Tähtisilmälle.

Kusipäiden kuningas.

Vaikka muuttaisin keskelle jänkhää, vaikka kirkuva missilauma juoksisi fallokseni perässä, vaikka elämäni suunta kääntyisi mihinpäin tahansa, olet silti viimeinen naiseni, olet se mulle aina.
Odotan sua vaikka tiedän, etten saa sua koskaan enää.

22

2993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mokannu tosi pahasti vai miks näin?

      • K.Pää

        Niin kuin vain mokata voi, ei mitään fyysistä tietenkään, mutta tekstiviesteillä vaan tuli solvattua sun muuta.


    • yritäppä vielä

      Jos se vaimo niin tärkeä on, kuivata korvan välit ja taustat, ja eiku anteeks pyyteleen. Tiä vaikka ottas takas.

    • muija^^

      nainen vinkuu.

    • tahallas?

      Mut pirun ihanasti kyllä puet tunteesi sanoiksi ja teoiksi..Naisesi oon aina.

      • K.pää.

        Etten tahallani ollut, tekstiviestiä saa aina pistää jos haluat mut elämääsi vielä.


      • tähtisilmää
        K.pää. kirjoitti:

        Etten tahallani ollut, tekstiviestiä saa aina pistää jos haluat mut elämääsi vielä.

        pidät kerrallaan kierrossa?


      • K.pää
        tähtisilmää kirjoitti:

        pidät kerrallaan kierrossa?

        Tasan yhtä ja ainoaa.


    • plööplööplöö

      minulle... :0)

      • K.pää

        Oot p.....


      • Päivi28
        K.pää kirjoitti:

        Oot p.....

        Parahin kusipäiden kuningas, millä kirjaimella naisen nimi jatkuu P:n jälkeen. Missä kaupungissa P asuu, entä sinä itse?


      • K.pää
        Päivi28 kirjoitti:

        Parahin kusipäiden kuningas, millä kirjaimella naisen nimi jatkuu P:n jälkeen. Missä kaupungissa P asuu, entä sinä itse?

        Hki ja toinen kirjain on ä.


      • Päivi28
        K.pää kirjoitti:

        Hki ja toinen kirjain on ä.

        Hitsi, minä asun Vantaalla. :(
        Toivottavasti löydät etsimäsi naisen...


      • K.pää.
        Päivi28 kirjoitti:

        Hitsi, minä asun Vantaalla. :(
        Toivottavasti löydät etsimäsi naisen...

        Itseasiassa odotan vaan, että hän "löytäisi" minut.


      • suvi niminen
        K.pää kirjoitti:

        Oot p.....

        joten enpä oo =(


    • tälle ..

      onneksi tähtisilmiä on paljon. En jaksa vaivautua pohtimaan kerjääkö joku nainen ongelmia.

      • K.pää

        Kuin yksi tähtisilmä minulle.


      • Eräs tähtisilmä
        K.pää kirjoitti:

        Kuin yksi tähtisilmä minulle.

        Miksi odotat hänen viestiään, ole mies ja ota itse yhteyttä.

        Ymmärsin sinun tyrineen mahdollisuutesi, parasta olisi jos sinä pyytäisit anteeksi ja jatkaisitte siitä.


      • K.pää
        Eräs tähtisilmä kirjoitti:

        Miksi odotat hänen viestiään, ole mies ja ota itse yhteyttä.

        Ymmärsin sinun tyrineen mahdollisuutesi, parasta olisi jos sinä pyytäisit anteeksi ja jatkaisitte siitä.

        Kunhan ensin on aika anteeksipyynnölle, sitäpaitsi pyydän myös anteeksi joka päivä sanattomasti, eli en tunge itseäni hänen elämäänsä väkisin.


      • Eräs tähti
        K.pää kirjoitti:

        Kunhan ensin on aika anteeksipyynnölle, sitäpaitsi pyydän myös anteeksi joka päivä sanattomasti, eli en tunge itseäni hänen elämäänsä väkisin.

        Jospa hän odottaa viestiäsi. Silloin se ei ole väkisin tunkemista hänen elämäänsä.

        Toimisit jo, kerro sitten meille kuinka meni.


      • K.pää
        Eräs tähti kirjoitti:

        Jospa hän odottaa viestiäsi. Silloin se ei ole väkisin tunkemista hänen elämäänsä.

        Toimisit jo, kerro sitten meille kuinka meni.

        Ainakaan vielä, jahka tiedän edes hitusen mitä hän ajattelee sisimmässään.


      • Eräs tähti
        K.pää kirjoitti:

        Ainakaan vielä, jahka tiedän edes hitusen mitä hän ajattelee sisimmässään.

        Kerrohan joko tähtisilmäsi soitteli sinulle ja ongelma on poistunut?

        Kaikkea hyvää elämääsi.

        T. Eräs tähtisilmä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe