DAVIDille postia - mihin???

I Luv David!!!

Nii - mistäs joku kekkais mulle osoitteen johon vois lähettää jos Davidille haluaa viestiä laittaa? Olis minusta tosi kiva juttu jos joku sen tietäis tai jostain sais selville... Minä oon netistä ettiny jo monta kuukautta, melkein aina kun olen ehtiny ja muistanu... Mutta ku ei mitään löydy... :( Höh. Ihan sähköpostiosoitekin riittää mutta kyllä olis kivaa ihan vanhanaikainen kirje hänelle laittaa!

Osoite vain puuttuu - apuva??

Mahdollisista vinkeistä etukäteen kiittäen
eräskin David-fani täältä jostain

3

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyi

      Tollaset:

      David Lonsdale
      "Heartbeat"
      Yorkshire TV
      Television Centre
      Leeds LS3 1JS
      UK

      ja

      David Lonsdale
      Andrew Manson Personal Management Ltd.
      288 Munster Road
      London, SW6 6BQ
      UK

      Tiedä sitten onko nuo oikeita :)

      • ???

        keskustelupalstalta olen lukenut kanssa noista osoitteista. Olivat saaneet sieltä vastauksiakin.
        Oisko se ollut täällä jossain ketjussa

        http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=20&aid=1

        kahlaappa läpi noita keskusteluja, löytyiskö sieltä.


      • H. Örhö

        Tuo ensimmäinen osoite tuntuis aika oikealta, luultavasti sen saa perille kun tosiaan tuohon osoitteeseen laittaa, tuntuu olevan niin "virallinen"... Pitäisi vaan tietää ketä tällä hetkellä kuvattavissa jaksoissa on vielä "vanhasta porukasta" mukana, kenelle voisi vielä tuohon samaan osoitteeseen postia laittaa??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe