Mitä mieltä olette,

pitäisikö

ateistien kirjoitukset saada pois luterilaispalstalta?

20

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyisikö

      yksikin hyvä syy?

    • joutuisi muuttamaan Suomen perustuslain 12 §:ää.

    • Hertha

      Eliminoitaisiinko se muutes niin, että jokaisen kirjoittajan pitäisi aloittaa tekstinsä kristillisellä uskontunnustuksella? En ole sellaista käytäntöä täällä tähän mennessä havainnut.

      Luterilaisuus-palstalta olisi pystyttävä eliminoimaan myös hurskaat katolilaiset ja vapaakirkon kannattajat jne. Vai mitä?

    • anti-kristitty

      On huvittavaa, miten ajat muuttuvat. Nyt kristityt (oletettavasti luterilaiset) vaativat ateistien ajamista pois täältä luterilaisten palstalta ja vasta hetki sitten luin kertomuksen apostoli Johanneksen oppilaan marttyyri Polykarpoksen kuolemasta rovion ja puukotuksen kautta, jossa kansa huusi ja vaati kuolemaa ATEISTEILLE, joihin kristityt siihen aikaan laskettiin, koska he eivät halunneet osallistua keisarinpalvontaan. Onko ajat loppujen lopuksi muuttuneet? Sanat kenties vain saaneet uusia merkityksiä!? :D

    • ateisteilla niitä

      jotka ovat huomanneet ja osoittaneet tänne kirjoittavien luterilaisten uskonfanaatikkojen homofobisuuden, oman homouden pelon? Pitäisikö heidät poistaa mielestäsi myös luterilaisista seurakunista, vai olisiko järkevämpää, että homofobikot selvittäisivät itse ensin oman suhtautumisensa terveemmälle pohjalle omaan seksuaalisuuteensa?

      • ole esteenä

        sille, että tarkistat sen, mitä esität.
        Tarkista ensin fobian sisältö ja mieti uudestaan.
        Tulee jotenkin hölmö olo lukea kirjoituksia, joissa kirjoittaja ei tiedä itsekään sitä, että mistä kirjoittaa.
        homo yäk.


    • uskisten

      kirjoitukset ateismipalstalta? Ei vai? Siellähän teikäläiset riehuvat koko ajan.

      • Hertha

        nämä "hienot" palstajaottelut. "Uskonto"-palsta riittäisi. Sananvaihto olisi riemukasta!


      • Verna-Liisa
        Hertha kirjoitti:

        nämä "hienot" palstajaottelut. "Uskonto"-palsta riittäisi. Sananvaihto olisi riemukasta!

        "Uskonto"-palsta riittäisi. Sananvaihto olisi riemukasta!"

        Onhan nytkin palsta "Yleistä uskonnoista", mutta jostain syystä siellä näytti ainakin nyt olevan hiljaista. Ei edes palstalle aikaisemmin hyvin innokkaasti kirjoitellut ja uskontoja ja uskovia kovalla kädellä kritisoinut nimimerkki Mirka näytä enää viihtyvän siellä.


      • Hertha
        Verna-Liisa kirjoitti:

        "Uskonto"-palsta riittäisi. Sananvaihto olisi riemukasta!"

        Onhan nytkin palsta "Yleistä uskonnoista", mutta jostain syystä siellä näytti ainakin nyt olevan hiljaista. Ei edes palstalle aikaisemmin hyvin innokkaasti kirjoitellut ja uskontoja ja uskovia kovalla kädellä kritisoinut nimimerkki Mirka näytä enää viihtyvän siellä.

        Se ja tusina muita. Siinäpä se. Olisi vain "yleistä uskonnosta"!

        ---

        Mirka ei ehkä kirjoita nykyään - Mirkana.


      • Verna-Liisa
        Hertha kirjoitti:

        Se ja tusina muita. Siinäpä se. Olisi vain "yleistä uskonnosta"!

        ---

        Mirka ei ehkä kirjoita nykyään - Mirkana.

        "Mirka ei ehkä kirjoita - Mirkana."

        Tuokin on tietysti mahdollista, mutta jos hän lopettaa tuttuun tapaansa viestinsä puahheihin, niin siitä sen arvaa, että kysymyksessä on sama nimimerkki. En ole käynyt tuolla palstalla enää kovin usein, sillä kyllästyin lukemaan tuollaista puah-tyylistä tekstiä.


      • ja höpöhöpö

        En ole kiinnostunut ollenkaan ateistien jorinoista.En vähäisimmissäkään määrin.
        Sinä kuitenkin roikut täällä koska täällä on sinulle elämän sisältöä ?


      • Tulinpahan
        ja höpöhöpö kirjoitti:

        En ole kiinnostunut ollenkaan ateistien jorinoista.En vähäisimmissäkään määrin.
        Sinä kuitenkin roikut täällä koska täällä on sinulle elämän sisältöä ?

        vaan katsomaan tätäkin touhua, kun te niitä raamatunlauseita tuonne ateismipalstalle heittelette kiihtyvällä vauhdilla.


      • Nasse.
        Verna-Liisa kirjoitti:

        "Mirka ei ehkä kirjoita - Mirkana."

        Tuokin on tietysti mahdollista, mutta jos hän lopettaa tuttuun tapaansa viestinsä puahheihin, niin siitä sen arvaa, että kysymyksessä on sama nimimerkki. En ole käynyt tuolla palstalla enää kovin usein, sillä kyllästyin lukemaan tuollaista puah-tyylistä tekstiä.

        sinussa aikaan tuntemuksia että taikausko olisi mahdollisesti naurettavaa?


      • Verna-Liisa
        Nasse. kirjoitti:

        sinussa aikaan tuntemuksia että taikausko olisi mahdollisesti naurettavaa?

        "saako puaahhhah sinussa aikaan tuntemuksia että taikausko olisi mahdollisesti naurettavaa?"

        Ei saa, sillä en tunne taikauskoa enkä edes ole kiinnostunut siitä. Satun vain pitämään asiallisemmasta kirjoitustyylistä.


    • Faktio

      Mitään ennakkosensuuria ei pidä tehdä, vaan kyllä ateistit saavat kirjoittaa muuallakin kuin omalla "uskonnot ja uskomukset - ateismi" palstallaan.

      Toki ylläpidon pitää poistaa asiattomat ja sääntöjen vastaiset kirjoitukset. Onneksi osa ateisteista pystyy myös asialliseen kirjoitteluun, vaikka jotkut heistä onkin hyvin henkisesti ahdasmielisiä.

      Palstalta pitää kyllä poista selkeästi tänne kuulumattomat jutut tai siirtää ne niille palstoille joille ne kuuluu, esimerkiksi ufojutut ufopalstalle.

      • jos on asiallinen

        ufojutustaja?


      • Faktio
        jos on asiallinen kirjoitti:

        ufojutustaja?

        no, tälle palstalle ei kuulu edes asialliset ufojutut,vaan heille on varattu ihan omat huuhaa palstat.


    • Ei missään nimessä pitäis, kunhan ovat asialinjalla eli eivät ole herjaavia ja loukkaavia.
      Hyvä on kuulla muunlaisiakin näkemyksiä, kuin vain omia, ei se ole itseltä pois.

    • palsta...

      Tänne saa jokainen kirjoittaa mielipiteitään. Jos ei miellytä, voi voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe