Vaikka muuttaisin keskelle jänkhää, vaikka kirkuva missilauma juoksisi fallokseni perässä, vaikka elämäni suunta kääntyisi mihinpäin tahansa, olet silti viimeinen naiseni, olet se mulle aina.
Odotan sua vaikka tiedän, etten saa sua koskaan enää.
Tähtisilmälle.
22
2993
Vastaukset
mokannu tosi pahasti vai miks näin?
- K.Pää
Niin kuin vain mokata voi, ei mitään fyysistä tietenkään, mutta tekstiviesteillä vaan tuli solvattua sun muuta.
- yritäppä vielä
Jos se vaimo niin tärkeä on, kuivata korvan välit ja taustat, ja eiku anteeks pyyteleen. Tiä vaikka ottas takas.
- muija^^
nainen vinkuu.
- tahallas?
Mut pirun ihanasti kyllä puet tunteesi sanoiksi ja teoiksi..Naisesi oon aina.
- K.pää.
Etten tahallani ollut, tekstiviestiä saa aina pistää jos haluat mut elämääsi vielä.
- tähtisilmää
K.pää. kirjoitti:
Etten tahallani ollut, tekstiviestiä saa aina pistää jos haluat mut elämääsi vielä.
pidät kerrallaan kierrossa?
- K.pää
tähtisilmää kirjoitti:
pidät kerrallaan kierrossa?
Tasan yhtä ja ainoaa.
- plööplööplöö
minulle... :0)
- K.pää
Oot p.....
- Päivi28
K.pää kirjoitti:
Oot p.....
Parahin kusipäiden kuningas, millä kirjaimella naisen nimi jatkuu P:n jälkeen. Missä kaupungissa P asuu, entä sinä itse?
- K.pää
Päivi28 kirjoitti:
Parahin kusipäiden kuningas, millä kirjaimella naisen nimi jatkuu P:n jälkeen. Missä kaupungissa P asuu, entä sinä itse?
Hki ja toinen kirjain on ä.
- Päivi28
K.pää kirjoitti:
Hki ja toinen kirjain on ä.
Hitsi, minä asun Vantaalla. :(
Toivottavasti löydät etsimäsi naisen... - K.pää.
Päivi28 kirjoitti:
Hitsi, minä asun Vantaalla. :(
Toivottavasti löydät etsimäsi naisen...Itseasiassa odotan vaan, että hän "löytäisi" minut.
- suvi niminen
K.pää kirjoitti:
Oot p.....
joten enpä oo =(
- tälle ..
onneksi tähtisilmiä on paljon. En jaksa vaivautua pohtimaan kerjääkö joku nainen ongelmia.
- K.pää
Kuin yksi tähtisilmä minulle.
- Eräs tähtisilmä
K.pää kirjoitti:
Kuin yksi tähtisilmä minulle.
Miksi odotat hänen viestiään, ole mies ja ota itse yhteyttä.
Ymmärsin sinun tyrineen mahdollisuutesi, parasta olisi jos sinä pyytäisit anteeksi ja jatkaisitte siitä. - K.pää
Eräs tähtisilmä kirjoitti:
Miksi odotat hänen viestiään, ole mies ja ota itse yhteyttä.
Ymmärsin sinun tyrineen mahdollisuutesi, parasta olisi jos sinä pyytäisit anteeksi ja jatkaisitte siitä.Kunhan ensin on aika anteeksipyynnölle, sitäpaitsi pyydän myös anteeksi joka päivä sanattomasti, eli en tunge itseäni hänen elämäänsä väkisin.
- Eräs tähti
K.pää kirjoitti:
Kunhan ensin on aika anteeksipyynnölle, sitäpaitsi pyydän myös anteeksi joka päivä sanattomasti, eli en tunge itseäni hänen elämäänsä väkisin.
Jospa hän odottaa viestiäsi. Silloin se ei ole väkisin tunkemista hänen elämäänsä.
Toimisit jo, kerro sitten meille kuinka meni. - K.pää
Eräs tähti kirjoitti:
Jospa hän odottaa viestiäsi. Silloin se ei ole väkisin tunkemista hänen elämäänsä.
Toimisit jo, kerro sitten meille kuinka meni.Ainakaan vielä, jahka tiedän edes hitusen mitä hän ajattelee sisimmässään.
- Eräs tähti
K.pää kirjoitti:
Ainakaan vielä, jahka tiedän edes hitusen mitä hän ajattelee sisimmässään.
Kerrohan joko tähtisilmäsi soitteli sinulle ja ongelma on poistunut?
Kaikkea hyvää elämääsi.
T. Eräs tähtisilmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512182
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9765- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81504- 43497
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479