Totuus: Minkä ikäisenä olette menettäneet neitsyytenne?
Tehtävä: Menkää kysymään joltain tuntemattomilta ihmisiltä että minkä ikäisinä he ovat menettäneet neityytensä..
Neitsyys
16
2997
Vastaukset
- Kata
Totuus: 19v.
- joanna
17 vuotiaana lähti neitsyys:)
- Pimu
En "menettänyt" sitä,mutta 21v:nä se vasta meni
- selge
totuus: 17 vuotiaana kesällä.
tehtävä: kyselty on ja vastaukseksi tuli vain häkeltynyt katse ja lausahdus: mikä ihmeen galluppi tämmönen on...
ai nauroinko? - Pimu
ai täälä taas yks uus pimu.. voi voi.. Oikea ja aito pimu on vasta 16, ja siis minä..
En tiedä, voi olla, että kyseinen henkilö ei tosiaankaan tiennyt, että täälä on jo aika vakiona Pimu, mutta vaihda se nikkis..
- njns
...ole mennyt vieläkään, vaikka parinkymmenen tienoilla olen. :)
- Kaksyks
...olin 18 ja puoli...ukko oli 11 vuotta vanhempi ja odotti "kiltisti" 3 kuukautta, kunnes hellyin! :)
- m19
...on tallella vieläkin... Odottelen sitä oikeaa :)
- Gusmu
ei sen vanhempana kuin 12 vuotiaana tai siis täytyy varmaan sanoa että poikuus meni silloin.
- nainen
17 vuotiaana
- rapsu
olin 14 kun nussin ensimmäisen kerran. jätkä oli mua 5 vuotta vanhempi....
- yks
totuus: ns.poikuus tallella,vaikka jo 46v. uskokaa tai älkää.
- mandi
vaikka annoin eka kerran 26 v..
- outo tyyppi vaan.
joo mä menetin neitsyyteni joskus kakarana kännissä..Nimittäin 9 vuotiaana KOULUN VESSASSA!
- outo tyyppi jälleen..
2 kertani oli kännissä. eka kerta siis 9 vuotiaan koulun vessas ilman kortsuu tai mitää ehkäsyjuttui :D
- Jennyyy^^
^13 tai 12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436334Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213290Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172480Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12048Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191396- 811208