No olipas tylsä kauden lopetus...!

Ninnihii

Eipäs ole koskaan ennen tullut sellasta jaksoa että oli näitä "flashback" vai mitä ikinä olikaan nimitys kun joku henkilö kertoo ja "nähdään" siinä se tilanne, kun olivat tansseissa, ei ainakaan näin montaa yhdessä jaksossa... Mutta yleensähän kauden viimeinenkin jakso on ollut ihan siinä mielessä sellaista tavallista ettei ihan noin erikoiseen ole päättynyt kausi? Vai olenko minä taas väärässä...?? Mutta miksi nyt näin?

No, onneksi perjantai on jo pian täällä... Mites tämä viikko menikin näin nopeaan! :)

9

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gina-addikti

      Ei se kausi tuohon tanssijaksoon loppunut, sen jälkeen tuli vielä yksi jakso. (Epätavallinen tosin sekin.)

    • taisi jäädä...

      katsomatta kauden viimeinen jakso! Oli tapahtumia vähän "liiaksikin".

      Piti ensin pitkään miettiä, mitä oikein tarkoitat kirjoittamisellasi (kun tiesin viimeisen jakson tapahtumat).

    • = )

      Niin, kyllä se ihan oikea viimeinen kauden lopetusjakso oli erikoinen ja järkyttävä...tuli lauantaina, ei siis ollut tuo tanssijakso...
      Ihan loppuun asti odotin, että Rob pelastaa Helenin vaikka tiesin kuinka sarjassa käy..nyyh!

    • Ninnihii

      APUVA! :O Mitä olen sitten missannut??? :( Minä NIIN katsoin että muutama päivä on ilman SA:aa mutta katsoinpa sitten oikein urakalla väärin, hitsi... :( :( :( Nyt olen sitten hyvin HYVIN vihainen... Mitä siinä viimeisessä jaksossa sitten tapahtui? Siinä OIKEASTI viimeisessä...? Ymmärsin että Helen olisi kuollut - nytkö JO? Voi Rob-ressu jos olen oikeassa, enhän ole?

      Voisiko joku siis tämmöistä torvea auttaa, joku aivan ihana joka kertoisi mitä siinä viimeisessä jaksossa oikein tapahtui? Mites sitten muut, Oscar, Gina, David, Peggy, Bernie, Rosie...? Vieläkö Phil ja vaimonsa ovat yhdessä? Joku aavistus tästä liitosta minulla jo on mutta ei sanaakaan joka ei ole vielä telkkarissa näytetty!

      Mitään spoilereita en nyt pyydä, perjantain jakson olen laittanut tallentumaan ja joka päivä tarkistan kaksi kertaa viikonpäivän ja sen tallennuksen ajankohdan... :) :)

      Kiitokseni tästä keskustelupaikasta, täältä löytyy apua kun töpeksii... :)))))))

      • "Missasit" mielestäni todella tapahtumarikkaan ja surullisen jakson...

        Tässä mielestäni tärkeimpiä tapahtumia jatkon kannalta...

        Phil Bellamyn vaimon aviomies (joka olikin elossa) ilmestyi takaisin kuvioihin ja vaimo "jätti" Philin lähteäkseen lapsineen aviomiehensä matkaan.

        Jakson alkumetreillä poliisin takaa-ajon seurauksena erään koulupojan lemmikkikoira jäi auton alle ja tämä syytti onnettomuudesta poliisia ja päätti kostaa. Hän rakensi omatekemän pommin ja "piilotti" sen kirjalaatikoihin, joita Helen ja David toivat Helenin vanhalta asunnolta poliisitaloon.

        Helen ja Rob hankkivat koulupojalle koiranpennun, ja viedessään pentua pojalle Rob sai tietää pommista ja sen sijoituspaikasta (poliisitalo). Rob yritti varoittaa pommista Heleniä puhelimitse, mutta Ginan soittaessa samanaikaisesti poliisitaloon hän ei saanut yhteyttä. Rob ehti juuri ajaa poliisitalon pihaan ja huutaa Heleniä, kun pommi räjähti aivan jakson lopussa. Valitettavasti Helen menehtyi liekkeihin. :(

        Varsinkin jakson loppukohtaus, jossa Gina ja Phil lohduttivat Robia oli erittäin koskettava. Kyllä sitä itsekin toivoi Robin ajoa katsellessa, että voi kun hän ehtisi ajoissa ja pelastaisi Helenin vaikka itsekin tiesin mitä jaksossa tulee tapahtumaan.

        Onneksi tänään on jo perjantai ja "uudet" jaksot alkavat! ;)


      • Ninihihi
        PossuMunkki kirjoitti:

        "Missasit" mielestäni todella tapahtumarikkaan ja surullisen jakson...

        Tässä mielestäni tärkeimpiä tapahtumia jatkon kannalta...

        Phil Bellamyn vaimon aviomies (joka olikin elossa) ilmestyi takaisin kuvioihin ja vaimo "jätti" Philin lähteäkseen lapsineen aviomiehensä matkaan.

        Jakson alkumetreillä poliisin takaa-ajon seurauksena erään koulupojan lemmikkikoira jäi auton alle ja tämä syytti onnettomuudesta poliisia ja päätti kostaa. Hän rakensi omatekemän pommin ja "piilotti" sen kirjalaatikoihin, joita Helen ja David toivat Helenin vanhalta asunnolta poliisitaloon.

        Helen ja Rob hankkivat koulupojalle koiranpennun, ja viedessään pentua pojalle Rob sai tietää pommista ja sen sijoituspaikasta (poliisitalo). Rob yritti varoittaa pommista Heleniä puhelimitse, mutta Ginan soittaessa samanaikaisesti poliisitaloon hän ei saanut yhteyttä. Rob ehti juuri ajaa poliisitalon pihaan ja huutaa Heleniä, kun pommi räjähti aivan jakson lopussa. Valitettavasti Helen menehtyi liekkeihin. :(

        Varsinkin jakson loppukohtaus, jossa Gina ja Phil lohduttivat Robia oli erittäin koskettava. Kyllä sitä itsekin toivoi Robin ajoa katsellessa, että voi kun hän ehtisi ajoissa ja pelastaisi Helenin vaikka itsekin tiesin mitä jaksossa tulee tapahtumaan.

        Onneksi tänään on jo perjantai ja "uudet" jaksot alkavat! ;)

        Voi voi kun minä olisin ymmärtänyt sen niin että Helen olisi kuollut kun KOULU räjähti...

        Kauheeta, aina mulla jää nämä kaikista dramaattisimmat näkemättä... Tänäänkään en todennäköisesti pääse töllöttimen eteen kun en ole kotona - toivottavasti seuraavat sarjaa sielläkin mihin olen menossa! :) :) Ja onhan tallentava boksi minulla...

        Niin, kun se poliisitalo räjähti, oliko ihan jakson lopussa? Näytettiinkö esim Davidin, Oscarin tai jonkun muun reaktio kun kuulivat? Tunsiko Gina syyllisyyttä, hänen puhelunsahan oli se jonka vuoksi Rob ei saanut yhteyttä Heleniin?

        Voi kun toivoisin että kun nämä tänään alkavat uudet jaksot uusitaan, uusittais myös tämä jakso kun tuntui todella olevan ängetty täyteen tapahtumia!

        No, nyt viikonloppulomille... Hauskaa viikonloppua ja nautiskelkaahan sitten klo19 aikioihin... :) Minäkin nautiskelen, sitten kun pääsen katsomaan, "omalla ajalla"... :)


      • jaksossa
        Ninihihi kirjoitti:

        Voi voi kun minä olisin ymmärtänyt sen niin että Helen olisi kuollut kun KOULU räjähti...

        Kauheeta, aina mulla jää nämä kaikista dramaattisimmat näkemättä... Tänäänkään en todennäköisesti pääse töllöttimen eteen kun en ole kotona - toivottavasti seuraavat sarjaa sielläkin mihin olen menossa! :) :) Ja onhan tallentava boksi minulla...

        Niin, kun se poliisitalo räjähti, oliko ihan jakson lopussa? Näytettiinkö esim Davidin, Oscarin tai jonkun muun reaktio kun kuulivat? Tunsiko Gina syyllisyyttä, hänen puhelunsahan oli se jonka vuoksi Rob ei saanut yhteyttä Heleniin?

        Voi kun toivoisin että kun nämä tänään alkavat uudet jaksot uusitaan, uusittais myös tämä jakso kun tuntui todella olevan ängetty täyteen tapahtumia!

        No, nyt viikonloppulomille... Hauskaa viikonloppua ja nautiskelkaahan sitten klo19 aikioihin... :) Minäkin nautiskelen, sitten kun pääsen katsomaan, "omalla ajalla"... :)

        oli todella paljon kaikkee tapahtumaa... Poliisitalo räjähti ihan jakson lopussa, Robilla oli kyllä lohduttajia, mutta kaikki (ja koko kylä) ihan murheisia...


      • Ninihihi kirjoitti:

        Voi voi kun minä olisin ymmärtänyt sen niin että Helen olisi kuollut kun KOULU räjähti...

        Kauheeta, aina mulla jää nämä kaikista dramaattisimmat näkemättä... Tänäänkään en todennäköisesti pääse töllöttimen eteen kun en ole kotona - toivottavasti seuraavat sarjaa sielläkin mihin olen menossa! :) :) Ja onhan tallentava boksi minulla...

        Niin, kun se poliisitalo räjähti, oliko ihan jakson lopussa? Näytettiinkö esim Davidin, Oscarin tai jonkun muun reaktio kun kuulivat? Tunsiko Gina syyllisyyttä, hänen puhelunsahan oli se jonka vuoksi Rob ei saanut yhteyttä Heleniin?

        Voi kun toivoisin että kun nämä tänään alkavat uudet jaksot uusitaan, uusittais myös tämä jakso kun tuntui todella olevan ängetty täyteen tapahtumia!

        No, nyt viikonloppulomille... Hauskaa viikonloppua ja nautiskelkaahan sitten klo19 aikioihin... :) Minäkin nautiskelen, sitten kun pääsen katsomaan, "omalla ajalla"... :)

        Aivan vikan jakson viimeisissä kohtauksissa palokunnan sammuttaessa palavaa poliisitaloa, niin mm. Rosie, Oscar, Alf, David ja Miller seurasivat murheellisina sammutustöitä. Joten toisin sanoen heidän reaktionsa näytettiin "ilman sanoja".


      • = )
        PossuMunkki kirjoitti:

        Aivan vikan jakson viimeisissä kohtauksissa palokunnan sammuttaessa palavaa poliisitaloa, niin mm. Rosie, Oscar, Alf, David ja Miller seurasivat murheellisina sammutustöitä. Joten toisin sanoen heidän reaktionsa näytettiin "ilman sanoja".

        Joo, se oli mun mielestä yksi näyttävimmistä kohtauksista...kamera kiersi läsnäolevia, jotka katsoivat palavaa poliisitaloa ja jokaisen henkilön kasvoilta näkyi suru ja järkytys...David tietenkin itki kuten odottaa sopi ja taustalla soi muistaakseni tunnelmaan sopiva musiikki. Hienosti kuvattu kohtaus, samoin kun Phil ja Rob lohduttivat toisiaan (kaksi vaimonsa menettänyttä miestä)siinä lopussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe