RAKAS ENKELIOPPAAMME ON PULASSA
Pastorinna kolme-enkeliä ei ole vielä ottanut vastuuta edellisistäkään viesteistään - puhumattakaan,
että Adventtikirkko ottaisi mistään mitään vastuuta. 11 aloitusta etusivulla kolme-enkeliltä
ja nämä kolme uutta viimeistä ovat yhtä edesvastuutonta valhepropagandaa kuin edeltävät.
Onko tälläinen väkisin pumppaaminen edes sivistynyttä?
Tuskin pitkiä viestejä noin nopeaan tahtiin tulisi, ellei kirjoittajaa ohjaisi samat henget
kuin egw:tä taannoin, viime vuosituhannella, v. 1844 alkaen.
1.
### Ensimmäinen enkeli
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.8.2008 klo 10.5
William Miller ja hänen ystävänsä julistivat sanomaa Amerikassa leviten myös kaukaisiin maihin. - - - Olihan Raamattua tutkittu vasta vajaat 50 vuotta. ###
2.
### Onko sinulla jo Jumalan sinetti?
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.8.2008 klo 11.03
Mikä on Jumalan sinetti?
Antaa Jumalan sanansaattajan – Ellen Whiten - vastata:
”Heti kun Jumalan kansa saa otsaansa sinetin – kyseessä ei ole mikään näkyvä sinetti tai merkki, vaan sitoutuminen totuuteen sekä älyllisesti että hengellisesti, niin ettei mikään voi heitä horjuttaa – heti kun Jumalan kansa on sinetöity ja valmis, alkaa seulonta. Tosiasiassa se on jo alkanut.” ###
3.
### Pyhäkköä puhdistetaan
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.8.2008 klo 13.44
Pyhäkön puhdistamiseen liittyy tutkiminen - ja tuomitseminen.
Tämän täytyy tapahtua, ennen kuin Kristus tulee lunastamaan kansaansa omakseen, sillä kun hän tulee, hän tuo mukanaan palkan jokaiselle tämän tekojen mukaan. ###
Vai pyhäkkö pitäisi siivota, kun ihmisen sisin sentään on tärkeintä putsata vilpittömään uskoon!
VAi ei olekaan Kristus vielä lunastanut meitä Jumalan lapsiksi?
Tarvitaanko siis uusi Golgatan tragedia?
Mutta kolme-enkeliä kerää yhä vain lisää kirousta päälleen ...
"Kristus tulee lunastamaan kansaansa omakseen".
Tuo Jes 53. ennustus toteutui pari tuhatta vuotta sitten ja Jeesus sen itse totesi saarnastuolista
käsin synagoogassa, lihansa päivinä, tehtävänsä alussa:
"Kristus tulee lunastamaan kansaansa omakseen".
Tuo Jes 53. ennustus toteutui pari tuhatta vuotta sitten ja Jeesus sen itse totesi saarnastuolista
käsin synagoogassa, lihansa päivinä, tehtävänsä alussa:
Luuk 4:19-21
19 saarnaamaan Herran otollista vuotta".
20 Ja käärittyään kirjan kokoon hän antoi sen palvelijalle ja istuutui; ja kaikkien synagoogassa olevien silmät olivat häneen kiinnitetyt.
21 Niin hän rupesi puhumaan heille: "Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen".
2. Piet. 1:2
Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
2. Joh. 1:3
Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.
11 aloitusta 3-enkeliltä! Tilinteon aika?
7
185
Vastaukset
- Te lainorjuuteen yllyttäjät
12 Saisivat kuohita itsensä, nuo teidän yllyttäjänne!
Galatalaiskirje 5. luku
12 Saisivat kuohita itsensä, nuo teidän yllyttäjänne!
13 Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.
[1. Kor. 8:9, 9:19; 1. Piet. 2:16]
14 Lain kaikki käskyt on pidetty, kun tätä yhtä noudatetaan: "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi." [Mark. 12:31 ]
Herran_kiivaus- Tämä on
Hyvä tapa ettet himoissasi tekisi syntiä.
Tämä on kirjoitti:
Hyvä tapa ettet himoissasi tekisi syntiä.
Tuo Raamatun käsky on VAIN lainvaatijoille, että
vaatisivat itseltäänkin jotain - nimittäin lain
vaatiman ympärileikkauksen.
Mutta Raamattu kehottaa lainkiihkoilijaa suorastaan
kuohitsemaan itsensä sen vuoksi, ettei syntyisi
lainvaatimisen pahaa hedelmää. Paha suku loppuisi!
Minä en ole lainnoudattaja, vaan uskonvanhurskauden.
Niin saan laupeuden kun itse olen laupias ihmistä
kohtaan, mutta ankara taistelemaan evankeliumin
vapauden puolesta.
Jaak 2:10-13
10 Sillä se, joka muuten kaikessa noudattaa lakia mutta rikkoo sitä yhdessä kohdassa, on syypää kaikilta kohdin. [Matt. 5:19; Gal. 3:10]
11 Hän, joka sanoi: "Älä tee aviorikosta", sanoi myös: "Älä tapa." Vaikka siis et teekään aviorikosta, olet lainrikkoja, jos tapat.
12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
- Leppänen Kalle
Tuskimpa itse pirukaan osaa tulkita Antin viestejä. Min oon jonnii aikaa seuraillut häne toilauksiaan. Enkä ole päässyt ymmärrykeen ajaako hän jotai takaa. Tai ajaako joku Anttia takaa. Näet ainahan ulkomaan kirjeen vaihtajillakin on tulkit mukanaan. Antin pitäisi panna ilmoitus. että tulkkia tarvitaan hyvä palkka maksetaan.
- Eki.
Antin viestit täysin, jolla on mielestäni kokonais-valtainen näkemys,ja looginen näkemys raamatusta("Jakelee totuuden sanaa oikein") Mutta kolme-enkeliä...miten sanoisin...kuivia kopioituja opin-kappaleita...vaatii sisua lukea ne hengettömät tekstit loppuun asti.
- kolome-enkelijähän
se siinä viäntää tuassiisa viäräksi lähimpiisä kirjotuksija henkilökohtasesti persoonaan kajoten. Ja puolustelloo sekä kehuva retostaa omija kirjotuksijaan. Tyyli näkkyy läpi ja haessoo samalle immeeselle.
kolome-enkelijähän kirjoitti:
se siinä viäntää tuassiisa viäräksi lähimpiisä kirjotuksija henkilökohtasesti persoonaan kajoten. Ja puolustelloo sekä kehuva retostaa omija kirjotuksijaan. Tyyli näkkyy läpi ja haessoo samalle immeeselle.
Jumalan toteamus Sanassaan, että laki raivostuttaa,
se ennustus ainakin on pientä piirtoa myöden
toteutunut tällä foorumilla.
Kun muistutin lainkiihkoisia käskystä kuohita
itsensä - ainakin ympärileikkaus on edellytys, että
voi sanoa itseään lainnoudattajaksi edes näön vuoksi
- niin tuo viisas käsky toteuttaisi sanan "lain
loppu".
Mutta jos minä kuohitsisin itsesi, niin mistäs
sitten "armon perillisä tehtäisiin", miten
Jeesukse suku voisi jatkua?
Jes 53:10
Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
Tahdon että Vapauttajan suku jatkuu kauan.
ON KIRJOITETTU ... ENKELIOPPAAT ON KIROTTUJA
Gal. 1:8
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Gal. 1:9
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Gal. 3:10
Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
Gal. 3:13
Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme-sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -
Armo ja rauha lisääntyköön Jeesuksen tuntemisen kautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661