huomenna on perjantai

koukussa

jippii, huomnenna tulee sydämen asiallla.aloitin sittenkin katsomaan sitä elämää ballykissangelissa.

8

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

on kai sitten SA-aatto:) Nopeastihan tämä viikko on mennyt. Ihan kiva sarja se Ballykissangel, katson myös.(jo toista kierrosta) Silti odotan huomista kuin kuuta nousevaa!! Kun on jotain "ottanut omakseen", ei siihen muut pääse väliin änkeämään.

• koukussa

jooo ei vedä kyllä bertoja sydämen asialle.

• z<<<<<

JESS SITÄ ON ITTEKKI OOTTANU < OMA SUOSIKKI ON O BLAKETON < JOKA ON REHTI JA SUORASELKÄINEN KAVERI

• okie

uudet jaksot, huomenna ei pääse näkemään kun on töitä. Pakko olisi nähdä miten konstaapelit ovat selvinneet viimeisen jakson tragedioista mikäli se uusista jaksoista selviää.
      Toivottavasti meno jatkuu entisellään niin riittää kiinnostusta ja koukutus sarjaan senkun jatkuu....

• Peggyläinen

Menihän se viikko, mutta oli ankeaa kun ei SA:ta tullutkaan normaaliin tuttuun tapaan joka päivä.
      Ihanaa, huomenna on varustauduttava töllön eteen hyvissä ajoin...

• = )

Joo eka työviikko takanapäin 3 kk:n loman jälkeen, joten hieno päättää se viikko uuteen jaksoon. Varaan herkkusyötävää ja juotavaa tv:n ääreen ja taidanpa puhelimenkin sammuttaa...ettei kukaan pääse vaan häiritsee!!

• iltasella
        = ) kirjoitti:

Joo eka työviikko takanapäin 3 kk:n loman jälkeen, joten hieno päättää se viikko uuteen jaksoon. Varaan herkkusyötävää ja juotavaa tv:n ääreen ja taidanpa puhelimenkin sammuttaa...ettei kukaan pääse vaan häiritsee!!

Jep. TV:n ääressä ollaan täälläkin illalla ja nautitaan ihan koko viikon edestä!

• Olín koukussa
        iltasella kirjoitti:

Jep. TV:n ääressä ollaan täälläkin illalla ja nautitaan ihan koko viikon edestä!

Oikeasti ainoa tv-sarja jota katson on tää sydämen asialla.
        Olen lievästi neurologinen mies ja tykkään tällaisista hyvistä ohjelmista.
        Sanon ohjelmaa 'hienosaippuaksi', ei liian imelää.

David väliin ylinäyttelee sitä aspergeriaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe