tapahtumaan (olen katsonut jo aikaisemmin), en voi olla hämmästelemättä käsikirjoittajien intoa tappaa melkein kaikki roolihahmot. Eikö Heleniä olisi muulla tavalla poistaa sarjasta? Muuten niin erittäin hyvä sarja pilataan aivan liiallisilla kuolemilla. Miten sitä pystyy katsomaan näitä uusia tulevia jaksoja, kun koko ajan vain mielessä pyörii, että kukahan tänään tapetaan!
Vaikka tiesinkin
3
718
Vastaukset
- määvaan
Ehkä se on tapa luoda dramatiikkaa muuten aika tasaiseen ja "kilttiin" sarjaan.
Jakso/päivä-uusintatahdilla käänteet tulevat aika nopeasti, mutta kun tahti hidastuu normaaliksi, niin ei nuo muutokset tule niin töksähtäen vastaan... - taitoa
Eihän sitä kuolemista tarvinnut näytellä. Pääosa oli miesten surussa. On tärkeää saada "mallia" suruunsa tai kohdata sureva. Elämäähän se on. Toisin on "tapposarjoissa", joissa vain tapetaan ja näytetään vihaa - surua ei lainkaan!
- ja alkaa
mennä maku noiden kuolemien kanssa...monesko tulipalokuolema jo olikaan? Suoranaista mässäilyä kuolemilla. Voihan ihmiselle kirjoittaa muunkinlaisen poistumisen sarjasta, silloin kun tämä haluaa siitä lähteä. Ei tarvitse "kuolla". Oletus, että näyttelijä haluaa jättää sarjan ja hänet on jotenkin poistettava siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248