Alfin vaimo?

?????????????????????????????

Minkäköhän näköinen on ja tuleeko jopa jossain jaksossa olemaan?

23

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimoa

      ainakaan tähän mennessä tehdyissä jaksoissa, saattaahan nuo käsikirjoittajat joskus yllättää ja esitellä vaimonkin joskus tulevaisuudessa :)

    • SteveCrane

      tuon 514 roolihahmon nimen joukossa muuta Ventressiä kuin Alf. Joten ei ainakaan vielä tähän päivään mennessä kun 17 kautdesta on tekemättä pari jaksoa.

      Tänään briteissä saa ensi-illan jakso:

      346. It Came from Outer Space
      First aired: 8/31/2008
      There's an explosion in the woods and while there are rumours that it's been caused by a meterorite, the police suspect criminal activities, so Joe is sent in undercover. The aroused interest in outer space gives Peggy an idea for another money-making opportunity.

      Writer: Philip Palmer
      Director: Adrian Bean
      Guest star: Nikki Sanderson (Dawn Bellamy) , Bill Ward (Mad Dan Neeley), Graeme Garden (Dr Linden), Martin Walsh (Larry Fowler), David MacCreedy (Mick)

    • on tullut

      sarjan tilapäisten henkilöiden sanomana, että on ruma ja lihava.
      Sarjan päähenkilöt ovat pidättäytyneet kommenteista...
      Hyvä kuitenkin leipoon ja eväitä tekeen, ja se riittäisi ainakin minulle.

    • määvaan

      Mun villi veikkaukseni on, että ei tule näkymään...

      On ehkä ihan hyvä asia, että joku hahmo pysyy piilossa, vaikka on kuitenkin "olemassa". Mielestäni se tuo Alfin hahmoon hiukan salaperäisyyttä. :)

      • Tätiliini

        siksi minäkin jätin kuvani pois profiilisivulta! Kaikenmaailman esto-ohjelmat olisivat kuitenkin estäneet sen näyttämisen uhkaamalla tietsikoiden hajoamisella ym:)

        Olisi kyllä ollut mielenkiintoista nähdä minkälainen hahmo Alfin vaimo olisi ollut. Olisikohan mielikuvat vastanneet todellisuutta?


      • salaperäistä on
        Tätiliini kirjoitti:

        siksi minäkin jätin kuvani pois profiilisivulta! Kaikenmaailman esto-ohjelmat olisivat kuitenkin estäneet sen näyttämisen uhkaamalla tietsikoiden hajoamisella ym:)

        Olisi kyllä ollut mielenkiintoista nähdä minkälainen hahmo Alfin vaimo olisi ollut. Olisikohan mielikuvat vastanneet todellisuutta?

        Se, että Alfin vaimo aina mainitaan rva Ventress´inä tuo myös osaltaan Alfinkin hahmoon sitä salaperäisyyttä.


      • huomautuksiakin luettu

        jo aikaisemmin. Hyvä kun joku pitää tilastoa yllä. Mitä vahinkoa siitä on jos samat asiat tulee uudestaan esille? Aina voi jättää lukematta.


      • tutustua
        huomautuksiakin luettu kirjoitti:

        jo aikaisemmin. Hyvä kun joku pitää tilastoa yllä. Mitä vahinkoa siitä on jos samat asiat tulee uudestaan esille? Aina voi jättää lukematta.

        näihin keskusteluihin hieman tarkemmin. Hauskempi lukea uusia juttuja kuin että samaa vanhaa asiaa jauhetaan edestakaisin


      • harhaanjohtava

        otsikko nimimerkki, josta saa käsityksen, että kysytään "Missä on Alf Ventress", en minä ainakaan osaisi sen alta hakea juttua vaimosta :)


      • luki kylläkin
        harhaanjohtava kirjoitti:

        otsikko nimimerkki, josta saa käsityksen, että kysytään "Missä on Alf Ventress", en minä ainakaan osaisi sen alta hakea juttua vaimosta :)

        Alfin vaimo????????


      • viestissä
        luki kylläkin kirjoitti:

        Alfin vaimo????????

        luki mutta
        Otsikko: Missä on
        Nimimerkki : Alf Ventress

        Mulla näkyy vaan otsikot nimimerkit ja niiden perusteella valitsen luettavat viestit :)


      • katsopa tarkemmin
        viestissä kirjoitti:

        luki mutta
        Otsikko: Missä on
        Nimimerkki : Alf Ventress

        Mulla näkyy vaan otsikot nimimerkit ja niiden perusteella valitsen luettavat viestit :)

        Otsikko on: Alfin vaimo
        ja kirjoittaja on niki:????


      • päivää
        katsopa tarkemmin kirjoitti:

        Otsikko on: Alfin vaimo
        ja kirjoittaja on niki:????

        Minä vastasin alunperin viestiin, jonka otsikko on "Tästä jo" ja nimimerkki "keskusteltu..." ja siinä olevan linkin otsikosta olen narissut :)

        http://kotisivu.dnainternet.net/jaarto/Clipboard01.jpg

        Äh, antaa olla :)


      • Alf Ventress
        päivää kirjoitti:

        Minä vastasin alunperin viestiin, jonka otsikko on "Tästä jo" ja nimimerkki "keskusteltu..." ja siinä olevan linkin otsikosta olen narissut :)

        http://kotisivu.dnainternet.net/jaarto/Clipboard01.jpg

        Äh, antaa olla :)

        poistun kuvioista.


      • mihinkään
        Alf Ventress kirjoitti:

        poistun kuvioista.

        lähde :(

        Koitin vaan tolle yhdelle selittää, että sen otsikon perusteella ei voi päätellä, että jutellaan Alfin vaimosta :)


      • = )
        tutustua kirjoitti:

        näihin keskusteluihin hieman tarkemmin. Hauskempi lukea uusia juttuja kuin että samaa vanhaa asiaa jauhetaan edestakaisin

        No, laitapa sitten oikein kunnon nimimerkillä uusi aloitus, että voimme sitten keskustella mieleisistäsi uusista asioista....
        Minun mielestä raukkamaista aina narista samasta asiasta, tulee sellainen tunne, että takana on aina sama ihminen, joka ei uskalla asiaa tuoda muuta kuin" ehkä kannattaisi tutustua" otsikolla esiin..
        Ja minun tietokoneessa pystyy valitsemaan mitä keskusteluja lukee tai ei lue...eikö niin ole kaikilla?
        Taitaa olla jo vieroitusoireita =)


      • kysymys :)
        = ) kirjoitti:

        No, laitapa sitten oikein kunnon nimimerkillä uusi aloitus, että voimme sitten keskustella mieleisistäsi uusista asioista....
        Minun mielestä raukkamaista aina narista samasta asiasta, tulee sellainen tunne, että takana on aina sama ihminen, joka ei uskalla asiaa tuoda muuta kuin" ehkä kannattaisi tutustua" otsikolla esiin..
        Ja minun tietokoneessa pystyy valitsemaan mitä keskusteluja lukee tai ei lue...eikö niin ole kaikilla?
        Taitaa olla jo vieroitusoireita =)

        Joko olet onnistunut tallentamaan sen digitelkun kautta jotain ??


      • = )
        kysymys :) kirjoitti:

        Joko olet onnistunut tallentamaan sen digitelkun kautta jotain ??

        Joo, kohta lähtee LG meidän huushollista...piuhat on vedetty ristiin rastiin ja kaikki mahdolliset variaatiot kokeiltu ja siitä huolimatta ei tapahdu mitään...Yhden päivän panostin taas tuohon tallennukseen ja kyllä tuli jo itku ja turhautuminen.Ihan yhtä tyhjän kanssa!! Ilmeiseti signaali menee avaruuteen, toivottavasti tekee edes siellä jonkun onnelliseksi!! =(


      • hitsi :(
        = ) kirjoitti:

        Joo, kohta lähtee LG meidän huushollista...piuhat on vedetty ristiin rastiin ja kaikki mahdolliset variaatiot kokeiltu ja siitä huolimatta ei tapahdu mitään...Yhden päivän panostin taas tuohon tallennukseen ja kyllä tuli jo itku ja turhautuminen.Ihan yhtä tyhjän kanssa!! Ilmeiseti signaali menee avaruuteen, toivottavasti tekee edes siellä jonkun onnelliseksi!! =(

        Tuo tarttis kyllä ite nähdä :)

        Osta suosiolla tallentava digiboxi tai sitten joku halpa perusboxi sen tallentimen kaveriksi :)


      • = )
        hitsi :( kirjoitti:

        Tuo tarttis kyllä ite nähdä :)

        Osta suosiolla tallentava digiboxi tai sitten joku halpa perusboxi sen tallentimen kaveriksi :)

        Joo, kyllä tässä on ihan oikeasti ajatellut, että täytyy joku kehitelmä tuohon kyhätä...vaikka toisaalta olen vieläkin epäuskoinen, että voiko olla totta ettei se nauhoitus onnistu...Eletäänhän me jo 2000-lukua. Ei millään viitsisi antaa periksi tuollaisille elektronisille vempaimille...niin kuin ne olis viisaampia kuin ihmiset...Ehkä vielä yhden päivän uhraan yritykselle ja kaivan sitten digiboxin varastosta...!?


      • tappele
        = ) kirjoitti:

        Joo, kyllä tässä on ihan oikeasti ajatellut, että täytyy joku kehitelmä tuohon kyhätä...vaikka toisaalta olen vieläkin epäuskoinen, että voiko olla totta ettei se nauhoitus onnistu...Eletäänhän me jo 2000-lukua. Ei millään viitsisi antaa periksi tuollaisille elektronisille vempaimille...niin kuin ne olis viisaampia kuin ihmiset...Ehkä vielä yhden päivän uhraan yritykselle ja kaivan sitten digiboxin varastosta...!?

        sen telkkarin kanssa, jos sinulla on varastossa digiboxi. Ota vaan suosiolla se digiboxi tallennuskäyttöön :)

        Vaikka saisitkin telkkarista tallennuksen pelaamaan, niin sinun on tallennettava sitä samaa kanavaa jota katsot ja poissaollessasi telkkarin pitää olla auki oikealla kanavalla, jotta tallennus onnistuu :(

        Kaiva vaan se boxi varastosta :)


      • = )
        tappele kirjoitti:

        sen telkkarin kanssa, jos sinulla on varastossa digiboxi. Ota vaan suosiolla se digiboxi tallennuskäyttöön :)

        Vaikka saisitkin telkkarista tallennuksen pelaamaan, niin sinun on tallennettava sitä samaa kanavaa jota katsot ja poissaollessasi telkkarin pitää olla auki oikealla kanavalla, jotta tallennus onnistuu :(

        Kaiva vaan se boxi varastosta :)

        No, näin se kai sitten pitää tehdä...jotenkin vaan on niin jääräpää ettei haluis antaa periksi...ja sitten ei saa mitään nauhoitettua sen takia.
        No, täytyy kaivaa digiboxi esiin ja valjastaa käyttöön.

        Kiitos taas neuvoista, kyllä tästä SA-sarjasta on paljon hyötyä, ei ainoastaan sarjan puitteissa!! =)

        Hienoa porukkaa näiltäkin sivuilta löytyy, "maailma avartuu " näinkin!! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe