Netistä kyllä löytyy runsaasti eritasoisia ohjeita kyseiseen ongelmaan, mutta voisiko joku yrittää antaa täsmälliset ohjeet tähän tapaukseen:
PC: Packard Bell WIN XP Home, valmiiksi asennettuna, mukaan ei tullut asennusmediaa.
Vika: Käynnistettäessä kovalevyn merkkivalo vilkku pari sekuntia ja jää sen jälkeen palamaan, Windowsin "latausääniä" ei kuulu, näytölle ei tule mitään ilmoitusta, sammuu vain virtajohto irroittamalla.
Kyseinen vika oli koneessa aikaisemminkin, mutta korjaantui tilapäisesti itsestään parin käynnistysyrityksen jälkeen. Nyt kone ei kuitenkaan enää tunnu käynnistyvän.
Minulla on XP Prof. asennuslevy, mutta ei käynnisty siltäkään. Ei varmaan ole CD ensisijainen käynnistyslähde??? En ole onnistunut pääsemään BIOS asetuksiin...millä näppäimellä sinne tässä koneessa pääsisi?
Onko yleensäkään muuta tehtävissä kuin hankkia uusi kovalevy?
Jälleen kerran: Windows ei käynnisty
3
340
Vastaukset
- mitiih5154845
kovalevy ei välttämättä ole hajonnut vaan emolevy tai suoritin saman tapainen ongelma oli minulla ja syy oli että emolevy hajonnut.
- Jjjjjjjj
Löytykö vika? Mulla tekee tota samaa.
Vika ei sitten ollut kuitenkaan kovalevyssä. Uusin sekä emolevy että prossun (kun oli eri kanta)ja nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5942094- 1041049
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4857Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 78778
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563