Ainakin naisvaltasilla aloilla ollaan ihan sairaa uteliaita ja heti ollaan juoruamassa selän takana, jos jollain sattuu pyyhkimään hyvin elämässään.
Selkäänpuukotus!
15
1429
Vastaukset
- Ehkä
siitä,että akoilla on heti nostaa nokkansa taivaisiin ja olla niin helevetin polleita,jos sattuu menemään(hetkellisesti)hyvin.Pitäkää onnenne omananne,älkääkä heti alkako ylpistellä muille,niin ei tule pahoja puheitakaan!
- Ihanainen
tosi tyhmästi sanottu. Ethän sä edes tiedä, onko sitä nokkaa edes nostettu taivaisiin...
- puukotettu
Ja yleensä kun juttu menee niin että ihanat työtoverit vain kuvittelevat toisella menevän erinomaisesti.
Se vaan on niin että aina puhutaan ja kaikista eri tavalla,kenestä mitenkin.
Yleensä jutut tuulesta temmattuja mukatotuuksia.Ja muut hullut(lue tyhmät) vielä uskovat ne.
Sissu kiesus että taas tulikin mieleen kaikki valheet.- Ihanainen
Kiitos, olen samaamieltä!:)
- Masa
Sinä siis jo tässäkin kehuskelet"jos sattuu menemään hyvin"Aha!Siis sulla menee hyvin?Miksi se herättää selän takana puheita?Miksi luulet että sinua kadehditaan?Onko asiasi niin hyvin,että olet varma että muut kadehtivat?Puhujat voivat olla sitä mieltä että sinulla on noussut jokin hattuun.Mikset kerro heti suoraan kirjoituksessasi,mitä hyvää olet nyt sitten saanut elämääsi?Miten sinua on sen jälkeen selkään puukotettu?
- Ihanainen
..Kun hommasin muilta duunikamuilta salaa paremman työpaikan, niin kuulin, että mun ammattitaito ei riittänyt kyseisessä paikassa, mulla oli kuulemma kriisi kotona ja muutenkin oikeastaan olin aika paskis siinä duunimestassa. Kuulemma hyvä, että tajusin itse lähteä!
- Masa
Ihanainen kirjoitti:
..Kun hommasin muilta duunikamuilta salaa paremman työpaikan, niin kuulin, että mun ammattitaito ei riittänyt kyseisessä paikassa, mulla oli kuulemma kriisi kotona ja muutenkin oikeastaan olin aika paskis siinä duunimestassa. Kuulemma hyvä, että tajusin itse lähteä!
Tuo oli tosiaan väärin sinua kohtaan!Ilkeetä!
Pysy vahvana äläkä anna sen masentaa itseäsi liikaa.Paras "kosto"on onnistuakin hyvin tässä uudessa duunissa!Voimia sinulle! - Ihanainen
Masa kirjoitti:
Tuo oli tosiaan väärin sinua kohtaan!Ilkeetä!
Pysy vahvana äläkä anna sen masentaa itseäsi liikaa.Paras "kosto"on onnistuakin hyvin tässä uudessa duunissa!Voimia sinulle!Nämä muutamat jutut, jotka kirjoitin olivat vain esimakuja siitä, mitä mitä kaikkea minusta on puhuttu... En anna sen häiritä, mutta sen takia mekkaloin täällä cätissä;))
- Minä
Ihanainen kirjoitti:
Nämä muutamat jutut, jotka kirjoitin olivat vain esimakuja siitä, mitä mitä kaikkea minusta on puhuttu... En anna sen häiritä, mutta sen takia mekkaloin täällä cätissä;))
Tulin kanssa tänne "mekkaloimaan" ajatellen että tämä olisi hyvä paikka itsestänsä purkaa liiat höyryt ulos. Mutta mitä vielä, täällä on paljon pahempia selkään puukottajia kuin mitä oikeassa elämassä edes uskoo kuvittelevansa löytyvän.
- Ihanainen
Minä kirjoitti:
Tulin kanssa tänne "mekkaloimaan" ajatellen että tämä olisi hyvä paikka itsestänsä purkaa liiat höyryt ulos. Mutta mitä vielä, täällä on paljon pahempia selkään puukottajia kuin mitä oikeassa elämassä edes uskoo kuvittelevansa löytyvän.
..ole loukannut sua jotenkin, vai mitä tarkoitit??????
- minä
Ihanainen kirjoitti:
..ole loukannut sua jotenkin, vai mitä tarkoitit??????
vastasin vain tuon masan viestiin, ihan vain leikilläni. Ei kaikkea voi ottaa vakavasti, eihän??
- minä
minä kirjoitti:
vastasin vain tuon masan viestiin, ihan vain leikilläni. Ei kaikkea voi ottaa vakavasti, eihän??
se minun viestini oli vahingossa tullut Sinun viestisi vastaukseksi. Sori,
- minä
Ihanainen kirjoitti:
Nämä muutamat jutut, jotka kirjoitin olivat vain esimakuja siitä, mitä mitä kaikkea minusta on puhuttu... En anna sen häiritä, mutta sen takia mekkaloin täällä cätissä;))
sekoitan kaikki .Sinun seuraasihan minä todellakin tuppauduin kertomalla vain leikkimielisesti tuosta mekkaloinnista.Pahoittelen sekoiluani.
- Ihanainen
minä kirjoitti:
sekoitan kaikki .Sinun seuraasihan minä todellakin tuppauduin kertomalla vain leikkimielisesti tuosta mekkaloinnista.Pahoittelen sekoiluani.
En mä mitään ajatellut.... Mää olen mekkaloinut jo pitemmän aikaa täällä, kun duunia on vielä muutama päivä, ja vittuilu on sen muakista. Ei pitäisi välittää siitä, mut......
- Ilona
Surulliset ihmiset ei vaan kestä jos joku iloitsee jostakin. Lyhytnäköisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516933Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414644HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972647- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 151409
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191075mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91022