Kun vanhoillislestadiolaiselta kysytään miksi hän ei halua käyttää korvakoruja niin hän vastaa että ne vievät liiaksi maailmaan.
Kun kysyy miksi hän kuitenkin saa harrastaa tupakointia, joka on useimpien uskovaisten mielestä tämän maailman juttuja ja uskovaiselle sopimatonta, niin vastaukseksi tulee että siksi kun siitä ei tule paha meno kuten viinasta ja huumeista.
Mikä korvakoruissa on sellaista mikä vie enemmän maailmaan kuin tupakka?
Vl-kiemurtelua
11
480
Vastaukset
- Kamalaa!
se vasta hirveää on. Sitä kun paat, niin helvetin ovi aukeaa samalla sekunnilla.
Tuoreimpien tutkimustulosten mukaan huulikiilto moninkertaistaa vaaran saada huulisyöpä. Sen vuoksi kun se päästtää uv-säteet niin hyvin läpi.
Huulikiillon alle suositellaan luokkaa 30 kertoimella olevaa suojavoidetta.
Tämä on tosi, uskonnollista vaaraa en huulikiillossa näe.- halukas jounuli
Devoit kirjoitti:
Tuoreimpien tutkimustulosten mukaan huulikiilto moninkertaistaa vaaran saada huulisyöpä. Sen vuoksi kun se päästtää uv-säteet niin hyvin läpi.
Tämä on tosi, uskonnollista vaaraa en huulikiillossa näe.lisäksi huulikiilto, meikki, naiselliset vaatteet, värjätyt hiukset yms. saattaa aiheuttaa sen että nainen joutuu vl- miehen taholta seksuaalirikoksen kohteeksi, mutta jos polttaa tupakkaa, on riski rikoksen uhriksi joutumiseksi paljon pienempi.
- Kesä_keikkuen_tulevi
Devoit kirjoitti:
Tämä on tosi, uskonnollista vaaraa en huulikiillossa näe.No mutta jos ei käytä mitään rasvaa tms huulissa. Sillonhan se UV-säteet vasta pääseekin porottaan! Ja minä oon näin elänyt elämäni! Miespuolisista puhumattakaan, kun vähempihän miehet huuliaan rasvaa tai maalaa?
=) Kesä_keikkuen_tulevi kirjoitti:
No mutta jos ei käytä mitään rasvaa tms huulissa. Sillonhan se UV-säteet vasta pääseekin porottaan! Ja minä oon näin elänyt elämäni! Miespuolisista puhumattakaan, kun vähempihän miehet huuliaan rasvaa tai maalaa?
=)Tänä päivänä luin asian, pitäisi vielä etsiä lehti käsiin josta asian luin. Huulirasva tosiaan altistaa moninkertaisesti huulisyövälle sellaiseen verrattuna, joka ei rasvaa käytä.
Että vahingossa SRK listaa oikeitakin vaaranpaikkoja syntilistalleen.
Mutta jos maalaat huulesi, niin se tarjoaa sataprosenttisen suojan uv-säteitä vastaan.
- vastaa!
Siinäpä se, kun vl-nuori polttaa tupakkaa heti kun kynnelle kykenee juuri siitä syystä, että häntä ei heti tunnistettaisi lestaksi!
- acimlai nen
Hävetäänkö siis vanhoillislestadiolaista uskoa?
- kadottava synti!
Kuinka hiusten sävyttäminen vie kadotukseen, mutta permanentti taivaaseen? Vastaa, oi kaiken tietävä Juhakkimme.
- Puhun nyt rehellisesti
Syntiä ei ole, joten uskovaisten keksimät synnit voidaan unohtaa.
Mutta tietysti vääryyksiä on.
Meikkaaminen, korvakorut, hiustenvärjäys, tatuoinnit, lävistykset... Mikään niistä ei ole
vääryys ketään kohtaan. - ovat sellainen
raukka pieni surkea joukko, jota ei voi useimmiten kuin sääliä. Voi niitä äiti parkoja jotka joutuvat elämään valtavan taakan alla ja lapsi raukat!!!! Itku meinaa päästä välillä kun heitä kohtaa, olen herkkä ihminen.
- laitappa pienet nappi korvi...
seuroihin ja kokeile mitä sulle sanotaan jos joku asiasta jotain sanoo niin perustele se näin. En tupakoi joten eikös tämä ole pienempi pahe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864