Ennalta-arvattavaa

sarjaa kesällä katsonut

Arvelin jo aikoja sitten, että Bellamyn vaimo on jotenkin epäkelpo poliisin vaimoksi ja vielä senkin, että ero tulee niin, että Philiä nöytetään oikein kunnolla.

En myöskään usko, etteikö Phil ja Gina menisi naimisiin - tod.näk. menevät - hyvää "suhdetta" on pidetty yllä molempien rakkauksista huolimatta eikä varmasti syyttä. Luultavammin onni ei myöskään saa kestää ja silloin sarjasta kirjoitetaan ulos jompi kumpi. Phil olisi helppo kirjoittaa ulos työssä sattuneessa onnettomuudessa - rikollisten kanssa kun häärää ja eikö häntä jo kerran ammuttukin?

Tämä ennalta-arvattavuus vähän häiritsee minua, mutta toivotaan että olen nyt väärässä....

12

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölkopi

      Gina ja Phil menevät naimisiin. Phil kuolee virantoimituksessa luoteihin. Sorry että kerroin.....

      • sarjaa katsonut

        vaikka kerroitkin. Se on tullut jo kyllä mulle selväksi ihan katsellessa.
        :)


    • olet käynyt

      lukemassa tulevia jaksoja.

      • ap.

        muuten voi käydä lukemassa?


      • &&&
        ap. kirjoitti:

        muuten voi käydä lukemassa?

        tv.com tai imdb


      • Forgetful Fiona
        ap. kirjoitti:

        muuten voi käydä lukemassa?

        Myös Wikipediassa on (englanniksi) laaja artikkeli, jossa päähenkilöiden kohtalot selostetaan pääpiirteittäin.

        Olisi silti huomaavaista, jos ne, jotka juonipaljastuksia harrastavat, laittaisivat varoituksen viestinsä otsikkoon (vaikka sanan "spoiler" tai "juonipaljastuksia"). Muuten olen sitä mieltä, että juonen kertominen etukäteen on lapsellista pätemisen yritystä. Kyllä ne tapahtumat monet muutkin tietävät etukäteen, vaikkeivät täällä toitotakaan. Jotkut haluavat, että tapahtumat tulevat yllätyksenä (sikäli kuin se nyt ylipäätään tällaisessa sarjassa on mahdollista), ja heidän toivomustaan olisi ystävällistä noudattaa.


    • jälkeenpäin

      Helppo on arvella jälkikäteen Bellamyn vaimon epäkelpoisuus.
      Mutta menipä etukäteen arviointisi pieleen Philin ja Ginan suhteen.... ja Philin kohtalosta...

      Mitä tarkoittaa muuten "nöytetään"?

      • Ölkopi

        Et sinä tiedä hölkäsen pölkästä mistään, olisko aika herätä.


      • viestistäsi...
        Ölkopi kirjoitti:

        Et sinä tiedä hölkäsen pölkästä mistään, olisko aika herätä.

        Mitä tarkoittaa "hölkäsen pölkästä "? Eli siitä minun pitäisi tietää jotain...


      • ölkopi

        Olen katsellut sarjaa ruotsin telkkarista, siellä sarja on paljon edellä. Rob kuolee myös putoamalla sillalta.
        Nyt on sarja ruotsissa tauolla, alkaa taas syksyllä.

        Siis en ole mikään huuhaa..ennustaja !


      • sinulle....
        ölkopi kirjoitti:

        Olen katsellut sarjaa ruotsin telkkarista, siellä sarja on paljon edellä. Rob kuolee myös putoamalla sillalta.
        Nyt on sarja ruotsissa tauolla, alkaa taas syksyllä.

        Siis en ole mikään huuhaa..ennustaja !

        ölköpi, vaan tämän keskustelun aloittajalle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe