ONNEA ONNEA PALJON BIS- VOITOSTA UPEALLE VILLAKOIRALLE KASVATTAJALLE HYVÄSTÄ TYÖSTÄÄN KIITOKSIA OMISTAJALLE LÄMPIMÄT ONNITTELUT.
http://www.toydogs.net/shows/esittely.html
BIS- VOITTAJA VILLAKOIRA
10
576
Vastaukset
- aina nuo
tavis koirat voittaa? Tässä alkaa jo kaipaan muita rotuja voittajiks. Yleensä nuo voittajat on salukii, villiksii, sakujakin.
Eikö tuomarit oikein uskalla tehä mitään muita ratkasuja. Tämä näin yleisesti ottaen. - hyvä koira
määkin onnittelen, onnea nyh kovasti kaunis koira
- että tutkiiko
tuomarit villiksien luustoo ollenkaan? Villiksillä kun on tuota karvaa tosi paljon ja niiden alle saa kaikki pikkuvirheet peitettyä.
kyllä tuomari tutkii ihan varmasti myös villiksen luustonkin, ihan niinkuin muutkin rodut tutkitaan...yleisvaikutelmaan voi leikkauksella vaikuttaa, mutta kyllä sen leikkauksen alla on ihan oikea koira, minkä se tuomari arvostelee...niin ja sen *karvan myös....
- kiitoksii
Sikra kirjoitti:
kyllä tuomari tutkii ihan varmasti myös villiksen luustonkin, ihan niinkuin muutkin rodut tutkitaan...yleisvaikutelmaan voi leikkauksella vaikuttaa, mutta kyllä sen leikkauksen alla on ihan oikea koira, minkä se tuomari arvostelee...niin ja sen *karvan myös....
tiedoista.
- Pukeli 1
että koskahan tuokin suuri voittaja on saanut viilettää vapaana pitkin ahon laitaa tai kaivaa ihan ikioman kuopan mihin olisi voinut köllähtää autuaan tietämättömänä turhuuden markkinoista, vieraiden ihmisten kopeloimisesta ja nauttia siitä ihan oikeasta koiran elämästä?
- Heidi.A
Kaunis koira on voittonsa ansainnut.
- Carlalle
hienosti VSP!
Onnea koiralle, kasvattajalle kuin omistajallekin! - n.sorsa
hyvin on pärjännyt koira näyttelyssä, aika vakuuttavaa listaa näytti näyttelyn osalta, kasvattajalla nappi valinta vanhemmissa ja ammattitaitoa, on muutkin pentueet kasvattajalla pärjänneet näyttelyissä, noh jotkut osaa koirien kasvatuksen ja heille täytyy myös nostaa hattua ei vain voittaja koiran kasvattajalle. Jaa unohtus onnittelut voittaja koiran omistajillekkin ja muillekkin koirien omistajille tasapuolisesti.
Onnea voittajalle,ja kaikille muillekin pärjänneille rodusta riippumatta :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31047Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15951Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744