Lääkärin rooli sarjassa on kuolettava. En usko yhdenkään näyttelijän enää suostuvan rooliin jossa hänet melko pian tapetaan.
Tämän uuden terveyssisaren henki on jo vaarassa kun näyttää ryhtyvän robin kanssa pelehtimään.
Kaameeta
6
1123
Vastaukset
- -järjen käyttö-
Ehkä näitä lääkäreitä tapetaan kun käsikirjoittajat eivät keksi muuta keinoa poistaa hahmo sarjasta. Yleensähän näyttelijä itse sanoo, ettei tahdo enää jatkaa sarjassa.
- Tätiliini
huomannut mitään "pelehtimistä"? Eikös tällä hoitsulla ollut mies merillä tai jotain?
- SteveCrane
Tätiliini kirjoitti:
huomannut mitään "pelehtimistä"? Eikös tällä hoitsulla ollut mies merillä tai jotain?
Niinpä, eiköhän se pelehtiminen alakin ens perjantaina ihan eri henkilön kanssa joka ei ole terveydenhuoltoalalla :) :) :)
- Rojalin
Tätiliini kirjoitti:
Kumpanenkin, olkoon vaan äijä singassa.
- pikku kakkonen
Rojalin kirjoitti:
Kumpanenkin, olkoon vaan äijä singassa.
että lääkäri on Kustavissakin, Suomessa siis!
- ei ollut ollenkaan
lääkäriä! Vain se hoitaja. Ehkäpä siellä on huono saada lääkäreitä virkaan kuten Suomessakin!
Varmaan Suomessa vastaavanlaisella paikkakunnalla ei ole lääkäriä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238