Mitä vaippoja käytätte virtsankarkailuun?
Mitä Vaippoja?
4
1642
Vastaukset
- aika usein
Tenan slip maxi ja suojahousut lisänä
- käytän
Tukevia suur-suorakaidevaippoja ja aitoja kunnon muovihousuja, kaikkein paras tekninen suojaus.
Päivällä vähän pienempää vaippaa ja yökasteluun sitten oiken tukevaa koko yön pissat imevää suur-suorakaidevaippa nr 206. Näitä vaippoja kuten upeita muovihousuja, neppari tai umpimallisia toimittaa [email protected]
Pyydettäessä laitan joitain kuvia joista näkyy mistä on kyse.
Niin ja minulla ei ole virtsan karkailua, se sana lähinnä huvittaa minua. Minä pissaan reilusti kaikki pissat housuun tai siis muovihousuun ja vaippaan. Ei virtsa osaa karkailla ei se päätöksiä tee. - montle
Hei
Oletko kokeillut housuvaippoja joihin on sisäänommeltu vaippa ovat tavallisen pikkuhousun näköisiä ja konepestäviä. Sopii lievään tai keskivaikeaan karkailuun.
terveisin
montle - zsrtgn
tällähetkellä housuissa Attends pull-ons vaipat
joskus on myös tullut käytettettyä Libero Night Comfortteja sekä Huggies Pyjamapants for Girls vaippoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355400Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465380Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2232909Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701850
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,301329Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381256