Onko kokemuksia purppuraheisiangervosta? Kasvaako minkalaisessa paikassa, maassa, miten isoksi? Sopisiko kaveriksi syyshortensian rinnalle? Olisi ainakin värikäs yhdistelmä.
Heisiangervo
2
1106
Vastaukset
- sarita
Se kasvaa kyllä aivan missä vaan,maassa kuin maassa,auringossa ja varjossa.
Omani on varjossa ja on kyllä hurjan upea näky.
Meillä on parimetrinen, mutta sitä voi leikata,jos ei halua korkeaa, se on nopeakasvuinen.
Itse leikkaan kukinnan jälkeen,koska kukat tulee edellisvuoden versoihin.
Olisi varmaan tosi kaunis valkoisen syyshortensian vieressä, mutta muista jättää iso väli, molemmat kasvavat leveyttä ja korkeutta. - Innostunut sonni
Talon entisten omistajien jäljiltä purppuraheisiangervo on sikäli onnettomassa paikassa, että kevättalvella lumet putoavat autotallin peltikatolta tiukaksi jääkasaksi sen päälle, mutta joka kevät ja kesä se kasvaa komeaksi kolmemetriseksi puskaksi, joka vaihtaa mukavasti väriään auringon kierron mukaan. Päivällä sitä katsotaan auringon suunnasta ja lehtien väri on syvän tummanpunainen. Illalla aurinko paistaa sen läpi ja lehdet näyttävät hehkuvilta ja niiden filigraanikuviokin tulee hienosti näkyviin. Paikka on siis enimmäkseen aurinkoinen, mitä nyt yksi koivu varjostaa osan päivää. Kasvaa nurmikkoon tehdyssä kukkapenkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880