mä olen niin onskuna...(lainattu maitukselta) musta tuli taas mami...näet kissa tytön....
oikeestaan mulla on helkutin tylsäääääääääääääääääääääääääääääää....
*hakee huomioo..*
OOOOOOOOOOOhhhh...
7
534
Vastaukset
- näkönen kuin
Alma
Ootko sama? - Mieti ketä mä oon
mitä sanos ,kirjotan sulle tarkotuksella ilman nikkii ,sä oot kokenu kovia ja niin minäkin ,sä varmaan tiedät jo ketä mä oon ,oon se kenestä tuli riitaa et mä oon sanonu lukelle jotain paskaa ,,mut minna tiiäkös mitä mulle kävi eli H... meni ja tempas 200 -50mg tapuu tauluun ja nyt makaa jo 3 päivää koomassa HYKSin sairaalas ,ja eio voi ennustaa ,et miten tulee käymään se elää nyt toistaseks koneen varassa
- juttujen
BBrunetti kirjoitti:
mä jo arvasin kuka oot.....
maybe perusteella
- TheGreatEagle
Vai huomiota...minkäslaista sai olla tarjolla...;-D
Aina saat huomiotani...=))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897