Joka päivä toistuu sama ruutiini jos sitä siksi voi kutsua eli kahvit kiehumaan, kone käyntiin ja kalsarit päällä laahustaen huoneen läpi keittiöön.
Kahvikuppi kädessä unenpöppöröinen turhautunut ilme kasvoilla koneelle lukemaan uutiset.
Syttyisi edes sota jossain mitä voisi seurata uutisista.
Koko päivä sisällä koneen ääressä.
Ei huvita lähteä ulos, mitä siellä sitten muka kun ei yksin huvita tehdä mitään.
Joskus satun heräämään klo.8 aamulta joskus viiden aikaa päivällä. Usein herätessä pyörii sama ajatus mielessä (se karvainen totuus) että ei ole mitään syytä edes nousta sängystä, ei töitä, ei koulua, ei ystäviä harrastuksista puhumattakaan.
Taas olis syksy.
Se on sitä aikaa kun tekee mieli kävellä viiniä juoden syvälle metsään ja kuvitella olevansa jossain suuressa seikkailussa vaikka Taru sormusten herrasta.
Se tuntuu niin hyvälle paeta jotain ehkä tylsyyttä ,-olematonta elämää.
tylsä perjantai
1
759
Vastaukset
- StippaS
No niinpä!
Joka päivä toistuu sama rutiini, kahvi kiehumaan ja sitä rataa tukka pystyssä, silmät ristissä majoittautuminen koneelle. Siinä tapahtuu päivän tärkeimpien juttujen läpi käyminen ja jopa herääminen :D Olen iloinen kun olen saanut edes yhden piskuisen rutiinin ujutettua tähän ns. uuteen elämääni. Tarvitsen niitä ponnistaakseni eteenpäin.
Ja tiedättekö ihmiset! Tänä sunnuntai-aamuna herätessäni kuulin ensimmäistä kertaa täällä asuessa lintujen laulavan :))) Varpusia, joista yksi onnellinen suvaitsi parkkeerata hetkiseksi jopa parvekkeen kaiteelle kun asiaa taivastelin sängyssä istuen :)
Syksy on hyvää aikaa: raikasta, hämärää, värikästä. Kaikki kauniissa ristiriitaisessa sopusoinnussa toistensa kanssa. Mitenköhän omaan elämäänsä saisi saman aikaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848