kerro mistä sun pinna katkeaa alta aikayksikon

neitsyt 3108-63

Tuli mieleen tällainen juttu.Vaik me neitsyet ollaan rauhallisia ja pitkäpinnaisia,niin meillä myös pinna katkeaa äkkiä.Ainakin minulla.Eniten suututtaa oma tyhmyys,kun sitä yrittää olla niin "hyvä"kaikessa.On liian ankara itselleen.Minä listaan muutamia omia pillastumisen aiheita:

-Kun pesee "nenäliinapyykkiä"eli joku(en tietenkään minä)ei jäkätyksestä huolimatta heitä nenäliinaa roskiin ja unohtaa sen taskuun.Joskus se kämmi käy itselleen ja se suututtaa eniten.

-Pesee vaaleanpunaista tai vaaleansinistä pyykkiä.Eli heittää koneeseen jotain väriä päästävää vahingossa.Ja ihan oma moka.
-Kun tunaroi koneella,pitkä juttu menee bittitaivaaseen

-Kun kone tökkii ja hidastelee,tai sivua ei voi näyttää.Tai netti ei toimi.

-Joku tunkee kolmion tai jopa stop-merkin takaa eteen autolla.Suojatielläkin olen monet kerrat meinannu jäädä auton alle,kun ylitän katua kävellessä.

-Kun en osaa kirjoittaa,teen virheitä,en muista pilkkuja,en malta keskittyä,sekoilen asiasta kukkalaatikkoon

-Joku ei vastaa viestiin eikä puheluun.Moni mies tekee sitä ihan julmuuttaan.Nähty on useasti.

-Lapsi tekee samat asiat tuhannesta kiellosta huolimatta,ei välitä pätkääkään

-Pidetään tyhmänä,aliarvioidaan "älykkyyttäni"(heh,heh)eli yritetään vedättää,valehdellaan pokkana päin näköä.

-Joku ei osaa kuunnella,vaan katse harhailee ja näkee ihan selvästi että ei kuuntele.

-Menee kauppaan ostamaan jotain tarjoustuotetta,ja se ei olekkaan vielä tarjouksessa.Kun itse on ollu niin pässi,että ei malta katsoa milloin se alkamispäivä on.Aina tyyliin päivä etuajassa.

-No sit kun se on tarjouksessa,tavarat on loppu,valitettavasti varastossakaan ei ole yhtään.

No, täs oli aika monta.On muuten ihanaa,kun pystyy istumaan jo puoli tuntia,kipu on vähän hellittäny,jos se nyt ylipäätään ketään kiinnostaa.Mut muuten olen jotenkin huonolla ja kriittisellä tuulella.Pitää katsoa korteista,mikä nyt mättää....

10

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt 3108-63

      En nyt tarkoita en alan huutaa kuin palopilli näistä joka asiasta,lähinnä kiroilen mielessäni.Mut tuo nenäliinapyykki kyl pistää huutamaan.

    • noita..

      mutta ei niitä jaksa kaivella. Sanotaanko että yleensä ärsyttää epäreiluus jotanäkee tapahtuvan sekä välinpitämättömyys.

    • Neitsytnainen

      ...epäoikeudenmukaisuus, kieroilu, valehtelu, utelu, hidastelu, ahneus, toisten hyväksikäyttö, röyhkeys, leveily jollain esim. omaisuudella tai kerrotaan paljon saa liksaa, ihmisten arvostelu pelkästään ulkonäön perusteella tai toisen ulkonäölle irvailu... tässähän näitä.

      En voi sanoa, että pinna katkeais, koska en muista sellasta tilannetta.

      • my my

        olen rapu ja olen kohdannut neitsyt miehen.kerrot mista etta pida mutta juuri noita edelleen mainittuja oireita mina raukka joudun karsimaan.ei mitaan sympatiaa minua kohtaan vain itseaan taynna,matkustelu ja muu harrastus vaikka istun taalla ja olen jalka kipsissa.kertoo vain etta kun en voi matkustaa niin menee yksin.onneksi jouskari tulee ja hakee minut,maailman ihanin mies.


      • neitsyt mies
        my my kirjoitti:

        olen rapu ja olen kohdannut neitsyt miehen.kerrot mista etta pida mutta juuri noita edelleen mainittuja oireita mina raukka joudun karsimaan.ei mitaan sympatiaa minua kohtaan vain itseaan taynna,matkustelu ja muu harrastus vaikka istun taalla ja olen jalka kipsissa.kertoo vain etta kun en voi matkustaa niin menee yksin.onneksi jouskari tulee ja hakee minut,maailman ihanin mies.

        jonka tunne omaa kyllä lähes kaikki nuo huonot puolet, mutta eiköhän niitä kuitenkin valitettavasti löydy merkistä riippumatta aika monesta ihmisestä. Vaaka nainen


    • neitsyellä

      Jos tarkkaan suunitellaan jotakin suurempaa ja sitten vaan yksinkertaisesti mtoinen vetäytyy pois siitä. En tarkoita mitään iltapalajuttuja, vaan esim. lomasuunnitelmia, ajankäyttöä jne. Tietysti ymmärrän pakottavat esteet (kuoleman :p). Tämä koskee niin perhe-elämää kuin työpaikan tiimejä. Ennen suostuin venymään, mutta en enää. Pahin tapaus kävi töissä, kun piti järjestää erään järjestön viikonloppukoulutus. Oli muka meidän osaston vuoro hoitaa se. Piti varata 200 henkilölle hotelli, koulutusvälineet, kuljetukset etc. Se (jousimies-mies), joka oli puuhaamassa kaikenlaista "uutta", pyysi minua apulaisorganisaattorikseen. Hän kyllä itse sanoi hoitavansa homman, mutta kuitenkin... ? Lopulta kävi niin, että vuoden kuluttua H-hetken lähestyessä jäin (neitsyenä) yksin. Pääjehu siirtyi liike-elämän palvelukseen. Yhdellä paha alkoholi-ongelma ja yksi jäi äitiyslomalle. No kyllä se onnistui, mutta ei kuten alunperin oli tarkoitettu. Paskamaisinta tässä oli se, että epäilin alunperin koko porukan kykyä selviytyä siitä. Hoidin asian loppuun, koska olin tarkka omasta maineestani. Nytkin olen, mutta helvetin kriittisesti suhtaudun kaikkeen ja sanon suoraan, silloin kun on sanottavaa. No kaikki eivät siitä tykkää. Tästä tulenkin sitten erääseen astrologiseen seikkaan. En luota enempää ilman- kuin tulenkaan nerkkeihin, en ainakaan työelämässä. Esim. oinas lipee, vaaka mielistelee, jousimies ei pysy paikallaan etc.
      Että tälleen nyt.

    • palaa

      Aika helposti esim. kun joutuu sanomaan samasta asiasta uudelleen ja uudelleen.
      Kerta pitäisi riittää. Jos itse pystyy itseänsä kehittämään jatkuvasti niin raivostuttaa ihmiset jotka tallaa paikallaan koko elämänsä.

      • toistankovielä??

        Todellakin, kerta pitäisi riittää kun jostain sanoo, mulla menee heti hermot jos toinen kysyy koko ajan että "Mitä?" No voi hitto, onko muka tärkeempää kuin kuunnella kunnolla toista, senkin epäkohteliaat vaikkukorvat!!
        Suhteessa oinas miehen kanssa, vaikeuksia on paljon mutta myös yhdistäviä piirteitä.


    • aamuäreä

      Kun toinen ei leipää osaa syödä niin, etteikö se murustaisi pöytää.

      Kun toinen ei osaa juustoa leikata niin, että juusto pysyy suorana.

      Kun toinen ei osaa kananmunaa kuoria ja syödä oikein.

      • Nti september

        Täälläpä kirjoittelee temperamenttia omaava neitsyt nainen.

        - Itse näen ainakin vaivaa siitä jos roskia jätetään pöydälle (ihan oikeasti, kauheasti vaatii vaivaa viedä parin metrin päässä olevaan roskikseen) tästä olen monesti eräille ystävilleni huomauttanut.
        - Kaljapullojen korkit, vittuako niitä pitää pitkin kämppää kylvää.
        - Suunnitelmien muutokset, rasittavaa jos joutuu kauheasti sumplimaan.
        - Hätäily (mennään jo, koska mennään, mitä tehdään)
        - Muakin ärsyttää jos selitän jotain asiaa ja vuorovaikutus ihminen kysyy jaktuvasti mitä, mitä sanoit. Saatan korottaa ääntäni aika nopeastikin.
        - Asioiden ja ihmisten itsestäänselvyytenä pitäminen.
        - Ihmiset, jotka arvostelevat kaikkea ja käyttävät toisista ihmisitä "homo, lutka, huora ym." nimityksiä ilman syytä.
        - Tappi nousee ottaan saman tien jos kuuntelen jotain itseään täynnä olevaa ihmistä.
        - Ihmisten hitaus (jos on pakko löntystellä niin voiko sen tehdä sivussa) sama pätee kaikkeen palveluun. Tai jos ihminen puhuu hitaasti niin sekin on ärsyttävää. Tai liian nopeasti.
        - Ruokailun kommentointi, en kestä yhtään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe