CAININ KOHTALO??

Mä haluan tietää kuinka käy mun lempiEmmishahmolle?
Kuulin et se lähtee?
Mut missä olosuhteissa?
kertokaa jooko?

6

2617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minävaan_123

      Laitoin Telkku.comissa yksityisviestin,
      kun en tiedä saako tännekään juonipaljastuksia niin pahemmin kirjoitella.
      (Toivottavasti se nyt onnistui kun en ole ennen kellekään viestiä siellä laittanut)
      Olen kuullut jotain muutakin Cainiin liittyvää, mutta en tiedä liittyvätkö ne varsinaisesti hahmon poistumiseen.
      Voin laittaa vaikka mailiin lisää, jos vaan sitten tahdot.

    • Hasufel

      Cain lähtee sarjasta, en muista milloin.
      Samalla lähtee Sexy-Sadie.

      En muista milloin. Mutta seuraa, luvassa on lujaa menoa. Suomihan on UK:ta tolkuttomasti jäljessä.

      Maikkari sumuttaa kansaa mieluumin Kauneilla ja nukuttavilla.

    • paljastuksia...

      Löytyi jostain muualta:
      Cain Dingle ja Sadie King kidnappaavat Tom Kingin ja vaativat valtavia lunnaita. Kaikki ei suju suunnitelmien mukaan ja lopulta Cain kaappaa myös Sadien ja ampuu tätä. Poliisi helikoptereineen ja erikoisjoukkoineen saa Sadien ja Cainin lopulta kiinni. Molemmat lähtevät sarjasta näiden tapahtumien jälkeen.

      Tästä kidnappausepisodista on youtube.com -sivustolla videopätkä. Olen joskus sen katsonut, mutta en nyt löytänyt.

      Muistan lukeneeni sellaistakin, että Sadie ja Cain saavat jollain tavalla ison rahaa Tomilta. Lentokentällä Cain lemppaa Sadien ja lähtee kaukaiseen maahan...

      • viimeisin

        taitaa olla "totta" poistumiseen liittyen. Kidnappaus tms. kuitenkin tapahtuu.


    • auneonerva

      oon nähnyt videopätkän, kun cain hyvästelee debbietä ja lähtee lentokoneen kyytiin hieno puku päällä. sinänsä harmi, on mun suosikki kans. mutta on se varmaan vielä jonkun aikaa sarjassa.

      • babygirl86

        Cain on ilo silmälle ja osaksi sen rentun takia tuota sarjaa on niin mielenkiintoista seurata. Vaikka olen koko sarjan fani, niin harmittaa kyllä, Cain on kuitenkin aika koukuttava hahmo.

        Harmi aina joskus kun noiden sarjojen näyttelijät vaihtuu niin usein.. Ihan niin kun Serranostakin meni vähän maku kun niin monta päähenkilöä lähti pois.. Mutta minkäs teet:)

        Emmerdale on silti laatusarja, ja on niin hyvä kun siinä on mukana myös rumia, lihavia ja juoppoja;) Eli ei mitään Kauniita & Rohkeita joissa kaikki on jotain kiiltokuvakamaa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe