Nii - mistäs joku kekkais mulle osoitteen johon vois lähettää jos Davidille haluaa viestiä laittaa? Olis minusta tosi kiva juttu jos joku sen tietäis tai jostain sais selville... Minä oon netistä ettiny jo monta kuukautta, melkein aina kun olen ehtiny ja muistanu... Mutta ku ei mitään löydy... :( Höh. Ihan sähköpostiosoitekin riittää mutta kyllä olis kivaa ihan vanhanaikainen kirje hänelle laittaa!
Osoite vain puuttuu - apuva??
Mahdollisista vinkeistä etukäteen kiittäen
eräskin David-fani täältä jostain
DAVIDille postia - mihin???
3
778
Vastaukset
- löytyi
Tollaset:
David Lonsdale
"Heartbeat"
Yorkshire TV
Television Centre
Leeds LS3 1JS
UK
ja
David Lonsdale
Andrew Manson Personal Management Ltd.
288 Munster Road
London, SW6 6BQ
UK
Tiedä sitten onko nuo oikeita :)- ???
keskustelupalstalta olen lukenut kanssa noista osoitteista. Olivat saaneet sieltä vastauksiakin.
Oisko se ollut täällä jossain ketjussa
http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=20&aid=1
kahlaappa läpi noita keskusteluja, löytyiskö sieltä. - H. Örhö
Tuo ensimmäinen osoite tuntuis aika oikealta, luultavasti sen saa perille kun tosiaan tuohon osoitteeseen laittaa, tuntuu olevan niin "virallinen"... Pitäisi vaan tietää ketä tällä hetkellä kuvattavissa jaksoissa on vielä "vanhasta porukasta" mukana, kenelle voisi vielä tuohon samaan osoitteeseen postia laittaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4405889Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2072072Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3721913- 1231120
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51054- 281001
- 77872
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864- 38752
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743