Greengrassin talo

onko sama?

Uudemmissa jaksoissa talo jossa David ja Peggy asustelee, näyttää erilaiselta. Eikös David ja
Vernon asunut Greengrassilta perityssä talossa?

18

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäselvää..

      Vernoni aikanaan "osti" Greengrassin mörskän.
      Hänenhän pitäisi olla papereissa kuollut ja hirveät verovelat perässä, niin luulisi Clauden mörskän menneen kruunulle veroveloista.

      Pakkohan Davidinkin oli jossakin äitinsä kanssa asua silloin kun sarjaan ilmestyi.Jospa tämä nykyinen on Davidin äidin jäämistöä, tämä näyttääkin aivan joltain "rivitalolta".

      • meni sekavaksi

        Vernon ja David siis asuivat Vernonin Greengrassilta ostamassa talossa.
        Vernon kuitenkin järjesti kuolemansa veromätkyt niskassaan , joten luulen, että se tila meni kruunulle.
        Tässä kerran kuitenkin puhuttiin Davidin talosta, Peggyn läsnäollessa, niin luulen että David on tuon talon jostakin perinyt.
        Varmaankin äidiltään,jonka on oltava kuollut, koska sarjan alussa vielä sarjassa esiintyi, ja David sanoi kerran Peggyn olevan hänen ainoa sukulaisensa.
        Se tosiaan näyttää joltain kivimuurilta missä asuvat.


      • Vihreää ruohoa.

        Hänen runoistaan lötyy jokaiselle kulkijalle unelma.Tämä pientä ihmistä nöyryyttävä kuninkaallinen sarja suorastaan ilkkuu vähäosaiselle:esim.David.On se vaan valtavaa, että suomalaiset kuolaavat tämän ahdistavan elämänmuodon perään.Tuommoisia poliiseja,ilman pamppuja ei todellakaan ole koskaan ollut eikä tule olemaan.Kun inhimillistetään häikälemätön vallankäytön väline,tässä sarjassa poliisit,niin tehdään hirmuinen karhunpalvelus yhteisölle,jossa tavallinen arkipäivä elää.Ja ihmiset siinä.


    • SteveCrane

      Claude jätti talonsa ja koiransa Alfredin Davidille, päätti myöhemmin myydä talonsa, mutta Vernon Scripps - Bernie Scrippsin velipuoli, jokapaikanhöylä ja yrittäjä osti Claude Greengrassin talon tämän lähdettyä Karibialle.
      -wikipedia
      ----------------------------
      Pitäis se periaatteessa olla sama, ei sellasta muuttojuttua kyllä ainakaan ole ollut.

      Meinaatko että näyttää sisä vai ulkopuolelta erilaiselta?
      En osaa sanoa siihen kyllä mitään nyt.

    • ????

      kun Vernon oli rahoissaan hän osti uuden talon Greengrassin tilan sijaan. Olisiko laittanut se sitten Davidin nimiin, kun se uusi talo, missä nyt asuvat Peggyn kanssa, on Davidin.

    • = )

      Talohan näyttää ulkopäin kyllä erilaiselta...entinen talo oli jotenkin sellaisessa "notkossa" ja tämä uusi talohan on tavallaan pienen kumpareen päällä.Mutta sisältähän se, jos siitä voi mitään sanoa, näyttää yllättävän samanlaiselta!
      Ja ullakoltahan hakivat Vernonin joulukoristeita Helenin ja Robin häihin...olivat aika ikuisuuskamaa, olisko muutossa kunnioitettu sellaisia?

      • Tätiliini

        piha on aidattu! Sellaista en muista Greengrassin ajoilta. Eilisessä jaksossaha Peggy kyni fasaania ulkona kun tämä hampaiden valkaisija tuli pihaan portista.


    • koukkuuntunut

      Minusta se Vernon-herra antoi talon maineen mantuineen Davidille. Jotenkin on sellainene hämärä muistikuva, että kun Peggy-täti tuli maisemiin, joku olisi maininnut hänelle että Vernon on jättänyt talon Davidille.
      Rosekin sanoi siinä hippi jaksossa kun Peggy sanoi että ovat "minun maillani" että "tarkoitat varmaan Davidin mailla".

      • SteveCrane

        niitä jaksoja jossa Vernon oli rahoissaan ja sillä oli se Bentley ja muutakin mammonaa. Jospa niissä jaksoissa tuo asia valaistuis.

        Huomenissa vois ottaa asiakseen :)


      • ????
        SteveCrane kirjoitti:

        niitä jaksoja jossa Vernon oli rahoissaan ja sillä oli se Bentley ja muutakin mammonaa. Jospa niissä jaksoissa tuo asia valaistuis.

        Huomenissa vois ottaa asiakseen :)

        Season 13/1, siinä Vernon taitaa muuttaa, mutta David ei. Jaksossa 13/7 omaisuutta ei enää ole.
        Jaksossa 14/18 Vernon häipyy kuvioista.
        Noista 13 seasonin alkupään jaksoista selitys saattaa löytyä, tai sitten 14/18-19.
        Tai sitten ei mistään.


      • SteveCrane
        ???? kirjoitti:

        Season 13/1, siinä Vernon taitaa muuttaa, mutta David ei. Jaksossa 13/7 omaisuutta ei enää ole.
        Jaksossa 14/18 Vernon häipyy kuvioista.
        Noista 13 seasonin alkupään jaksoista selitys saattaa löytyä, tai sitten 14/18-19.
        Tai sitten ei mistään.

        Season 12 - 22 Talon tavat. Kyläläisten uteliaisuus herää, kun salaperäinen nainen asettuu asumaan Steven luo. Vernonia lykästää, kun hän laajentaa liiketoimiaan nykytaiteeseen.

        Season 12 - 23 Kosinta. Entinen linnakundi käyttää hyväkseen Jennyä kiristäessään Mertonia. Äkkirikastunut Vernon järjestää hyväntekeväisyyshuutokaupan.

        Pitää seurata tuosta eteenpäin, sitä 13 kauden alkua kanssa.


      • SteveCrane
        ???? kirjoitti:

        Season 13/1, siinä Vernon taitaa muuttaa, mutta David ei. Jaksossa 13/7 omaisuutta ei enää ole.
        Jaksossa 14/18 Vernon häipyy kuvioista.
        Noista 13 seasonin alkupään jaksoista selitys saattaa löytyä, tai sitten 14/18-19.
        Tai sitten ei mistään.

        Katoin jakson jossa Vernon tuli Bentleyllä sieltä taulukaupoilta ja siinä tuntui olevan sama talo jo silloin. Valkoinen portti ja kiviaita ja sitten se "navetta" missä Davidin silmille räjähti se Peggyn viinapannu!!

        Pitää palailla aiheeseen kunhan tässä tietoa saadaan.


    • määvaan

      No mä tätä samaa ihmettelin jo joitakin viikkoja sitten, mutta mietin, että ehkä oon sitten vaan pudonnut jossain vaiheessa kärryiltä tai näen väärin! :D

      Talo on tosiaan ihan eri kuin Greengrassin talo, jonka piha oli aina rempallaan, siellä oli kanahäkki ja kaikenlaista tavaraa. Davidin nykyinen talo on erimallinen ja pihakin erilainen, kiviaidan rajaama. Sisältä näyttää kyllä melkeinpä samalta...

      • Tätiliini

        kiviaita minuakin ihmetytti. Kävi jopa mielessä että voisiko se olla ns. takapiha. No, minulla ei ole mitään tallennettuna joten odotellaan tutkimustuloksia.

        Jaahas, "MÄÄVAAN":):) Arvaa mikä mulla on??? FLUNSSA!!!! Aivastelit sitten kuitenkin:):):)


      • määvaan
        Tätiliini kirjoitti:

        kiviaita minuakin ihmetytti. Kävi jopa mielessä että voisiko se olla ns. takapiha. No, minulla ei ole mitään tallennettuna joten odotellaan tutkimustuloksia.

        Jaahas, "MÄÄVAAN":):) Arvaa mikä mulla on??? FLUNSSA!!!! Aivastelit sitten kuitenkin:):):)

        Heh! :D Ei mun pitänyt niin pahasti pärskiä, pahoittelut... ;)

        Onneksi oli nopea flunssa, mä nimittäin paranin viikonlopun aikana. Yhtenä tai kahtena päivänä oli lämpöä ja kurkkukin vähän kipeenä, muuten selvisin pelkällä nuhalla ja väsymyksellä.


      • Tätiliini
        määvaan kirjoitti:

        Heh! :D Ei mun pitänyt niin pahasti pärskiä, pahoittelut... ;)

        Onneksi oli nopea flunssa, mä nimittäin paranin viikonlopun aikana. Yhtenä tai kahtena päivänä oli lämpöä ja kurkkukin vähän kipeenä, muuten selvisin pelkällä nuhalla ja väsymyksellä.

        Joo, ei haittaa. Sattui vaan niin sopivasti:)


    • mies.....

      Sehän oli niin, ettei Vernon oikeasti ollut sellasissa veloissa, koska se verottaja mies olikin huijari, joten he saivat näin myös pidettyä talonsa ja siellä edelleen asuvat.

      • edellisen...

        näin on.
        Vernon luuli, että tarkastaja oli oikea


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe