Tykkääkö joku muu kuin mä T-bagistä? :) musta se on ihana,ja sairaan hyvä näyttelijä! mä kuolaan sen perään,ja kaikki pitää mua ihan hulluna.. musta se on vaan n i i n komea! löytyykö muita faneja?
T-bag
T-bag fani
3
481
Vastaukset
- Mira***
Joo, kyllä se on minunkin suosikki. Hirveeltä tuntui silloin kun sen käsi katkaistiin. Osaa tosi hyvin näytellä sekopäätä.
- meikämanne
Mä myös tykkään T-Bagista, on niin mahtavan ovela ja kierokin :D Ja mua pidetään kaveriporukassa ihan kahjona...
- Ripulipoika
meikämanne kirjoitti:
Mä myös tykkään T-Bagista, on niin mahtavan ovela ja kierokin :D Ja mua pidetään kaveriporukassa ihan kahjona...
T-Bag oli heti mun suosikki ja se on vaan niin paha. mUaaha. niin ja onha se niin ovela, että kAteex käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1013786Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe543131- 793057
- 192915
- 282754
- 522472
- 192217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans52145- 602138
- 591996