Sinkkuelämää-elokuva

DUM

onkos kellään tietoa, että milloin kyseinen elokuva ilmestyy DVD:llä? :))

6

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eric twist

olette ko. leffan nähneet ennenkuin tungette rahaa sontaan, leffahan on siis aivan surkea rahastusyritys, no sopinee 12 v. tasoisille katsojille

• juuri..

..niin ihana, mainio, herkkä, huikea ja muodikas kuin sen ajattelinkin olevan! Tai oikeastaan vielä parempikin!! Leffa oli todella hyvä jatkopala sarjalle, joka on edelleen vailla vertaansa.

Ostan DVD:n heti, kun vain mahdollista!

• tykkäsin,

vaikka "himpun" yli 12v. olenkin. ;)

Häiden peruuntumista seuraava kohtaus meinasi oikeasti salvata hengen -niin kamalan pahalta se tuntui. Itku tuli useammassakin kohtaa. Kerrassaan ihana elokuva TODELLISILLE faneille!

Jännä katsoa näin elokuvan nähneenä ihan ensimmäisiä jaksoja. Parasta on se, että juoni kantaa sarjan loppuun saakka Kihon ja Carrien ympärillä vaikka Carriellakin on vakavampia virityksiä välillä.. Ihana, ihana sarja ja ihana, ihana päätös sille! Tykkään kuin hullu puurosta! :D

• mutta leffa on silti hyvä

Kävin kanssa katsomassa ihan alkuviikoilla, ja pidin todella. Täytyy nyt miettiä, jospa vaikka joululahjaksi pyytäisi, kun on noita lomapäiviä tiedossa kevättalvella, olis aikaa katsoa toistamiseen.
        Oikeastaan olis pitänyt kanssa katsoa vielä kerran sarjaa ihan alusta alkaen, nuo ekat 5 jaksoa kun on ihan hämärän peitossa, ja uusintoja on tullut seurattua niin satunnaisesti, aina vasta sitten kun on huomannut että Ahaa-nyt-niitä-tulee ja on tullut jo viikkojen ajan.

• eric twist
        tykkäsin, kirjoitti:

vaikka "himpun" yli 12v. olenkin. ;)

Häiden peruuntumista seuraava kohtaus meinasi oikeasti salvata hengen -niin kamalan pahalta se tuntui. Itku tuli useammassakin kohtaa. Kerrassaan ihana elokuva TODELLISILLE faneille!

Jännä katsoa näin elokuvan nähneenä ihan ensimmäisiä jaksoja. Parasta on se, että juoni kantaa sarjan loppuun saakka Kihon ja Carrien ympärillä vaikka Carriellakin on vakavampia virityksiä välillä.. Ihana, ihana sarja ja ihana, ihana päätös sille! Tykkään kuin hullu puurosta! :D

todellinen fani voi olla kriittinen, elokuva oli täyttä sontaa verrattuna sarjaan, mitään ällöttävämpää rahastusta en ole pitkään aikaan nähnyt, pinnallista potaskaa suoraan sanottuna. No joihinkin tuo upposi kuin häkä sillä suunnitteilla on jatkoa...toivottavasti parempaa odotettavissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe