-- Kimmokkeen loppuvuodessa 2008 vielä vähän tilaa, toimi nopeasti ja varaa! --
Tanssi/Bileorkesteri Kimmoke koostuu viidestä parikymppisestä taitavasta muusikosta (rummut, basso, koskettimet, kitara ja mieslaulaja). Olemme olleet tällä kokoonpanolla yhdessä viitisen vuotta ja heittäneet kaikennäköisiä keikkoja mm. hää- ja pikkujoulutilaisuuksissa sekä firmojen bileissä. Olemme monipuolisia soittomiehiä ja bändimme jäsenet vaikuttavat esimerkiksi muutamissa poprock-bändeissä, levylaulajien taustabändeissä ja Big Bandeissa. Toiminta-alueemme on lähinnä pääkaupunkiseutu ja sen läheisyys.
Repertuaarimme kuuluu
-perinteistä valssia ja tangoa (Kultainen nuoruus, Satumaa yms.)
-iskelmää (Badding, Agents jne...)
-ikivihreitä finnhitsejä (Kauan, kesäkatu, R-A-K-A-S, J. Karjalainen, Eppu Normaali...)
-biletysdiscoa (Kiss, Y.M.C.A, I feel good...)
-klassista ja uudempaa rokkia (Great Balls Of Fire, Livin' On a prayer, Elvis, CCR jne...)
Joten jos nuorekas ja energinen rokahtava bilebändi jolta taittuu myös perinteiset valssit ja muut on se orkesteri, jota etsitte, ottakaa yhteyttä!
[email protected]
p.s. Myös DUO-vaihtoehto olemassa...
Energinen pikkujoulubilebändi!
Kimmoke
1
578
Vastaukset
- Kimmoke
Juhlabändi Kimmoke on aktiivisen keikkakesän jälkeen elämänsä kunnossa, kysy meitä juhlaan kuin juhlaan!
Nyt on myös avattu nettisivu sekä uusi sähköpostiosoite:
http://kimmoke.blogspot.com/
[email protected]
Juhlabändi Kimmoke - Ja bileet on taattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283