Tähtisilmälle.

Vaikka muuttaisin keskelle jänkhää, vaikka kirkuva missilauma juoksisi fallokseni perässä, vaikka elämäni suunta kääntyisi mihinpäin tahansa, olet silti viimeinen naiseni, olet se mulle aina.
Odotan sua vaikka tiedän, etten saa sua koskaan enää.
222997
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

mokannu tosi pahasti vai miks näin?

Äänestä
  • Niin kuin vain mokata voi, ei mitään fyysistä tietenkään, mutta tekstiviesteillä vaan tuli solvattua sun muuta.

Äänestä

Jos se vaimo niin tärkeä on, kuivata korvan välit ja taustat, ja eiku anteeks pyyteleen. Tiä vaikka ottas takas.

Äänestä

nainen vinkuu.

Äänestä

Mut pirun ihanasti kyllä puet tunteesi sanoiksi ja teoiksi..Naisesi oon aina.

Äänestä
  • Etten tahallani ollut, tekstiviestiä saa aina pistää jos haluat mut elämääsi vielä.

Äänestä

• K.pää. kirjoitti:

Etten tahallani ollut, tekstiviestiä saa aina pistää jos haluat mut elämääsi vielä.

pidät kerrallaan kierrossa?

Äänestä

• tähtisilmää kirjoitti:

pidät kerrallaan kierrossa?

Tasan yhtä ja ainoaa.

Äänestä

minulle... :0)

Äänestä
  • Oot p.....

Äänestä

• K.pää kirjoitti:

Oot p.....

Parahin kusipäiden kuningas, millä kirjaimella naisen nimi jatkuu P:n jälkeen. Missä kaupungissa P asuu, entä sinä itse?

Äänestä

• Päivi28 kirjoitti:

Parahin kusipäiden kuningas, millä kirjaimella naisen nimi jatkuu P:n jälkeen. Missä kaupungissa P asuu, entä sinä itse?

Hki ja toinen kirjain on ä.

Äänestä

• K.pää kirjoitti:

Hki ja toinen kirjain on ä.

Hitsi, minä asun Vantaalla. :(
    Toivottavasti löydät etsimäsi naisen...

Äänestä

• Päivi28 kirjoitti:

Hitsi, minä asun Vantaalla. :(
    Toivottavasti löydät etsimäsi naisen...

Itseasiassa odotan vaan, että hän "löytäisi" minut.

Äänestä

• K.pää kirjoitti:

Oot p.....

joten enpä oo =(

Äänestä

onneksi tähtisilmiä on paljon. En jaksa vaivautua pohtimaan kerjääkö joku nainen ongelmia.

Äänestä
  • Kuin yksi tähtisilmä minulle.

Äänestä

• K.pää kirjoitti:

Kuin yksi tähtisilmä minulle.

Miksi odotat hänen viestiään, ole mies ja ota itse yhteyttä.

Ymmärsin sinun tyrineen mahdollisuutesi, parasta olisi jos sinä pyytäisit anteeksi ja jatkaisitte siitä.

Äänestä

• Eräs tähtisilmä kirjoitti:

Miksi odotat hänen viestiään, ole mies ja ota itse yhteyttä.

Ymmärsin sinun tyrineen mahdollisuutesi, parasta olisi jos sinä pyytäisit anteeksi ja jatkaisitte siitä.

Kunhan ensin on aika anteeksipyynnölle, sitäpaitsi pyydän myös anteeksi joka päivä sanattomasti, eli en tunge itseäni hänen elämäänsä väkisin.

Äänestä

• K.pää kirjoitti:

Kunhan ensin on aika anteeksipyynnölle, sitäpaitsi pyydän myös anteeksi joka päivä sanattomasti, eli en tunge itseäni hänen elämäänsä väkisin.

Jospa hän odottaa viestiäsi. Silloin se ei ole väkisin tunkemista hänen elämäänsä.

Toimisit jo, kerro sitten meille kuinka meni.

Äänestä

• Eräs tähti kirjoitti:

Jospa hän odottaa viestiäsi. Silloin se ei ole väkisin tunkemista hänen elämäänsä.

Toimisit jo, kerro sitten meille kuinka meni.

Ainakaan vielä, jahka tiedän edes hitusen mitä hän ajattelee sisimmässään.

Äänestä

• K.pää kirjoitti:

Ainakaan vielä, jahka tiedän edes hitusen mitä hän ajattelee sisimmässään.

Kerrohan joko tähtisilmäsi soitteli sinulle ja ongelma on poistunut?

Kaikkea hyvää elämääsi.

T. Eräs tähtisilmä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kusipäiden kuningas. kirjoitti:

Vaikka muuttaisin keskelle jänkhää, vaikka kirkuva missilauma juoksisi fallokseni perässä, vaikka elämäni suunta kääntyisi mihinpäin tahansa, olet silti viimeinen naiseni, olet se mulle aina.
Odotan sua vaikka tiedän, etten saa sua koskaan enää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu