peppu vai tissit?

EPL

Miehille kysymys:

peppu vai tissit

28

4686

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

      kysymys. Kokonaisuus on tärkeä ulkokuoressa. Soposuhtaisuus, hoikkavyötäröisyys ja kiinteys ovat IN.

      Jos on kyse pelkästään rintojen koosta, niin pienetkin (kauniit) rinnat OK ja kiinteä, pyöreä peppu. Eli hyvä peppu "korvaa" rintojen pienuuden.

      Jos on kysymys rintojen muodoista, niin malli "nahkarukkaset" on, ikävä kyllä, kauheeta katsella, vaikka olisi pienet tai isot rinnat. Täytyy olla tosi hyvä peppu, jotta se "korvaisi" tuon. Tässä mielipiteeni.

      • Mies

        Niin, eipä malli "nahkarukkaset" oikein kuvaa isorintaista, vaan sanotaanko, että isoja riippurintoja on kauheeta katsella.


      • ZCafe
        Mies kirjoitti:

        Niin, eipä malli "nahkarukkaset" oikein kuvaa isorintaista, vaan sanotaanko, että isoja riippurintoja on kauheeta katsella.

        Tottakai tissit,mieluummin sellaset kivan isot tai siis sopivat. Mulle ei tarvi perseen olla mikään persikka kunhan ei oo mikään ihan helvetinmoinen läski. Mut tissit täytyy olla täydelliset--> pyöreät, ei mitään lapasia, naturaalit,kivat nipsukat& sellaset mitkä saa muijan ratsastaessa kivasta suuhunsa... :) :)


      • Kahden äiti
        ZCafe kirjoitti:

        Tottakai tissit,mieluummin sellaset kivan isot tai siis sopivat. Mulle ei tarvi perseen olla mikään persikka kunhan ei oo mikään ihan helvetinmoinen läski. Mut tissit täytyy olla täydelliset--> pyöreät, ei mitään lapasia, naturaalit,kivat nipsukat& sellaset mitkä saa muijan ratsastaessa kivasta suuhunsa... :) :)

        Surullista kuultavaa tuo, että naisen tissit eivät saa olla nahkarukkaset. Mutta entä kun nainen on käyttänyt niitä siihen alkuperäiseen tarkoitukseen, eli lapsen ruokkimiseen ja ovat tämän takia repsahtaneet. Yleensähän ne juuri tästä syystä muuttuvatkin rukkasiksi, ainakin isommat rinnat.

        Älkää vain antako oman vaimonne imettää lastanne. Olisihan se kauheaa jos sängyssä joutuisitte katsella riipputissejä. Mitäpä vauvan hyvinvoinnista, pääasia että miehellä on mukavaa.


    • kuusysi

      ...peppu! Ei edes vaikea kysymys.

    • kalukass

      Olen tuota kysymystä miettinyt tuntikausia ja päätynyt peppuun....HEH

      • m25

        iliman muuta!!


    • peppu

      peppu, aivan selkeesti

    • M30

      Tissit ihan selkeesti ja mitä isommat sen paremmat

    • ÖÖÖÖ

      kunhan pulssi löytyy. Vittu mitä kysymyksiä täällä taas esitellään. Eiköhän nuokin 2 ominaisuutta kulje aika lailla käsi kädessä eli jos perse on kuin ladon ovi niin yleensä ne tissitkin roikuvat jo siellä polvitaipeen kohdalla. Eli jos toinen on hyvä niin yleensä molemmat ovat hyviä ja vastaava pätee ikävä kyllä myös toisinpäin.

    • peppuheppu

      peppu ilman muuta... vähän iso, pyöreä, kapeahko vyötärö, mehukkaat pakarat... huoks...

    • peppu

      peppu

    • dd-man

      rinnat tietty,mä en ainakaan kiihotu jos naisella puuttuu rinnat,vähintään c oltava,muuten ei nappaa,vaikka olisi todella kaunis.Upeat d tai dd kokoa olevat suht.kiinteät rinnat ei lihaval naisel on mahtava näky=)!!!

      • Mies25

        Kysymys, voiko dd kupit olla enää edes kiinteitä. Maan vetovoima vetää kyllä väkisinkin sellaisia hinkkejä alemmas... ja alemmas. Ei ole olemassa kiinteitä isoja rintoja.
        Pienet rinnat on parhaat. Ratsastaessa ne vaan värisee kuin hyytelö, ihanan kiinteinä... Mmm. Mutta isot meijerit hyppii ja pomppii ties mihin.
        FAKTAA!


      • siru

        sä tykkäät silikoneista *yäk*.

        Kuten tossa edellä jo joku mainitsikin, isot rinnat ei voi olla kiinteät jos niitä ei ole muokattu kirurgin veitsellä. Ja jos ne on omat, ei nainen voi olla mikään luuviulu. Jos on isot rinnat, on sitä lihaa muuallakin. Ihan näitä luonnonlakeja...


      • näin
        siru kirjoitti:

        sä tykkäät silikoneista *yäk*.

        Kuten tossa edellä jo joku mainitsikin, isot rinnat ei voi olla kiinteät jos niitä ei ole muokattu kirurgin veitsellä. Ja jos ne on omat, ei nainen voi olla mikään luuviulu. Jos on isot rinnat, on sitä lihaa muuallakin. Ihan näitä luonnonlakeja...

        Naisena kerron oman kommentin. Itse olen ruumiinrakenteeltani todella solakka. Minulla ei ollut omia rintoja ollenkaan. Laitatutin aikoinaan silikonit. En mitään hehtaari kannuja ja kun harrastin ensimmäisenkerran seksiä mieheni kanssa hän ei tajunnut että minulla on täytettä rinnoissani.
        Hän nuoli ja puristeli rintojani. Yhdessä välissä hän totesi, että sulla on ihanat rinnat. Sanoin siihen, että olisi ollut kiva jos ne olisi luonto suonut. Kerroin leikkauksestani. Mieheni ei ollut moksiskaan vaan totesi, että ne on silti upeat ja tuntuu hyviltä. Silikoneja on monen näköisiä ja kokoisia, aivan kuten luomu rintoja.


      • siru
        näin kirjoitti:

        Naisena kerron oman kommentin. Itse olen ruumiinrakenteeltani todella solakka. Minulla ei ollut omia rintoja ollenkaan. Laitatutin aikoinaan silikonit. En mitään hehtaari kannuja ja kun harrastin ensimmäisenkerran seksiä mieheni kanssa hän ei tajunnut että minulla on täytettä rinnoissani.
        Hän nuoli ja puristeli rintojani. Yhdessä välissä hän totesi, että sulla on ihanat rinnat. Sanoin siihen, että olisi ollut kiva jos ne olisi luonto suonut. Kerroin leikkauksestani. Mieheni ei ollut moksiskaan vaan totesi, että ne on silti upeat ja tuntuu hyviltä. Silikoneja on monen näköisiä ja kokoisia, aivan kuten luomu rintoja.

        silikoneja on erilaisia, kuten aitoja rintojakin, ehkäpä se aitous ettei mies huomaa johtuu koosta (eli ei siis pienellä ja laihalla naisella todellakaan sitä DD-kuppia).

        Eikä minulla nyt ollutkaan tarkoitus mitenkään arvostella silikoneja omistavia naisia, vaan todellakin vain huomauttaa tuolle yhdelle tietämättömälle miehelle (kenties ei ikinä ole nähnyt muita kuin äitinsä tissit?!?) naisen luonnollisesta rasvan kertymisestä joka puolelle kehoa, ei vain rintoihin.


    • aivot ratkasee!

      niistä vaan

    • jaakoo

      peppu ehottomasti :)

    • A man

      mutta läskitissejä ei saa olla, max c-kupit.

    • Mää

    • Hmmmm??

      Joskus huomio kiinnittyy kiinteään peppuun, toisinaan muodokkaisiin rintoihin. Harvemmin saa kumpaaki samassa paketissa. Yleensähän rinnakkailla naisilla on helvetin iso perse, kun taas pienempi rintasilla on sitte niin maan mainio takapuoli, että...

      • rintoja kiitos!

        Pienet tai normaalit kauniit rinnat ja kiinteä muodokas peppu, nam. Ja isoista rinnoista sen verran että on tehty tutkimus jonka mukaan isoja tissejä himoitsevat miehet ovat äidin pauloissa vieläkin, he tahtovat naisen jolla on imettävää äitiä muistuttavat rinnat. isot mummomaiset rinnat takaavat varmasti sen turvallisuudentunteen. Nuori kaunis nainen menee pilalle jos muuten on ok näköinen mutta tissien kohdalla höllyy valtavat mummotissit, ei kiitos sanon minä.


    • guy

      niin...

    • Anonyymi

      Olen toisin ajattelija rinnat ei mulle merkise mitään, peppukaan ei paljon, ehkä jos on hyvä muotoinen vaikka farkuissa. Minusta seksikkäin ruumiinosa on kasvot, erityisesti silmät, ja hiukset. Jos naisella on sopivan näköinen naama se saa mulla viisarin nousemaan. Toinen on jalat ja hoikka vyötärö mitä katselen naisessa, en ymmärrä kyllä miten tissit ja peppu on niin tärkeitä muille miehille. Itse katson aina naisessa kasvoja, minusta se on ehdottomasti seksikkäin paikka naisella jos vielä on tukka kivasti, yleensä tykkään pitkästä

    • Anonyymi

      Jauhopussit! Voi heittää niskan taakse!

    • Anonyymi

      Pikkutissit nännit ruusun nupulla ja niin pieni pylly....

    • Aloituksen kysymys on väärin asetettu. Pitäisi kysyä: vittu, peppu vai rinnat? Minun - ja monen muunkin miehen - vastaus on vittu, sillä sen kauniimpaa, kiihottavampaa ja suloisempaa ei ole edes olemassa. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe