Niin tehän näytätte ilolla toivottavan muslimit tervetulleeksi? Onkohan se teidän omalta kannalta viisasta?
Meidän uskovaisten kristittyjen ehkä tulisi toisaalta olla kiitollisia sillä Jeesushan antoi lähetyskäskyn tavoittaa kaikki kansat opetuslapsikseen ja niitä voidaan koittaa tavoittaa vaikka omassa lähiössä nytten.Voidaan toki mennä ulkomaillekin.
Toki on muslimien tulosta Euroopalle haittaakin mutta ei mennä tässä siihen.
Entäs sitten jos ne kasvavat enemmistöksi? Väitän että se on teille epäedullisempaa kuin meille.
Ensiksi ne ovat vähemmän tasa-arvon kannalla kuin me.
Toiseksi tiedän kyllä heidän kristityihin kohdistamasta vainosta mutta niinhän ne vainoavat kommunisteja Iranissakin miksi luulette heidän toimivan toisin täällä jos pääsevät valtaan.
Tottakai ne toistaiseksi sietävät teitä koska toistaiseksi teistä on hyötyä heille.
Mutta ne ei tykkää jumalankieltäjä ateisteista.
Miten se on teille epäedullisempaa kuin meille onhan Iranissa tapettu kristittyjäkin.
Erona on se että uskovainen kristitty Jeesuksen asian tähden tulee murhatuksi pääsee Hän taivaaseen.
Ateisti Jumalankieltäjä ei.
Tämä viesti ei muuten voi olla rasistinen koska muslimit eivät ole rotu.Tietenkin tämä on vähän karu ja suora tapa ilmaista asia mutta eihän meidän millään homojen hyssyttely-linjalla tarvitse keskustella.
Kyllä minä sen verran politiikkaa seuraan että tiedän että monikulttuurisuutta joka lisää islamia lobbaa niin ikään taistolaiset kuin rahavalta.
Muslimiasiaa
2
328
Vastaukset
- paljas liha
Kai sinä tiedät että vain ympärileikatuilla on oikeus puhua! Oletko valittua herran kansaa vaan vain tuuleen huutaja? Musu=Juutalainen=Kristitty, mitä väliä, sillä uskonto on väline jolla kansat nostetaan sotaan toisiaan vastaan.
olen sillä olen ottanut Jeesuksen Kristuksen elämäni Herraksi.
"Musu=juutalainen=Kristitty.,mitä väliä"
Tavallaan kyllä uskonto on väline siihen.Jos islam onnistuisi kukistamaan pahan valkoisen miehen kapitalistisen järjestelmän.
Sen jälkeen olisi kommunistien,feministien yms.vuoro. Ja näillä nykypäivän vasemmistoanarko-aktivisteilla tulisi aika pian ikävä entistä systeemiä.
Sen mitä väliä huomaa kun käy vilauttamassa paljasta lihaa.
A)Raamattuvyöhykkeellä Usa:ssa
B)Tel Avivissa, Israelissa
C)Kabulissa tai Riadissa
etenkin jos on nainen.
Jenkeissä ehkä saa sakot, mutta muslimimaissa annetaan tapakoulutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.338077- 434583
- 324423
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132793
- 312656
- 332429
- 442343
- 1642043
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise601810