"Luulevat tekevänsä uhripalveluksen" !

IKUINEN KUOLEMANTUOMIO KRISTITYILLE? VIELÄPÄ HERRAN NIMESSÄ !!

Tahtomattakin tulee mieleen profetia Uudesta Testamentista:

Joh. 16:2    He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen,
joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.    

Sillä henkinen väkivalta yltyy ennen pitkää myös fyysiseksi, mutta nythän ollaankin
jo lounajan aatossa.

## Saatanan palvojille varoitus!
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 31.8.2008 klo 10.08
Tuossa alhaalla on monta saatanan palvojien viestejä joissa mm. puolustetaan saatanan asettamaa sunnuntaita ##

## Suuri Taistelu tunnetuksi
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 31.8.2008 klo 10.19
Jokaisen ihmisen on tunnettava Suuren Taistelun perusteet, ##

## Adventtisanoman vastustaminen sairasta
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 31.8.2008 klo 10.47 ##

## Provoilijat taas asialla
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 31.8.2008 klo 13.55
Kukaan adventisti ei kiroa tai sano pahaa kenestäkään joka on eri mieltä. ##

STORK TUNNUSTAA, ETTÄ SUNNUNTAI TULEE RAAMATUSTA!

##Viikon ensimmäinen päivä UT:ssa
Kirjoittanut: Stork 31.8.2008 klo 12.02
Sunnuntai Raamatussa:
Matt.28:1: Ja kun sapatti oli päättynyt ja viikon ensimmäisen päivän aamu koitti,
tulivat Maria Magdaleena ja se toinen Maria katsomaan hautaa. ##

ONKO TÄMÄ KADOTUSTUOMIO VAIKO EVANKELIUMIA?
## Adventistien vastustajat perkeleestä
Kirjoittanut: uskonmiäs 31.8.2008 klo 13.51
Olette saatanan palvojia kaikki tyynni! ##

6

175

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NO, OLLAAN SITTEN PIENPIIRTOISIA ...

Matt 15:23-26
      23
      Mutta hän ei vastannut hänelle sanaakaan. Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen: "Päästä hänet menemään, sillä hän huutaa meidän jälkeemme".
      24
      Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
      25
      Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta minua".
      26
      Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".

Joakinen jae ja varsinkin jokainen Jeesuksen sana Raamatussa ja varsinkin Uudessa
      Testamentissa on tärkeä. Eräs adventsitipastori puolusti lakia U.T:lla näin:
      "Tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu". Mutta ne olivat fariseusten sanoja!

Jeesus ei lukenut lakia juutalaiskansan päälle, mutta lainopettajien päälle kylläkin,
      sillä he olivat olevinaan sitoutuneita Mooseksen lakiin.
      Meille koiranpenikoille, pakanoille, ei Raamatun sanan mukaan tipu lakia eikä armoa.
      Toivoa ei ole! Mutta minä kaikessa toivottomuudessa minä kuitenkin panen toivoni
      Kristukseen. Sillä minä päätän, kuten eräs Uudessa Testamentissa:
      "Herra, kenen tykö me sitten menisimme?"

Ei ole toivoa ei ... mutta usko on tullut

Room 4:16-22
      16
      Sentähden se on uskosta, että se olisi armosta; että lupaus pysyisi lujana kaikelle siemenelle, ei ainoastaan sille, joka pitäytyy lakiin, vaan myös sille, jolla on Aabrahamin usko, hänen, joka on meidän kaikkien isä
      17
      -niinkuin kirjoitettu on: "Monen kansan isäksi minä olen sinut asettanut" -sen Jumalan edessä, johon hän uskoi ja joka kuolleet eläviksi tekee ja kutsuu olemattomat, ikäänkuin ne olisivat.
      18
      Ja Aabraham toivoi, vaikka ei toivoa ollut, ja uskoi tulevansa monen kansan isäksi, tämän sanan mukaan: "Niin on sinun jälkeläistesi luku oleva",

19
      Eikä hän heikontunut uskossansa, vaikka näki, että hänen ruumiinsa oli kuolettunut-sillä hän oli jo noin satavuotias-ja että Saaran kohtu oli kuolettunut;
      20
      mutta Jumalan lupausta hän ei epäuskossa epäillyt, vaan vahvistui uskossa, antaen kunnian Jumalalle,
      21
      ja oli täysin varma siitä, että minkä Jumala on luvannut, sen hän voi myös täyttää.
      22
      Sentähden se luettiinkin hänelle vanhurskaudeksi.

Herra armahda minua syntistä!

• "KORVAANKUISKUTTELIJOITA"

Room 1:28-32
      28
      Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
      29
      He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
      30
      ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
      31
      vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
      32
      jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet,
      eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

"TOIVON MUKAAN" - TOIVOA SENTÄÄN SAA
      - laki ei anna toivoa, mutta usko aikaansaa toivon ...

Room. 4:4
      Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,
      Room. 4:16
      Sentähden se on uskosta, että se olisi armosta; että lupaus pysyisi lujana kaikelle siemenelle, ei ainoastaan sille, joka pitäytyy lakiin, vaan myös sille, jolla on Aabrahamin usko, hänen, joka on meidän kaikkien isä
      Room. 11:6
      Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.
      1. Kor. 1:4
      Minä kiitän Jumalaani aina teidän tähtenne siitä Jumalan armosta, joka on annettu teille Kristuksessa Jeesuksessa,

Ef. 2:7
      osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.

2. Tim. 1:9
      hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,

Tit. 3:7
      että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.

"ILMAN LAKIA"

Room 3:21-26
      21
      Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
      22
      se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.

23
      Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
      24
      ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,

25
      jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
      26
      jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

LAKI "KIRKKAUTTA VAILLA" - ARMO: "YLENPALTTINEN KIRKKAUS"

2.kOR 3:7-15
      7 Mutta jos jo kuoleman virka, joka oli kirjaimin kaiverrettu kiviin, ilmestyi kirkkaudessa, niin etteivät Israelin lapset kärsineet katsella Mooseksen kasvoja hänen kasvojensa kirkkauden tähden, joka kuitenkin oli katoavaista,
      8 kuinka paljoa enemmän onkaan Hengen virka oleva kirkkaudessa!

9 Sillä jos kadotustuomion virka jo oli kirkkautta, niin on vanhurskauden virka vielä paljoa runsaammassa määrin kirkkautta.
      10 Sillä se, millä ennen oli kirkkaus, on tämän rinnalla kirkkautta vailla, tämän ylenpalttisen kirkkauden tähden.

11 Jos sillä, mikä on katoavaista, oli kirkkaus, niin vielä paljoa enemmän on sillä, mikä on pysyväistä, oleva kirkkautta.
      12 Koska meillä siis on tämmöinen toivo, niin me olemme aivan rohkeat

13 emmekä tee niinkuin Mooses, joka pani peitteen kasvoillensa, etteivät Israelin lapset näkisi sen loppua, mikä on katoavaista.
      14 Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.

15 Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;

Niinpä. Israel ei vieläkään käsitä, että lain
      tuomion jälkeen tulee armon kirkkaus niille,
      jotka uskovat. Uskallamme lähestyä Jumalaa,
      vaikka tiedämme olevamme tuomittuja.

"ARMON YLENPALTTINEN RUNSAUS" ON LÄSNÄ

Jes. 53:11
      Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.

Ef 2:7 osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.

Yksin Jeesus, yksin tuo Ef 2:7 on minun toivoni!

• Veli Herrassa

kolme-enkeliä saa vastauksen
      Kirjoittanut: Veli Herrassa 31.8.2008 klo 03.41

K o l m e - e n k e l i ä
      - v a s t a a n v a s t i n e e s e e s i ...

Toteat omasta vastineestasi:
      "" Näin Herran sanan ja opetuksen mukaan, eikä sinun mielikuvituksesi mukaan!! ""
      Toteat siinä myös:
      "Usko ei ketään pelasta!"
      - - Lukijat varmaan toivovat, että täydennät vastaustasi vielä sanankohdilla, kun sanaan kuitenkin vetosit. Laittoihan myös AVK jokaiseen kohtaansa sanankohdat mukaan.

Arvoisa kolmiyhteinen enkeli! Kiitos vastaamisesta.
      Minuun tekee vaikutuksen tuo sinun nimimerkkisi! Olet ymmärtänyt Jumalan
      kolminaisuuden ja Jumalan kuvan, ihmisen kolminaisuuden.

1. Tess. 5:23
      Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

Hepr. 4:12
      Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

Paavali ja Apolloskin ymmärsivät, mitä tarkoittaa "Jumalan kuva".
      (Luther oli sitä mieltä, että tuntemattoman Heprealaiskirjeen kirjoitti Apollos.)

Toisekseen minuun tekee vaikutuksen kiivautesi Jumalan sanan ja lain puolesta.
      Jeesus itse kiivailee kovasti Jumalan huoneen puolesta.

Johannes 2.

15 Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon.
      16 Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi."
      17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".

Vastineestasi ...

En ymmärrä, kuka sinua on informoinut, että "Top ten"-listani olisi mielikuvitukseni
      tuotetta. Sillä minä tarkistin ja tarkistin uudelleen nuo AVK: todistelut, Raamatustani
      katsoin - - ja kyllä minä yhdyn täysin niihin toteamuksiin.
      Kiistät Avk:n esittämät sanankohdat kohta kohdalta, muttet esitä yhteenkään kohtaan mitään tilalle. Et ole lainkaan vakuuttava. Miten voisit evankelioida, kun et vetoa Sanaan?
      Ei jumalattomien edessä voi vedota vanhoihin E.G.Whiten oppeihin tai kirjoihin.

V a i e i t a r v i t a U S K O A ?

Mutta minä en saavuttanut rauhaa lain kautta, rauhattomuus vain lisäänty, kun uskoon
      tultuani koetin niitä pieniä piirtoja täyttää ja kaivaa itsestäni mahdollisia syntejä.
      Mietipä uudestaan, mitä kirjoitit. "Usko ei ketään pelasta", väität ja huutomerkin kera.
      Mutta kyllä kaikki uudessa liitossa perustautuu uskoon, se sanotaan kiistattomasti!
      Sallinet minun ehdottaa muutamaa sanankohtaa väittämäni tueksi?

Matt. 15:28
      Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, s u u r i on sinun u s k o s i , tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot". Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.

Mark. 11:24
      Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, u s k o k a a
      saaneenne, niin se on teille tuleva.

Hepr. 11:6
      Mutta ilman u s k o a on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy u s k o a , että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.
      1. Joh. 3:23
      Ja tämä on hänen k ä s k y n s ä , että meidän tulee u s k o a hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.

Room. 1:5 jonka kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi
      u s k o n k u u l i a i s u u s hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa,

Room. 1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy u s k o s t a u s k o o n , niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä u s k o s t a ".

Room. 4:16
      Sentähden se on u s k o s t a , että se olisi armosta; että lupaus pysyisi lujana kaikelle siemenelle, ei ainoastaan sille, joka pitäytyy lakiin, vaan myös sille, jolla on Aabrahamin u s k o , hänen, joka on meidän kaikkien isä.

Room. 5:1
      Koska me siis olemme u s k o s t a vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

Room. 14:23
      mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole u s k o s t a , on syntiä.

Gal. 3:11
      Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä u s k o s t a ".

U s k o n v a n h u r s k a u s o p p i !!
      Kyllä se uskonvanhurskausoppi on ihan suoraan Raamatusta, sitä ei käy kiistäminen!

Gal. 5:5
      Sillä me odotamme u s k o s t a vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
      1. Tim. 1:5
      Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä u s k o s t a .
      1. Tim. 4:1
      Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat u s k o s t a ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
      1. Tim. 6:10
      Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois
      u s k o s t a ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.

Kyllä minä varmana Herrassa tyrmään sinun vastaväitteesi, ettei muka "Usko ei ketään pelasta!" (7. kohta vastineessasi). Kun jotain jollekin uskotaan, niin se perustuu uskoon
      ja lujaan luottamukseen.

1. Tim. 1:20 Oi Timoteus, talleta se, mikä sinulle on u s k o t t u , ja vältä tiedon nimellä kulkevan valhetiedon epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä,
      21 johon tunnustautuen muutamat ovat u s k o s t a hairahtuneet. Armo olkoon teidän kanssanne!

Gal. 5:10
      Minulla on teihin se l u o t t a m u s Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.

V a i v a n a j a s t a

"" 8/9. Kukaan ei opeta mitään vaivanaikaa v. 1844. Tuona vuonna alkoi tutkiva tuomio. Ja kaksi säkkipukuista todistajaa ovat VT ja UT jotka "surmattiin" Ransakan vallankumouksessa ja jonka jälkeen ne ovat "nousseet taivaaseen" eli kaikkien luettaviksi ja nähtäviksi.
      Et paljon kyllä tiedä sinäkään asioista ennen kuin niistä puhut:(
      Näin Herran sanan ja opetuksen mukaan eikä sinun mielikuvituksesi mukaan!! ""

Tarkistin meidän media7 Ilmestyskirjaseminaarista, (vihko 18 liite 1, 1986).
      Emme tosiaankaan opeta pedonajan-vaivanajan- ahdstuksenajan alkaneen v. 1844, vaan paljon ennen.
      Alkoi 538 jKr, päättyen paavin saamaan kuolinhaavaan v. 1798.
      Ja sen (mukamas) todistavat Joh.Ilm. 1260 pv ja 42 kk ja 3,5 vuotta, jotka kaikki (mukamas)
      tarkoittavat 1260 "kirjaimellista" vuotta.
      Pedonmerkki ja sunnuntai liitetään yhteen. Näin pedonmerkki olisi ollut vuodesta 538 jKr eli
      paljon ennen vuotta 1844 ja olisi pedonaika-vaivanaika päättynytkin ennen Ellen G Whiten aikaa.

Minun nähdäkseni kaikki tuo e.m. on rustattu tilkitsemään sitä uskon puutetta, että
      emme tahdo myöntää pedonajan-vaivanajan-ahdistuksenajan sijoittuvan vasta lopunaikaan,
      viimeiseen Danielin vuosiviikkoon - - viimeisiin 7 vuoteen.

Mikä on sinun käsityksesi, kolme-enkeliä: milloin pedonaika alkoi ja mihin päättyi tai päättyy?
      Ja mistälähin on ollut pedonmerkki? Ei meidän oppivihoistamme täyttä selvyyttä siihen saa.

Veli Herrassa

• Toi 11. luku vissitenkin?
    • tulee niiden kristittyjen

osaksi, jotka ottavat pedon merkin. Tämä on fakta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      598
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      45
      577
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      556
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      496
    Aihe