Mä haluan tietää kuinka käy mun lempiEmmishahmolle?
Kuulin et se lähtee?
Mut missä olosuhteissa?
kertokaa jooko?
CAININ KOHTALO??
6
2453
Vastaukset
- Minävaan_123
Laitoin Telkku.comissa yksityisviestin,
kun en tiedä saako tännekään juonipaljastuksia niin pahemmin kirjoitella.
(Toivottavasti se nyt onnistui kun en ole ennen kellekään viestiä siellä laittanut)
Olen kuullut jotain muutakin Cainiin liittyvää, mutta en tiedä liittyvätkö ne varsinaisesti hahmon poistumiseen.
Voin laittaa vaikka mailiin lisää, jos vaan sitten tahdot. - Hasufel
Cain lähtee sarjasta, en muista milloin.
Samalla lähtee Sexy-Sadie.
En muista milloin. Mutta seuraa, luvassa on lujaa menoa. Suomihan on UK:ta tolkuttomasti jäljessä.
Maikkari sumuttaa kansaa mieluumin Kauneilla ja nukuttavilla. - paljastuksia...
Löytyi jostain muualta:
Cain Dingle ja Sadie King kidnappaavat Tom Kingin ja vaativat valtavia lunnaita. Kaikki ei suju suunnitelmien mukaan ja lopulta Cain kaappaa myös Sadien ja ampuu tätä. Poliisi helikoptereineen ja erikoisjoukkoineen saa Sadien ja Cainin lopulta kiinni. Molemmat lähtevät sarjasta näiden tapahtumien jälkeen.
Tästä kidnappausepisodista on youtube.com -sivustolla videopätkä. Olen joskus sen katsonut, mutta en nyt löytänyt.
Muistan lukeneeni sellaistakin, että Sadie ja Cain saavat jollain tavalla ison rahaa Tomilta. Lentokentällä Cain lemppaa Sadien ja lähtee kaukaiseen maahan...- viimeisin
taitaa olla "totta" poistumiseen liittyen. Kidnappaus tms. kuitenkin tapahtuu.
- auneonerva
oon nähnyt videopätkän, kun cain hyvästelee debbietä ja lähtee lentokoneen kyytiin hieno puku päällä. sinänsä harmi, on mun suosikki kans. mutta on se varmaan vielä jonkun aikaa sarjassa.
- babygirl86
Cain on ilo silmälle ja osaksi sen rentun takia tuota sarjaa on niin mielenkiintoista seurata. Vaikka olen koko sarjan fani, niin harmittaa kyllä, Cain on kuitenkin aika koukuttava hahmo.
Harmi aina joskus kun noiden sarjojen näyttelijät vaihtuu niin usein.. Ihan niin kun Serranostakin meni vähän maku kun niin monta päähenkilöä lähti pois.. Mutta minkäs teet:)
Emmerdale on silti laatusarja, ja on niin hyvä kun siinä on mukana myös rumia, lihavia ja juoppoja;) Eli ei mitään Kauniita & Rohkeita joissa kaikki on jotain kiiltokuvakamaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642