Kreationistien epärehellisyys...

Apo-Calypso

Kreationistien epärehellisyys ei välttämättä taida olla kohdistettu tiedettä vastaan.

Minulle on syntynyt käsitys, jonka mukaan ilmiö liittyisi "veli todistaa väkevästi" - tyyppiseen sontaan.

Heille on tärkeämpää se, että joku lapioi heidän mielenlaatuunsa sopivaa sontaa heidän omien harhojensa vahvistamiseksi, eikä he edes *yritä* vaikuttaa tiedeyhteisöön (saati edes pystyisivät).

He yrittävät ainoastaan vaikuttaa tietämättömyyteen, taikauskoon ja epärehellisyyteen perustuvan oman uskonnollisen kulttinsa jäseniin, todennäköisesti maksimoidaakseen kassavirtansa kultin jäseniltä.

Ts. Kyseessä on eräänlainen organisoidun rikollisuuden muoto, jonka kultin jäsenet kokevat
jonkinlaisena ohjatun masturboinnin "upeana" elämyksenä.

19

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuranneena

      voi hyvinkin pitää paikkansa.On vaikeata kuvitella,että kukaan jatkaisi samalla linjalla sokkona ja sokeana ilman tiettyjä tarkoitusperiä.

    • Pitäisin ateistina

      Ja evouskovana vähän pienempää meteliä.

      >>Piltdownin ihmisestä, joka oli sinänsä tökero evoluutioväärennös tehtiin yli 350 tietellistä tutkimusta.
      "Satoja tuhansia vuosia vanha "Jaavan ihminen" (löyt: Dr. Eugene DuBois) löytöpaikalta löydettiin 2 "modernin ihmisen" kalloa. Jaavan otuksen maalliset jäänteet eivät olleet ruumiiden tapaan samassa läjässä, vaan 15 metrin säteellä toisistaan. Rudolph Virchow, jota pidetään modernin aikakauden patologian experttinä sanoikin: "In my opinion this creature was an animal, a giant gibbon, in fact. The thigh bone has not slightes connection whith the skull." "

      Epärehellisyydellä ateistiset evouskovat ovat ratsastaneet vuosikymmeniä aina uusia huijauksia kyhäten, niin se saatanallinen evousko etenee.

      • kun 100 vuotta vanhalla teknologialla ei kyetty havaitsemaan väärennöstä...


      • Apo-Calypso

        Voisi tietenkin toivoa päteviä lähdeviittauksia väitteitesi tueksi, mutta tietäen, että olet epärehellinen, valehteleva hihhuli, tuskin kannattaa toivoa...


      • vai miten se oli

      • Hengen valittu

        Vahvaa sanaa veli !!!! Jatka samaan malliin, niin jotta evot vapisevat. Jeesus puhuu kauttasi veli, Halleluja ja ylistystä sinulle!
        Pysy vahvana ja niin taivaassa pannaan oikein kunnolla. Evot joutaa helvettiin, koska ovat apinoita ja homoja, Hallelujaa.


    • pitää parantaa
      • kiinnostaapi

        kuinka monta kuollutta olet jo herättänyt?


      • lavastettuajanhammas

        Tiedätkös, tuollaista vastaavaa ennustusroskaa on olemassa pilvin pimein.

        Miksi roskaa? No ensinnäkin siksi, että ne on kirjoitettu vasta nykyaikana, mutta pistetty jonkun vuosikymmeniä/vuosisatoja sitten eläneen suuhun ja "löydetty" jostain.

        Tulee mieleen Aku Ankka-lehden eräs pätkä. Mikki ja Minni menevät antiikkiliikkeeseen etsimään pöytään. Myyjä esittelee pöytää, mutta Minni sanoo, että se on liian uusi, eikä siis ole antiikkia. Myyjä sanoo, että hetkinen, hänellä on varastossa juuri haluttu pöytä. Myyjä sitten varaston suojissa piilossa ottaa uuden pöydän, sahailee ja porailee sitä, jotta se näyttäisi ajan hampaan syömältä vanhalta pöydältä, ja myy sen sitten Minnille antiikkina. Mikki huomaa koko homman, mutta ei viitsi sanoa sitä Minnille, jotta ei pilaisi tämän iloa "antiikki"pöydästä.


      • en minä vielä
        kiinnostaapi kirjoitti:

        kuinka monta kuollutta olet jo herättänyt?

        ole mutta esim William branham on.
        http://en.believethesign.com/index.php?title=Kari_Holma

        voit silti sanoa ettei moist aole tapahtunut mutta asiasta on niin selvät todisteet että tuota on vähän hankala lähteä perumaan.


      • tuo oli kyllä
        lavastettuajanhammas kirjoitti:

        Tiedätkös, tuollaista vastaavaa ennustusroskaa on olemassa pilvin pimein.

        Miksi roskaa? No ensinnäkin siksi, että ne on kirjoitettu vasta nykyaikana, mutta pistetty jonkun vuosikymmeniä/vuosisatoja sitten eläneen suuhun ja "löydetty" jostain.

        Tulee mieleen Aku Ankka-lehden eräs pätkä. Mikki ja Minni menevät antiikkiliikkeeseen etsimään pöytään. Myyjä esittelee pöytää, mutta Minni sanoo, että se on liian uusi, eikä siis ole antiikkia. Myyjä sanoo, että hetkinen, hänellä on varastossa juuri haluttu pöytä. Myyjä sitten varaston suojissa piilossa ottaa uuden pöydän, sahailee ja porailee sitä, jotta se näyttäisi ajan hampaan syömältä vanhalta pöydältä, ja myy sen sitten Minnille antiikkina. Mikki huomaa koko homman, mutta ei viitsi sanoa sitä Minnille, jotta ei pilaisi tämän iloa "antiikki"pöydästä.

        pahimman luokan puppua. Profetioita on aina ollut


      • Apo-Calypso
        tuo oli kyllä kirjoitti:

        pahimman luokan puppua. Profetioita on aina ollut

        Profetioita on aina ollut. Toteutuneet profetiat ovat *vähän* harvemmassa. ;D

        Epärehellisten hihhuleiden harhanäyt eivät ole toteutuneita "profetioita",


      • Apo-Calypso
        en minä vielä kirjoitti:

        ole mutta esim William branham on.
        http://en.believethesign.com/index.php?title=Kari_Holma

        voit silti sanoa ettei moist aole tapahtunut mutta asiasta on niin selvät todisteet että tuota on vähän hankala lähteä perumaan.

        Ei mitään vaikeuksia. Täyttä roskaa.


      • Apo-Calypso
        tuo oli kyllä kirjoitti:

        pahimman luokan puppua. Profetioita on aina ollut

        Minäkin osaan profetoida väkevästi. Minun profetiani mukaan kymmenen vuoden kuluessa maailmalla jossain syntyy jälleen ainakin yksi kristilliseksi itseään väittävä maailmanlopunkultti, jonka jäsenet ovat sitten kovin kärttyisiä kun ei maailmanloppua tullutkaan, eikä heitä huispautettu taivaaseen.


      • Apo-Calypso
        en minä vielä kirjoitti:

        ole mutta esim William branham on.
        http://en.believethesign.com/index.php?title=Kari_Holma

        voit silti sanoa ettei moist aole tapahtunut mutta asiasta on niin selvät todisteet että tuota on vähän hankala lähteä perumaan.

        Olet varmaankin kuullut sanonnan "kovat väitteet vaativat erittäin kovia todisteita". Hihhulien uskonnolliset pamflettisivut eivät ole minkäänlaisia todisteita, saatika erittäin kovia sellaisia.

        Tullaan taas tuohon (turhaan) peräänkuuluttamaani kreationistien rehellisyyteen.


      • Apo-Calypso
        tuo oli kyllä kirjoitti:

        pahimman luokan puppua. Profetioita on aina ollut

        Tuossa hieman noista "profeetoista", mukana myös idolisi William Branham.

        Eikös ole ihmeellistä? Kun hieman pintaa raapaisee, niin eikös sieltä hihhulihuijari paljastu...


      • Apo-Calypso
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Tuossa hieman noista "profeetoista", mukana myös idolisi William Branham.

        Eikös ole ihmeellistä? Kun hieman pintaa raapaisee, niin eikös sieltä hihhulihuijari paljastu...

        Linkki William Branhamista ja hänen "ihmeistään" hävisi bittiavaruuteen, tässä uusi:

        http://www.deceptioninthechurch.com/fprophets.html

        Toiminee paremmin...


    • Mr.K..A.T.

      |>"Kreationistien epärehellisyys ei välttämättä taida olla kohdistettu tiedettä vastaan.

      Minulle on syntynyt käsitys, jonka mukaan ilmiö liittyisi "veli todistaa väkevästi" - tyyppiseen sontaan.

      Heille on tärkeämpää se, että joku lapioi heidän mielenlaatuunsa sopivaa sontaa heidän omien harhojensa vahvistamiseksi, eikä he edes *yritä* vaikuttaa tiedeyhteisöön (saati edes pystyisivät). ""He yrittävät ainoastaan vaikuttaa tietämättömyyteen, taikauskoon ja epärehellisyyteen perustuvan oman uskonnollisen kulttinsa jäseniin, todennäköisesti maksimoidaakseen kassavirtansa kultin jäseniltä.

      Ts. Kyseessä on eräänlainen organisoidun rikollisuuden muoto, jonka kultin jäsenet kokevat
      jonkinlaisena ohjatun masturboinnin "upeana" elämyksenä."

      • Apo-Calypso

        "...Ts. Kyseessä on eräänlainen organisoidun rikollisuuden muoto, jonka kultin jäsenet kokevat
        jonkinlaisena ohjatun masturboinnin "upeana" elämyksenä."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe