tylsää

koukussa

kyllä on tylsää kun sydämen asialla ei tule,joka päivä.tai tulis edes 2-3krt vko.lauantain jakso oli niin surullinen. mä en ala katsomaan sitämikä tulee sydämenasian tilalla.

20

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

      tietenkään voi SA:han verrata, mutta ei se mikään hassumpi sarja ole. Sellainen harmiton, vieroitusoireita hieman lievittävä:)

    • Todellinen harmi kun lauantain jaksossa kävi niin kuin kävi. :( Itse olisin mieluusti seurannut Helenin ja Robin "suhdekuvioita" pidempäänkin. Tuo perjantain esitysaika on aika huono, sillä ainakin itse olen todella harvoin silloin kotosalla. Onneksi kuitenkin nauhurit sun muut "vehkeet" on keksitty, joten sarjaa saa seurata ns. "omalla ajalla".

      Enpä taida itsekään alkaa seuraamaan tätä Sydämen asialla sarjan ohjelmapaikalla tulevaa sarjaa. Riittää kun on koukussa jo tähän yhteen niin hyvään sarjaan. ;)

    • koukkuuntunut

      Minä olisin odottanut että tilalle tulee taas kyläsairaala. Se olisi auttanut tosi hyvin vieroitusoireisiin. Saa nähdä tuleeko se sarja enään.

    • Forgetful Fiona

      Ehkä on parempikin, että et rupea katsomaan Ballykissangelia. Sen henkilögalleria on nimittäin niin sympaattinen ja ilmapiiri niin kodikas ja humoristinen, että siihen jää aika äkkiä koukkuun. Harmi vain, että ne kaikkein rakastettavimmat hahmot, isä Clifford ja Assumpta-pubinpitäjä poistuvat kuvioista aika pian. Itselläni on alkamassa kolmas kierros, ja olen vakaasti päättänyt lopettaa katsomisen siihen, mutta saas nähdä... Niin muistaakseni päätin edelliselläkin kierroksella, mutta niin vain katsoin ihan loppuun asti.

      • kuulostaa jo

        niin intialaiselta. Siksi en sitä aikanaan ruvennut seuraamaan, luulin, että se on jokin intialainen sarja. Enkä kyllä nytkään viitsi alkaa seuraamaan. Minä olen ihan tyytyväinen, että Heartbeat on vain kerran viikossa. Pystyy muina päivinä jotain tekemäänkin! Nyt piti koiran ulkoilutuskin hoitaa äkkiä, että kerkesin katsomaan Sydämen asialla. Tänään saatiin käydä rauhassa. Kauniit ja rohkeat loppui kello 17.00 ja Emmerdale alkoi kello 18. Painuttiin ulos heti viideltä!


      • Forgetful Fiona
        Rojalin kirjoitti:

        Meneekö ne yhteen, Isä Gliff. ja Assumpta?

        http://images.google.com/imgres?imgurl=http://bbcprograms.com/pbs/catalog/ballykissangel/images/0207bk.jpg&imgrefurl=http://bbcprograms.com/pbs/catalog/ballykissangel/bkphot.htm&h=1056&w=1571&sz=81&hl=fi&start=3&um=1&usg=__aPlrsJqg2-VjwDm2x2JGa2n4Fy4=&tbnid=7UOo7acPDqjtCM:&tbnh=101&tbnw=150&prev=/images?q=assumpta&um=1&hl=fi&lr=lang_fi&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLJ&sa=N

        Katolilaisuus on mielenkiintoista pitääpi katsoa.

        Jospas nyt ei tästäkään sarjasta tehtäisi mitään juonipaljastuksia, kun jotkut katsovat ensimmäistä kierrosta.

        Nyt kun muistaa pääpiirteittäin juonenkulut, huomasi jo ensimmäisessä jaksossa loppuun viittaavia kohtia.

        Katolilaisuudessa on paljon hyviäkin puolia, mutta tuota vaatimusta pappien naimattomuudesta en ole ikinä ymmärtänyt. Miten selibaatissa ikänsä elänyt voi antaa avioliittoneuvontaa?

        Rojalin, oletko nähnyt sellaisen elokuvan kuin Priest? Sekin kertoo katolisista papeista, siinä yksi papeista asuu käytännössä avoliitossa taloudenhoitajansa kanssa. Toinen paljastuu homoksi ja tarina kertoo, mitä siitä sitten seuraa.


      • Rojalin
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        Jospas nyt ei tästäkään sarjasta tehtäisi mitään juonipaljastuksia, kun jotkut katsovat ensimmäistä kierrosta.

        Nyt kun muistaa pääpiirteittäin juonenkulut, huomasi jo ensimmäisessä jaksossa loppuun viittaavia kohtia.

        Katolilaisuudessa on paljon hyviäkin puolia, mutta tuota vaatimusta pappien naimattomuudesta en ole ikinä ymmärtänyt. Miten selibaatissa ikänsä elänyt voi antaa avioliittoneuvontaa?

        Rojalin, oletko nähnyt sellaisen elokuvan kuin Priest? Sekin kertoo katolisista papeista, siinä yksi papeista asuu käytännössä avoliitossa taloudenhoitajansa kanssa. Toinen paljastuu homoksi ja tarina kertoo, mitä siitä sitten seuraa.

        Vaarallinen papin mielikuvitukselle.
        Oikeastaan oivallinen vastus katoliselle tahdon koulutukselle. (Jesuiittojen raudanluja Tahto).

        En ole nähnyt Priest elokuvaa.

        Ihmissielun syvyyksissä oleva aistillinen nautinnonhalu vaikuttaa olevan erityisen voimakas katolisissa papeissa.


      • Forgetful Fiona
        Rojalin kirjoitti:

        Vaarallinen papin mielikuvitukselle.
        Oikeastaan oivallinen vastus katoliselle tahdon koulutukselle. (Jesuiittojen raudanluja Tahto).

        En ole nähnyt Priest elokuvaa.

        Ihmissielun syvyyksissä oleva aistillinen nautinnonhalu vaikuttaa olevan erityisen voimakas katolisissa papeissa.

        En usko, että vietti on sen voimakkaampi papeissa kuin muissakaan. Eiköhän kyse ole vain siitä perin inhimillisestä piirteestä, että kielletty hedelmä houkuttaa aina. Usein juuri sitä, minkä yrittää itseltään kieltää, alkaakin tehdä hillittömästi mieli.

        Jos ajatellaan, että perheetön omistautuu työlleen täysipainoisemmin kuin perheellinen, samanlainen vaatimus olisi pitänyt asettaa myös esimerkiksi opettajille ja lääkäreille. Aika pitkään monilta naispuolisilta ammatinharjoittajilta vaadittiinkin naimattomuutta käytännössä, vaikka ei välttämättä ihan säädöksissä, Suomessakin.

        Oli niin surullista katsella Peterin kärvistelyä suloisen Jennyn edessä. Pappikin on vain ihminen, ja tässä tapauksessa vielä erityisen herkkä ja tunteva sellainen. Perusteena tuolle naimattomuussäännölle on varmaan alun alkaen ollut se, ettei Jeesuksellakaan ollut perhettä. Jotenkin en vain jaksa uskoa, ettei hänelläkin olisi ollut naissuhteita, karismaattinen mies kun kaikesta päättäen oli.


      • Pieni korjaus
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        En usko, että vietti on sen voimakkaampi papeissa kuin muissakaan. Eiköhän kyse ole vain siitä perin inhimillisestä piirteestä, että kielletty hedelmä houkuttaa aina. Usein juuri sitä, minkä yrittää itseltään kieltää, alkaakin tehdä hillittömästi mieli.

        Jos ajatellaan, että perheetön omistautuu työlleen täysipainoisemmin kuin perheellinen, samanlainen vaatimus olisi pitänyt asettaa myös esimerkiksi opettajille ja lääkäreille. Aika pitkään monilta naispuolisilta ammatinharjoittajilta vaadittiinkin naimattomuutta käytännössä, vaikka ei välttämättä ihan säädöksissä, Suomessakin.

        Oli niin surullista katsella Peterin kärvistelyä suloisen Jennyn edessä. Pappikin on vain ihminen, ja tässä tapauksessa vielä erityisen herkkä ja tunteva sellainen. Perusteena tuolle naimattomuussäännölle on varmaan alun alkaen ollut se, ettei Jeesuksellakaan ollut perhettä. Jotenkin en vain jaksa uskoa, ettei hänelläkin olisi ollut naissuhteita, karismaattinen mies kun kaikesta päättäen oli.

        Jeesuksella tuskin oli naissuhteita, ainakaan seksuaalisia sellaisia. Jos hän kerran on Jumalan poika, miksi hän olisi syyllistynyt haureuden syntiin? Kristinuskon ero juutalaisuuteenhan on juuri se, että ihminen ei voi omilla teoillaan päästä taivaaseen, vaan Jeesuksen kautta. Hänet uhrattiin, jotta me saisimme elää. Ts. ne, jotka uskovat Häneen.


      • ei ainakaan
        Pieni korjaus kirjoitti:

        Jeesuksella tuskin oli naissuhteita, ainakaan seksuaalisia sellaisia. Jos hän kerran on Jumalan poika, miksi hän olisi syyllistynyt haureuden syntiin? Kristinuskon ero juutalaisuuteenhan on juuri se, että ihminen ei voi omilla teoillaan päästä taivaaseen, vaan Jeesuksen kautta. Hänet uhrattiin, jotta me saisimme elää. Ts. ne, jotka uskovat Häneen.

        olla vielä keskusteltu:).........vai löytyykö linkki?


      • No ei olla
        ei ainakaan kirjoitti:

        olla vielä keskusteltu:).........vai löytyykö linkki?

        Eikä varmasti jatkossa keskustellakaan tällä palstalla :D


      • Forgetful Fiona
        No ei olla kirjoitti:

        Eikä varmasti jatkossa keskustellakaan tällä palstalla :D

        Minäkin toivon, että teologiset keskustelut jätetään niille varatuille foorumeille. Tuo lauseeni Jeesuksen naissuhteista perustui mm. siihen keskusteluun, jota käytiin silloin, kun Dan Brownin Da Vinci -koodi ilmestyi.


      • prayer
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        Minäkin toivon, että teologiset keskustelut jätetään niille varatuille foorumeille. Tuo lauseeni Jeesuksen naissuhteista perustui mm. siihen keskusteluun, jota käytiin silloin, kun Dan Brownin Da Vinci -koodi ilmestyi.

        olikin täyttä Jumalanpilkkaa. No, aika on lähella!!


      • Rojalin
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        En usko, että vietti on sen voimakkaampi papeissa kuin muissakaan. Eiköhän kyse ole vain siitä perin inhimillisestä piirteestä, että kielletty hedelmä houkuttaa aina. Usein juuri sitä, minkä yrittää itseltään kieltää, alkaakin tehdä hillittömästi mieli.

        Jos ajatellaan, että perheetön omistautuu työlleen täysipainoisemmin kuin perheellinen, samanlainen vaatimus olisi pitänyt asettaa myös esimerkiksi opettajille ja lääkäreille. Aika pitkään monilta naispuolisilta ammatinharjoittajilta vaadittiinkin naimattomuutta käytännössä, vaikka ei välttämättä ihan säädöksissä, Suomessakin.

        Oli niin surullista katsella Peterin kärvistelyä suloisen Jennyn edessä. Pappikin on vain ihminen, ja tässä tapauksessa vielä erityisen herkkä ja tunteva sellainen. Perusteena tuolle naimattomuussäännölle on varmaan alun alkaen ollut se, ettei Jeesuksellakaan ollut perhettä. Jotenkin en vain jaksa uskoa, ettei hänelläkin olisi ollut naissuhteita, karismaattinen mies kun kaikesta päättäen oli.

        On potentiaalia, varsinkin selibaatissa elävissä elleivät ole menneet ns "yli".
        Heidän kimppuunsa vastavoimat hyökkäävät voimakkaammin kuin tavallisen tallaajan.

        Kyllä oli esim. opettajatar entisinä aikoina usein naimaton, omistautui täysin opetustyölle.

        Olen lukenut Da Vinci-koodin.
        Edelleen monet tutut käsittävät viittauksen kirjassa Maria Magdaleenasta ja lapsesta totena.

        Olen lukenut myös aikaisemmin ilmestyneen Pyhä veri, Pyhä Graal romaanin.

        Ja sitten Wolfram von Essenbachin kirjan Parcifal.
        Siihen jäin "koukkuun" vuosiksi", olen edelleen matkalla kuin Jack Kerouac.


      • ateisti...
        ei ainakaan kirjoitti:

        olla vielä keskusteltu:).........vai löytyykö linkki?

        ennen tuli aiemmin keskusteluista linkkejä, mutta nykyisin joku kommentoi joka vaiheessa, että löytyykö linkki tms.....


    • <<<<

      odotan aina uusia sarjoja innolla

    • kaipuuseen

      Tekisi mieli sanoa, että hanki elämä. Mutta annanpa muita neuvoja: käy töissä, opiskele, harrasta jotain muutakin kuin telkkarin katsomista. Ei kukaan voi jäädä niin koukkuun johonkin sarjaaan, ettei keksi mitään muuta tilalle.

      Olen katsonut Sydämen asialla -sarjaa kaikki jaksot, jotka tulivat ennen näitä uusintoja. Minulla on jopa sarjan fanitavaraa. Samoin katsoin sitä, kun se tuli ekan kerran joskus 90-luvulla. Sarja on huippuhyvä! Siitä huolimatta olen löytänyt muutakin tekemistä.

      • jäämisestä

        Ei koukkuun jääminen tarkoita, ettei olisi muuta elämää tai tekemistä. Säännöllinen samaan aikaan vietetty tunti mukavan sarjan äärellä paremminkin rytmitti sopivasti päivää. Työt ja menot järjesti niin, että sai raivattua tuon tunnin lepoon ja viihtymiseen. ..Ja sitten taas menoksi. Nyt puuttuu ip.leporytmi. Jos haluaa katsoa tv:stä muutakin kuin uutisia ja urheilua, on etsittävä erikseen...onkohan siellä jotain katsottavaa...useimmiten ei ole ja tv. jää päälle taustahälyksi. Että silleen.


    • godzilla08

      kai näitä kattellaan kun tosielämän ihmissuhteet ei oikein tyydytä/hymyilytä.

      Mut jäin niin paljon koukkuun et oon sitä mieltä ettei tv sarjan tarvitsekkaan tulla tuutista joka päivä. buranaa, pliis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe