Taas yksi hyljätty vaimo !

Ei suinkaan Jumalan hylkäämä, sillä ketäpä Hän
hylkäisi, kun Jeesuksen hetkeksi hylkäsi meidän
sijastamme. Mutta adventismi hylkäsi vaimon,
Jumalan vaimon - Jerusalemin - väittämällä, että
hän (adventismi / adventisti) on Jumalan UUSI
vaimo!!

Jesaja 4:1-6
Jerusalem, hylätty vaimo, saa armon
1
Riemuitse, hedelmätön, sinä joka et koskaan synnyttänyt! Huuda riemusta, iloitse, sinä joka et ole synnytyskipuja kokenut! Nyt sinulla, hylätyllä, on enemmän lapsia kuin konsanaan aviovaimolla, sanoo Herra. [Jes. 49:20; Gal. 4:27]
2
Tee telttasi sija suureksi, levitä säästelemättä kangasta asumustesi katoksi! Pidennä köydet, iske lujaan vaarnat! [1. Moos. 26:22 ]
3
Sinä laajenet oikealle ja sinä leviät vasemmalle, sinun jälkeläisesi perivät muukalaisten maat ja asuttavat autioiksi jääneet kaupungit.

4
Älä pelkää, ei sinua enää nöyryytetä, älä häpeile, et sinä jää häväistyksi. Nuoruutesi nöyryytyksen sinä saat unohtaa etkä enää ole muistava leskeytesi häpeää,
5
sillä nyt sinun aviomiehesi on hän, joka sinut loi -- Herra Sebaot on hänen nimensä -- ja sinun lunastajasi on Israelin Pyhä -- häntä kutsutaan koko maanpiirin Jumalaksi. [Room. 3:29]
6
Nyt Herra kutsuu sinua, hylättyä vaimoa, joka on toivonsa menettänyt. -- Kuka voisi hylätä nuoruutensa vaimon, sanoo sinun Jumalasi.

Adventtikirkollahan on sellainen korvausteologia,
että lauantaisapattia viettävä kirkko on Herran
silmissä
korvannut Israelin / Jerusalemin ja, että Israel
/ Jerusalem on siten hyljätty vaimo.
Jopa nykyinen Israelin maa mukamas on laiton
Herran silmissä.

Outoako? Ei suinkaan, vaan tuttua Raamatusta!:

Jeremia 33:24-26
24
"Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'? Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.
25
Näin sanoo Herra: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja,
26
niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset, niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa ja armahdan heitä."

Ei suinkaan Jerusalem tule koskaan olemaan
hyljätty vaimo Jumalan silmissä, vaikka
adventistin sydämessä ei olisikaan sijaa Jumalan
Israelille.
Sillä "Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin (=Israel)
jälkeläiset ovat Jumalan silmäterä!

3

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimo lähtenyt?

kälppimään no en minä yhtään ihmettele, en minä kestäisi tuota miestä hetkeäkään, kun mies istuu yötä päivää netissä ja suoltaa täällä tyhmyyksiään sen kun kerkiää, vaimon pitää hoitaa varmaan ruokakin suuhun, olen iloinen vaimon puolesta että on hyljännyt Antin.

• Toinen evankelioi ja toinen...

Kuinka jaksatkin vainota uskovaisia yöt päivät!
        Ja luetun ymmärtäminen on 0-tasoa yhä!
        Sillä eihän tuossa sanankohassa kukaan vaimo
        lähtenyt kälppimään, vaan kansa kuiskaili, että
        tuo vaimo - - Israel - - on Jumalan hylkäämä.
        Mutta ei ole, vakuuttaa Raamattu.
        Ja siinä samantien rakas Jumalamme vannoo jälleen
        kerran uskollisuudenvalansa Jerusalemille /Israelille.

Israelia ei Välimereen ajeta, vakuuttaa Herramme.
        Siitähän Kantola selvin Raamatun sanoin meitä
        muistutti. Eiköhän tuo fakta meidänkin olomme
        tee turvallisemmaksi?

JESAJA 54.

7 Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut, mutta minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
        8 Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.
        9 Sillä tämä on minulle, niinkuin olivat Nooan vedet: niinkuin minä vannoin, etteivät Nooan vedet enää tulvi maan ylitse, niin minä vannon, etten enää vihastu sinuun enkä sinua nuhtele.
        10 Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
        11 Sinä kurja, myrskyn raastama, sinä lohduton! Katso, minä muuraan sinun kivesi kiiltokivellä, panen sinun perustuksesi safiireista,
        12 minä teen sinun harjasi rubiineista ja sinun porttisi kristalleista ja koko sinun ympärysmuurisi jalokivistä.
        13 Sinun lapsesi ovat kaikki Herran opetuslapsia, ja suuri rauha on sinun lapsillasi oleva.
        14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
        15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
        16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

Yksi luku taaksepäin löytyy muuten Raamatun paras
        luku ...

• Enok*
        Toinen evankelioi ja toinen... kirjoitti:

Kuinka jaksatkin vainota uskovaisia yöt päivät!
        Ja luetun ymmärtäminen on 0-tasoa yhä!
        Sillä eihän tuossa sanankohassa kukaan vaimo
        lähtenyt kälppimään, vaan kansa kuiskaili, että
        tuo vaimo - - Israel - - on Jumalan hylkäämä.
        Mutta ei ole, vakuuttaa Raamattu.
        Ja siinä samantien rakas Jumalamme vannoo jälleen
        kerran uskollisuudenvalansa Jerusalemille /Israelille.

Israelia ei Välimereen ajeta, vakuuttaa Herramme.
        Siitähän Kantola selvin Raamatun sanoin meitä
        muistutti. Eiköhän tuo fakta meidänkin olomme
        tee turvallisemmaksi?

JESAJA 54.

7 Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut, mutta minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
        8 Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.
        9 Sillä tämä on minulle, niinkuin olivat Nooan vedet: niinkuin minä vannoin, etteivät Nooan vedet enää tulvi maan ylitse, niin minä vannon, etten enää vihastu sinuun enkä sinua nuhtele.
        10 Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
        11 Sinä kurja, myrskyn raastama, sinä lohduton! Katso, minä muuraan sinun kivesi kiiltokivellä, panen sinun perustuksesi safiireista,
        12 minä teen sinun harjasi rubiineista ja sinun porttisi kristalleista ja koko sinun ympärysmuurisi jalokivistä.
        13 Sinun lapsesi ovat kaikki Herran opetuslapsia, ja suuri rauha on sinun lapsillasi oleva.
        14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
        15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
        16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

Yksi luku taaksepäin löytyy muuten Raamatun paras
        luku ...

Tiedät kai, ettei tällaista saa tehdä etenkään Kristityn?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1492
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      934
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      911
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      703
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      636
    Aihe