinulla jokin muukin syy väittää feikiksi kuin se,että ET HALUA uskoa?

        ei sen kummempaa syytä.

        Yleensäkään en usko you-tube videoihin.


      • oikeassa!
        muslimi. kirjoitti:

        Riivatusta afgaanitytöstä ajetaan pahaa henkeä ulos. Mielenkiintoista, että kun muslimipappi pistää hengen toistamaan perässään muslimien uskontunnustusta, sillä ei ole vaikeuksia tunnustaa Allahia herrakseen. Jos pitäisi tunnustaa Jeesus, niin tilanne olisi toinen.

        Todellakin, niinhän siinä kävisi, että jos mainitsee: 'Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä: väisty, saatana'. Niin se lähtisi suuresti huutaen, kuten on Jeesuksen aikana käynyt. Myös nykyään joudutaan monin paikoin rukoilemaan samalla tavalla. Jeesus on saatanan voittanut Golgatan ristillä ja voi myös jokaiselle katuvalle antaa synnit anteeksi.


      • minäkään en
        Aritta kirjoitti:

        ei sen kummempaa syytä.

        Yleensäkään en usko you-tube videoihin.

        usko Arittaa koska hän luottaa valehteleviin henkivaltoihin


      • Aritta
        minäkään en kirjoitti:

        usko Arittaa koska hän luottaa valehteleviin henkivaltoihin

        uskoa mihin haluat. :-)


    • .....

      mainittuja linkkejä ja voin sanoa: TÄYTTÄ HUUHAATA! Sinne menevät kankkulan kaivoon rahat. Nimenomaan ovelalla tavalla tuodaan hoitoja esille ja kauniita esineitä ja enkelinkuvia ja muuta enkeliesineistöä eikä tajuta, että niillä esineillä ja hoidoilla ei ole mitään tekemistä Raamatun asioiden kanssa. Ne 'enkelihoidot' eivät ole Raamatun enkeleiden tekemiä eikä Raamatun Jumalan mielen mukaisia. Näissä muka 'enkelihoidoissa' ei ole mitään muuta kuin tuo eksyttävä nimi. Noilla kursseilla ja hoidoilla EI OLE OIKEASTI MITÄÄN TEKEMISTÄ RAAMATUN KANSSA. Raamattu sanookin sopivasti, että lopun aikoina tulee 'eksyttäviä henkiä'. Siellä myös kielletään noituutta ja ennustamista harjoittamista. Mutta mitä tekevätkään nuo noilla sivuilla ammatikseen? Juuri sitä kaikkea, mitä Raamattu nimenomaan kieltää! Jeesus sanoo:'Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon'. Muuta parantamista kukaan ihminen ei tarvitse kuin että kääntyy Jeesuksen Kristuksen puoleen pyytäen täydestä sydämestä syntejään anteeksi. Se on ainut mahdollisuus päästä kuolemansa jälkeen taivaaseen. Ainut mahdollisuus saada terveys ja lepo on saada olla Herran Jeesuksen Kristuksen seurassa.

      • kriittisesti

        "Ne 'enkelihoidot' eivät ole Raamatun enkeleiden tekemiä eikä Raamatun Jumalan mielen mukaisia."

        Ei ehkä raamatun, mutta jos ovat oikeiden enkeleiden tekemiä ja oikean Jumalan mielen mukaisia. Ja mistä kukaan voi oikeesti tietää mikä on Jumalan mielen mukaista?

        "Noilla kursseilla ja hoidoilla EI OLE OIKEASTI MITÄÄN TEKEMISTÄ RAAMATUN KANSSA."

        No onkos raamatulla mitään tekemistä oikean uskon ja hengellisyyden kanssa? Tässä Urantia-kirja:
        http://www.urantia.fi/book/fin/index.php


      • tule...
        kriittisesti kirjoitti:

        "Ne 'enkelihoidot' eivät ole Raamatun enkeleiden tekemiä eikä Raamatun Jumalan mielen mukaisia."

        Ei ehkä raamatun, mutta jos ovat oikeiden enkeleiden tekemiä ja oikean Jumalan mielen mukaisia. Ja mistä kukaan voi oikeesti tietää mikä on Jumalan mielen mukaista?

        "Noilla kursseilla ja hoidoilla EI OLE OIKEASTI MITÄÄN TEKEMISTÄ RAAMATUN KANSSA."

        No onkos raamatulla mitään tekemistä oikean uskon ja hengellisyyden kanssa? Tässä Urantia-kirja:
        http://www.urantia.fi/book/fin/index.php

        avattua linkkejäsi, koska ne on sitä samaa, mitä tässä yrität tyrkyttää ihmisille. On vain Jumalan enkeleitä, joita mainitaan Raamatussa ja joille Jumala on antanut erilaisia tehtäviä. - Mutta sitten on saatanan enkeleitä, sillä saatana matkii kaikessa Jumalaa. Silloin, aikojen alussa, kun Jumala oli kaiken luonut, Hän loi myös enkelit. Kuitenkin oli yksi enkeli, nimeltään Lucifer. Hän ylpistyi ja korotti itsensä Jumalan rinnalle. Jumala ajoi tuon enkelin ulos paratiisista. Nyt sitten tämä Lucifer on se, joka nyt sekoittaa ihmisten päitä täällä maanpäällä ja on olevinaan sellainen hyväntekijä, että hänen tekemisiään on vaikea erottaa Jumalan hyvistä enkeleistä. Nimenomaan Jumala kieltää kaiken noituuden ja ennustukset ja kaiken vastaavan, mitä nyt sitten yritetään tyrkyttää ihmisille niinä ihmeellisinä 'enkelihoitoina' ja muina poppakonsteina. Ne eivät todellakaan ole Jumalan enkeleitä, hyviä enkeleitä, vaan tekeytyvät oikeiksi enkeleiksi. Sillä, kuten Raamattu sanoo: 'Saatana kulkee ympäri kuin kiljuva jalopeura etsien, kenen saisi niellä'. Nimittäin aikojen lopulla Raamattu sanoo, että lopunaikoina, ennen Jeesuksen takaisintuloa, tulee 'eksyttäviä henkiä'. Nämä ovat nyt sitten niitä 'eksyttäviä henkiä', joita hyvinä enkeleinä yritetään ujuttaa ihmisten mieliin. Kun lukee kirjoituksia näistä ns. 'enkelihoidoista', löytyy sieltä lisää näitä 'hoitoja'. Luultavasti se perimmäinen hoito valitettavasti tulee juuri näiltä eksyttäjiltä, sillä jos 'joku asia ei ole Jumalasta, niin se tyhjiin raukeaa', kuten Raamattu sanoo. Näistä on monella ihmisellä erittäin vaikeita ja raskaita kokemuksia, kun ovat aikansa tehneet tuttavuutta näissä asioissa. Myös koulutetuilla lääketieteen terapeuteilla sitten on myös työtä vuosikausiksi näiden ihmisten kohdalla. Toki sitten moni on myös pelastunut ja tullut Jeesuksen omaksi, mutta kovien kokemusten kautta. - Suosittelisin katsomaan esim. sivuja: www.patmos.fi Siellä on ihmisiä, jotka ovat jopa joutuneet ajamaan riivaajia ihmisistä, jotka ovat sotkeutuneet esim. noituuteen. On toki muitakin sivuja, mutta noista voi vaikka kysellä, mitä he tietävät kokemuksesta sanoa.


      • Herätys!
        tule... kirjoitti:

        avattua linkkejäsi, koska ne on sitä samaa, mitä tässä yrität tyrkyttää ihmisille. On vain Jumalan enkeleitä, joita mainitaan Raamatussa ja joille Jumala on antanut erilaisia tehtäviä. - Mutta sitten on saatanan enkeleitä, sillä saatana matkii kaikessa Jumalaa. Silloin, aikojen alussa, kun Jumala oli kaiken luonut, Hän loi myös enkelit. Kuitenkin oli yksi enkeli, nimeltään Lucifer. Hän ylpistyi ja korotti itsensä Jumalan rinnalle. Jumala ajoi tuon enkelin ulos paratiisista. Nyt sitten tämä Lucifer on se, joka nyt sekoittaa ihmisten päitä täällä maanpäällä ja on olevinaan sellainen hyväntekijä, että hänen tekemisiään on vaikea erottaa Jumalan hyvistä enkeleistä. Nimenomaan Jumala kieltää kaiken noituuden ja ennustukset ja kaiken vastaavan, mitä nyt sitten yritetään tyrkyttää ihmisille niinä ihmeellisinä 'enkelihoitoina' ja muina poppakonsteina. Ne eivät todellakaan ole Jumalan enkeleitä, hyviä enkeleitä, vaan tekeytyvät oikeiksi enkeleiksi. Sillä, kuten Raamattu sanoo: 'Saatana kulkee ympäri kuin kiljuva jalopeura etsien, kenen saisi niellä'. Nimittäin aikojen lopulla Raamattu sanoo, että lopunaikoina, ennen Jeesuksen takaisintuloa, tulee 'eksyttäviä henkiä'. Nämä ovat nyt sitten niitä 'eksyttäviä henkiä', joita hyvinä enkeleinä yritetään ujuttaa ihmisten mieliin. Kun lukee kirjoituksia näistä ns. 'enkelihoidoista', löytyy sieltä lisää näitä 'hoitoja'. Luultavasti se perimmäinen hoito valitettavasti tulee juuri näiltä eksyttäjiltä, sillä jos 'joku asia ei ole Jumalasta, niin se tyhjiin raukeaa', kuten Raamattu sanoo. Näistä on monella ihmisellä erittäin vaikeita ja raskaita kokemuksia, kun ovat aikansa tehneet tuttavuutta näissä asioissa. Myös koulutetuilla lääketieteen terapeuteilla sitten on myös työtä vuosikausiksi näiden ihmisten kohdalla. Toki sitten moni on myös pelastunut ja tullut Jeesuksen omaksi, mutta kovien kokemusten kautta. - Suosittelisin katsomaan esim. sivuja: www.patmos.fi Siellä on ihmisiä, jotka ovat jopa joutuneet ajamaan riivaajia ihmisistä, jotka ovat sotkeutuneet esim. noituuteen. On toki muitakin sivuja, mutta noista voi vaikka kysellä, mitä he tietävät kokemuksesta sanoa.

        "Nimenomaan Jumala kieltää kaiken noituuden ja ennustukset ja kaiken vastaavan, mitä nyt sitten yritetään tyrkyttää ihmisille niinä ihmeellisinä 'enkelihoitoina' ja muina poppakonsteina."

        Eikös se ollut inkvisitio joka ihmisiltä kielsi henkisen kehityksen muka Jumalan nimissä. Jeesuskin sanoi että me kaikki tulemme tekemään samoja ihmetekoja kuin hän, eli kaikki vaan tekemään energiahoitoja Jeesuksen esimerkin mukaan.

        "Näistä on monella ihmisellä erittäin vaikeita ja raskaita kokemuksia, kun ovat aikansa tehneet tuttavuutta näissä asioissa. Myös koulutetuilla lääketieteen terapeuteilla sitten on myös työtä vuosikausiksi näiden ihmisten kohdalla."

        Olisko niitä raskaita kokemuksia ihan muilla sektoreilla, eli tässä uskontojen uhrien tuki:

        http://www.uskontojenuhrientuki.fi/


    • Jokainen jolla on vilpitön mieli auttaa avunpyytäjää, saa olla parantajana. Häntä ohjaa ja suojelee henk.m. mihin myös enkelöit kuuluvat.
      ei siihen tarvita sen kummoisempia kalliita kouluja.

    • perkeleestä,

      siihen uskovat saavat ja joutuvat joskus kuolemaan ja silloin kohtaava helvetin tulen ja kauhun - mitäs eivät uskoneet Jumalaan.

      • Aritta

        Sen tietävät raamatun uskossa olevat parhaiten. Tietysti.


    • Anonyymi

      Kokemuksia enkelihoidousta esim Erkkk Myllyharju ,enkelit ja elämäntehtävä.

    • Anonyymi

      Raamattu opettaa enkeleistä paljon. Linkissä eilen helsingissä puhuttu video, jossa enkelien toiminta tulee esille:
      https://youtu.be/0J0AW99p8ts

    • Anonyymi

      Enkelihoidot ovat okkultismia.

    • Anonyymi

      Venäjämielisesti new agessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe