Pahus

dellabella

Hitsi ku en voinu kattoo tätä ekaa, enkä varmaa kolmee seuraavaaka ku äijä kattoo jotai polttouhreja teemalta..mitäs tapahtui?

9

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee uusintana

      lauantaisin.
      Joten sano äijälles että kattelee sen lauantaina kun heartbeatista ei uusintaa tule.

    • olla sen verran

      että ohjelmien katselu onnistuu molempien parhaaksi. Uusinta on tulossa. Sellainen mulkku, joka ei tuollaisessa tapauksessa tajua tilannetta, menköön vaikka ovesta mäelle.

    • sitten akkavalta

      ainakaan ole! Jos minä olisin tuossa tilanteessa, sanoisin ukolleni, että nyt katsotaan Heartbeat. Jos ei suostuisi, laittaisin ukon kävelemään ja heittäisin tavarat perässä. Sitten Heartbeatin loputtua! Toinen vaihtoehto on toinen telkkari.

      • oma, vaik makuriin

        Voi siisus noita ohjeita.

        Miten jäätte vain yhden telkun varaan.

        Osta toinen ja saatte katsoa kumpikin omaanne.
        Kukaan niin pers aukinen ole.


    • EinariR

      Itse katsoin tuon Polttouhrit juuri nyt lauantaina, ei HB perjantaina ainakaan tuon takia jää katsomatta.

    • Forgetful Fiona

      Meidän perherauhamme pelastaa kahden virittimen tallentava digiboksi. Tallentava on aivan ehdoton jo siitä syystä, että monet lempiohjelmistani tulevat joko niin aikaisin, että olen vielä töissä tai työmatkalla, tai niin myöhään, että olen jo nukkumassa. Kaksi viritintä tarvitaan, että voi tallentaa yhtä kanavaa samalla kun toinen katsoo toista.

      Toinen vaihtoehto on tietysti hankkia kakkostelkkari. Minä olen kuvitellut, että "kaikilla" jo on sellainen, meillä kun vasta suunnitellaan (mökillä olevaa ei lasketa). Joskus nimittäin tarvittaisiin kolmas viritin...

      • perjantaina

        Itse tallensin sydämen asialla perjantaina kun katselin polttouhreja. Ja luulin että lauantaina tulisi jo seuraava jakso polttouhreista mutta tulikin uusinta joten tallensin sen silloin suotta. Mutta perjantaina tekstitys ainakin oli niin huono polttouhreissa että ei meinannut pysyä kärryillä.Teksti näkyi vain hyvin nopeasti ja oli kokoajan jäljessä.Ei kerennyt lukemaan mitä siinä oli. Lauantaisessa nauhoituksessa teksti sensijaan oli kohdallaan ja kunnollinen.


      • katsoa jotain ikivanhaa....
        perjantaina kirjoitti:

        Itse tallensin sydämen asialla perjantaina kun katselin polttouhreja. Ja luulin että lauantaina tulisi jo seuraava jakso polttouhreista mutta tulikin uusinta joten tallensin sen silloin suotta. Mutta perjantaina tekstitys ainakin oli niin huono polttouhreissa että ei meinannut pysyä kärryillä.Teksti näkyi vain hyvin nopeasti ja oli kokoajan jäljessä.Ei kerennyt lukemaan mitä siinä oli. Lauantaisessa nauhoituksessa teksti sensijaan oli kohdallaan ja kunnollinen.

        Noita polttouhreja on tullut jo liiankin kans.

        Mua ei kiinnosta mitä joskus on tehty, soon ollut silloin, nyt on nyt.

        Mässäillään jollain juutalaisilla, evvvk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe