Hitsi ku en voinu kattoo tätä ekaa, enkä varmaa kolmee seuraavaaka ku äijä kattoo jotai polttouhreja teemalta..mitäs tapahtui?
Pahus
9
904
Vastaukset
- tulee uusintana
lauantaisin.
Joten sano äijälles että kattelee sen lauantaina kun heartbeatista ei uusintaa tule. - olla sen verran
että ohjelmien katselu onnistuu molempien parhaaksi. Uusinta on tulossa. Sellainen mulkku, joka ei tuollaisessa tapauksessa tajua tilannetta, menköön vaikka ovesta mäelle.
- sitten akkavalta
ainakaan ole! Jos minä olisin tuossa tilanteessa, sanoisin ukolleni, että nyt katsotaan Heartbeat. Jos ei suostuisi, laittaisin ukon kävelemään ja heittäisin tavarat perässä. Sitten Heartbeatin loputtua! Toinen vaihtoehto on toinen telkkari.
- oma, vaik makuriin
Voi siisus noita ohjeita.
Miten jäätte vain yhden telkun varaan.
Osta toinen ja saatte katsoa kumpikin omaanne.
Kukaan niin pers aukinen ole.
- EinariR
Itse katsoin tuon Polttouhrit juuri nyt lauantaina, ei HB perjantaina ainakaan tuon takia jää katsomatta.
- Forgetful Fiona
Meidän perherauhamme pelastaa kahden virittimen tallentava digiboksi. Tallentava on aivan ehdoton jo siitä syystä, että monet lempiohjelmistani tulevat joko niin aikaisin, että olen vielä töissä tai työmatkalla, tai niin myöhään, että olen jo nukkumassa. Kaksi viritintä tarvitaan, että voi tallentaa yhtä kanavaa samalla kun toinen katsoo toista.
Toinen vaihtoehto on tietysti hankkia kakkostelkkari. Minä olen kuvitellut, että "kaikilla" jo on sellainen, meillä kun vasta suunnitellaan (mökillä olevaa ei lasketa). Joskus nimittäin tarvittaisiin kolmas viritin...- perjantaina
Itse tallensin sydämen asialla perjantaina kun katselin polttouhreja. Ja luulin että lauantaina tulisi jo seuraava jakso polttouhreista mutta tulikin uusinta joten tallensin sen silloin suotta. Mutta perjantaina tekstitys ainakin oli niin huono polttouhreissa että ei meinannut pysyä kärryillä.Teksti näkyi vain hyvin nopeasti ja oli kokoajan jäljessä.Ei kerennyt lukemaan mitä siinä oli. Lauantaisessa nauhoituksessa teksti sensijaan oli kohdallaan ja kunnollinen.
- katsoa jotain ikivanhaa....
perjantaina kirjoitti:
Itse tallensin sydämen asialla perjantaina kun katselin polttouhreja. Ja luulin että lauantaina tulisi jo seuraava jakso polttouhreista mutta tulikin uusinta joten tallensin sen silloin suotta. Mutta perjantaina tekstitys ainakin oli niin huono polttouhreissa että ei meinannut pysyä kärryillä.Teksti näkyi vain hyvin nopeasti ja oli kokoajan jäljessä.Ei kerennyt lukemaan mitä siinä oli. Lauantaisessa nauhoituksessa teksti sensijaan oli kohdallaan ja kunnollinen.
Noita polttouhreja on tullut jo liiankin kans.
Mua ei kiinnosta mitä joskus on tehty, soon ollut silloin, nyt on nyt.
Mässäillään jollain juutalaisilla, evvvk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204