http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=6013&Itemid=38
Jumalan 'rakkautta' koko synämestä:
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."
1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."
Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."
Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."
Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"
Jakomielitautisia
6
240
Vastaukset
- Tarkastaja X
Mukavaa tekstiä. Siinä on lapsilla mukava pikku iltasatu. Hihhuli-hei, hihhuli-hei.
Siitä nyt joka uskis kiviä hakeman, kun määrätty on ihan pyhässä kirjassa. YÄK. - Kössönöm
"Lauantaina pitämässään linjapuheessa Junkkaala sanoi, että jos rakkaus irrotetaan sen lähteestä, Jumalasta, se kääntyy pelkäksi itsekkyydeksi ja oman mielihyvän hakemiseksi.
- Jumala on rakkaus, mutta se ei tarkoita, että meidän rakastumisen tunteitamme pitäisi alkaa palvella jumalana. Tällaisesta vääristymästä ovat seurauksena esiaviolliset, avioliiton ulkopuoliset ja homoseksuaaliset suhteet. Kun hylätään Jumalan tahto ja itse annetut lupaukset, mielenterveyspalvelujen kysyntä kasvaa, Junkkaala lausui."
- Siis mitä ihmettä? Minäkö en muka voi rakastaa ilman jotain taikauskoa. Älä viitsi.
Ja miksi sinä noita pöffessä raapustettuja paimentolaistaruja tänne naputtelet? - SANANSAATTAJA 10
Ette te voi otsikon totuutta miksikään muuttaa,
vaikka kuinka yritätte sitä todistaa sitä Jumalan
teoilla pahantekojöitä kohtaan.
Eikö se muka ole rakkautta, että Jumala eliminoi
pahantekijöitä oikeudenmukaisilla tavoilla, etteivät he enää saaneet mahdollisuutta harjoittaa pahaa, ja siten kaikkinaista vahinkoa?
Eikä ole ketään, joka voisi tuomita Jumalaa teoistaan, koska hän Luoja, me luotuja; eikä luotu ole luojansa laillinen arvostelija.
Sitäpaitsi ei Jumala halua pitää vihaa ihmisiä kohtaan, vaikka pahoja; koska antoi oman Poikansa, Jeesuksen kärsiä rangaistuksen, ettei
kenenkään ihmisen, joka vain suinkin tahtoo uskoa
tuohon Jeesukseen, tarvitse kärsiä pahojen tekojensa rangaistusta.
Sitäpaitsi ilman Jumalan rakkautta ei ensinkään
ihmisiä; koska jos hän olisi itsekäs; ei hän olisi ensinkään ihmisiä luonut; ja viimeistään
heidät tuhonnut, kun pahaa tekivät.
Ihmiset katoaisivat siihen paikkaan, jos Jumala
lakkaisi heistä välittämästä, koska olemassa
ainoastaan Jumalan tahdosta.
Jos tuo tahto lakkaisi, niin siihen paikkaan loppuisi ihmisten koko oleminen.
Jumala, ja nimenomaan Raamatun Jumala alkuperäinen Jumala ja Luoja, maailmankaikkeuden
Luoja ja ylläpitäjä; maailmankaikkeuskin on vain
hänen tahdosta, kaikkine ihmeellisyyksineen olemassa.
Eikä ole yhtäkään ateistia; eikä ketään muutakaan, joka totuudellisesti muuta voisi väittää, kuin mitä kirjoitin.
Totuudella kun on se merkillinen ominaisuus, jonka sananlaskukin sanoo: Että se ei pala tulessakaan.
Minun ei tarvitse perääntyä milliäkään, koska
Jumala puolellani, ja vielä tunnen hänet, ja hän
minut; mutta tunteeko teidät arvon ateistit, kun
hänet kilvan yritätte vastoin totuutta mitätöidä ja vääristellä?
On minulla vähän eri kaliiberin takuumies, kun
maailmankaikkeuden Luoja on; mutta mikä teillä,
vain luotua, joka vieläpä julkeasti asettunut
häviökseen Luojaa vastustamaan!- Olly
Vielä kun edes joku jumala tulisi ulos kaapistaan, ja kertoisi näkemyksistään. Sitten voisin miettiä, ovatko ne saman laisia kuin itselläni. Juu ei, ihmisten kirjoittamat kirjat eivät kelpaa, vain se, että se jumala tulee ja itse julkisesti esittäytyy kaikille ihmisille.
Ja juu ei, en aio pidättää hengitystä odottaessa...
Puolipisteen käyttö on taiteen laji, jota ei kannata harrastaa ilman aivoja. - Tarkastaja X
Upeaa uskoa. Tule käymään luonani tänään... ota jumala mukaasi. Voimme yhdessä miettiä miten maailmalla on asiat kivasti.
Voit todistaa helposti ja minä voin alkaa uskoa, jos ihan omin silmin näen.
MITÄ..ei sovi? Miksi ei?
Junkaalalta hyvä ja rehti puhe, mies on töissä ainakin oikiassa paikassa, koska uskoisin että pystyy sitoutumaan pappisvalaansa.
Ja Raamatun kohat näyttäs olevan irroitettu asiayhteydestä, näin ollen koko totuus ei tule ilmi. Ja mihinkäs oli unohtunu UT:n tekstit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.133388Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2271190Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902