Toki saa keskustella mistä haluaa tiukkapipo
voi voi
7
915
Vastaukset
- keskusteltu jo aikoja sitten
- sit on alottaa
keskustelu jostaki tietystä asiasta jos kerta jutut saa loikkia mihin vaan? en mä mikää tiukkis oo mut kun nää mummujen vaatejutut ei mun mielestä kuulu tänne. enkä tällä huomautuksel ketää halunnut loukata. ja lippistä käytän, en pipoo.
- se mummu
Osaatko ottaa hatun pois päästä kun olet sisällä, tai syötkö, juotko, nait..o se päässä kuten nykyisin on nuorilla tapana?
- Pipopää pingviini
se mummu kirjoitti:
Osaatko ottaa hatun pois päästä kun olet sisällä, tai syötkö, juotko, nait..o se päässä kuten nykyisin on nuorilla tapana?
Pipo on pääsä yätäpäivää jou. vessasakin ja suihkusa jou.
- ja muilla ei ole pipo, .......
Pipopää pingviini kirjoitti:
Niin , vaan mun pöytääni et tulisi pipo päässä.
Tee kotonasi miten tykkäät, mut ota huomioon muualla myös tavat. - hypyyhypy
Pipopää pingviini kirjoitti:
Pipopäät ei saa pi...lua..lällälläääää
- semmoinen
hypyyhypy kirjoitti:
Pipopäät ei saa pi...lua..lällälläääää
värkki omastatakaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325782
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962589- 1342507
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121403
- 621117
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835