tätä foorumia , minusta silti tuntuu että olen yksin,olen alkanut huomaamaa etenkin kun virtsrakko on täynnä ,tai aivastan,minulla pikku tippa karkaa(höh ku ei osaa eritteet sisällä pysyä ) hymyilen.
niin,asiaan
minulla on tunne että pissa tuosuu minussa tuon asian takia,vaikka ehkä ei, minä käytän pikkuhoususuojaa,pitäkö vaihtaa tenaan huh,,
olen kaksi kertaa päivässä vaihtamssa pikkuhouja
olen 49 vee,,onko liian aikasta karkailulle?
vaikka
nyt luen
1
673
Vastaukset 1
- Aikaista ?
Minä ole kärsinyt ko. vaivasta koko ikäni. Aivastaessa, nauraessa.. Tahtoo lirahtaa housuun. Minulla tuo vaiva ainakin aikuisena on pahimmillaan ennen kuukautisia. Muulloin saatan olla oireeton, paitsi jos naurattaa ihan hirveästi.
Tälle vaivalle ei taida olla ikärajaa, eikä sukupuoli rajojakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3031087Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541