kauden alussa. En voi kuin kehua, sanokoon kuka mitä vaan, tämän sarjan näyttelijöissä vaan on sitä jotakin!!
Wow mitkä
2
570
Vastaukset
- kyllä sanoa että
todella loistavia 2 ensimmäistä jaksoa ja taitaa tulla parempi kausi kuin kolmas. Kyllähän tämä neljäs kausi todistaa sen että meno on muuttunut ihan eriksi kuin mitä muut kaudet on ollut ja toi sarjan nimi kyllä ei oikein sovi siihen mitä tämä neljäs kausi on (vaikka tarina jatkuu) mutta jos on kerran loistavaa tavaraa niin eikai se nimestä ole kiinni.
- Pakoilija
Neljännessä tuotanokaudessa on ihan mukavia näkymiä, varsinkin toi Shannon Lucio on aika mukavaa katseltavaa =) Kuvia löytyy esim. täältä: http://www.hdscreencaps.com/gallery/v/series/prison_break/?g2_page=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827