Olen päättänyt vähän auttaa teitä.Koska teillä anarkisteilla näyttää olevan vähän vaikeuksia poliisin kanssa niin ajattelin vähän neuvoa teitä jotta välttyisitte kolhuilta.
Neuvo 1.Noudata lakia
2.Kun huudat mielenosoituksesta rauhasta yms, niin varmista että, takanasi ei ole häiriköitä jotka heittävät kiviä.
3.Kun sitten poliisit menevät ottamaan häirikköjä kiinni niin älkää menkö väliin jättäkää se poliisin kanssa tappelu niille jotka sen halusivat tehdä.
4.Poliisin kanssa kun on tekemisissä ei ole fiksua käyttää kieltä kyttä on natsi sika.
5.Seura kannattaa valikoida niin että erottuu häiriköistä. Jos jostain syystä joudutte häirikön seuraan ja se tekee jotain tyhmää ja poliisi näkee niin muistakaa sanoa ettette ole samaa porukkaa.
6.Myöskään poliisin kimppuun käyminen ei ole fiksua.Hyvin monilla on itsepuolustustaitoja ja se pamppu on kädessä lyömistä varten.
Esivalta ei kanna turhaan miekkaa.
Hei mussukat!
2
236
Vastaukset
- Mä täältä jostain ;)
Vastaappa kyselyynosoitteessa WWW.Kuntakorva.fi jotta äänesi saadaan kuluviin :))
- Junttispammeri
Mitkä kuluvat? Jaa "kuuluviin".
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ilmaisunvapaus ja muut vapaan yhteiskunnan arvot ovat juuri sitä, arvokkaita. Kannattaa varjella niitä, mutta silti voi tuoda epäkohtia esiin äänekkäästi ja värikkäästi, vahingoittamatta ja väkivallatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854