Britanniassa kansankato kirkosta huolestuttaa lahkojeesuksia samoissa mitoin kuin Suomessa. Kaikenlaista markkinointi ideaa pukkaa busineksen elvytykseen.
Viimeisin on että kirkko avaa viinibaarin, joka on violetin värinen ja sisustettu jeesuksen kuvilla. Paikalla ei ole ketään saarnaamassa, mutta tarkoitus onkin luoda ihmisille mahdollisuus dokata kirkossa.
Tämä ei ole vitsi, vaikka sitä on palstalla veistelty jo aikaisemmin. Nyt se on totisinta totta.
http://www.religiousintelligence.co.uk/news/?NewsID=2702
Kirkko avaa baariketjun
16
337
Vastaukset
- gyrus
todella epätoivoista!
- puusilimä
ilmaista?
- Bubastis.tm
Kyse on aivan tavallisesta baariketjusta, jossa on kirkko sisustus.
Kirkko alkaa myymään alkoholia saadakseen rahaa, ei sen ihmeellisempää.
Tietysti jos he saisivat jeesuksen tulemaan paikalle, hän voisi taikoa veden viiniksi :D - puusilimä
Bubastis.tm kirjoitti:
Kyse on aivan tavallisesta baariketjusta, jossa on kirkko sisustus.
Kirkko alkaa myymään alkoholia saadakseen rahaa, ei sen ihmeellisempää.
Tietysti jos he saisivat jeesuksen tulemaan paikalle, hän voisi taikoa veden viiniksi :Dsinne joku lahkojeesus eksyy, mutta käyttöaste hihupubilla muuttuisi merkittävästi jos juomat menis kirkon piikkiin. kyllähän kirkon pitäisi kantaa edes hieman vastuuta eksyneistä sieluista ja houkutella nämä eksyneet takaisin keinolla millä hyvänsä kustannuksista välittämättä.
- Bubastis.tm
puusilimä kirjoitti:
sinne joku lahkojeesus eksyy, mutta käyttöaste hihupubilla muuttuisi merkittävästi jos juomat menis kirkon piikkiin. kyllähän kirkon pitäisi kantaa edes hieman vastuuta eksyneistä sieluista ja houkutella nämä eksyneet takaisin keinolla millä hyvänsä kustannuksista välittämättä.
tässä tapauksessa on tehdä rahaa, sanoivat mitä hyvänsä.
Evlutkuille sain idean. Kaikki papit yötöihin portsareiksi ravintoloiden oville. Virkapuku ja liperit kaulaan, sisään pääsee kun pistää kahisevaa kolehtihaaviin. Femmalla sais rukoukset ja siunaukset. - on..
Bubastis.tm kirjoitti:
Kyse on aivan tavallisesta baariketjusta, jossa on kirkko sisustus.
Kirkko alkaa myymään alkoholia saadakseen rahaa, ei sen ihmeellisempää.
Tietysti jos he saisivat jeesuksen tulemaan paikalle, hän voisi taikoa veden viiniksi :Dmuistaakseni aivan kohtuullisen makuista. Kyllä sitä vois tuopin tai pari käydä maistamassa.
Samanlaiset on hankkeet täällä kotimaassakin. Nyt kun meikäläisen perukoille suunnitellaan sitä uutta Ideaparkia, niin paikallinen seurakunta perusti heti työryhmän miettimään asiaa.
Jos sinne tulee yli 30 kapakkaa, niin kaipa niistä sitten pari voisi olla kirkonkin ylläpitämiä.
Kirkossakaan ei taida kukaan enää pohtia, kuuluuko kulutushysterian lietsominen heidän ydinosaamisalueeseen vai ei. Mutta onneksi minun ei tartte miettiä moisia:) - Kössönöm
on.. kirjoitti:
muistaakseni aivan kohtuullisen makuista. Kyllä sitä vois tuopin tai pari käydä maistamassa.
Samanlaiset on hankkeet täällä kotimaassakin. Nyt kun meikäläisen perukoille suunnitellaan sitä uutta Ideaparkia, niin paikallinen seurakunta perusti heti työryhmän miettimään asiaa.
Jos sinne tulee yli 30 kapakkaa, niin kaipa niistä sitten pari voisi olla kirkonkin ylläpitämiä.
Kirkossakaan ei taida kukaan enää pohtia, kuuluuko kulutushysterian lietsominen heidän ydinosaamisalueeseen vai ei. Mutta onneksi minun ei tartte miettiä moisia:)on kuulemma ihan hyvää. Näin tiesi takavuosina eräs kaveri kertoa, kun heidän piti jotain remppaa tehdä sakastiin. Ja kuinka ollakaan, he löysivät viinikaapin avaimen. Vai olisiko ollut peräti viinikellari.
No joka tapauksessa siinä meni pullo poikineen ja työt jäi tekemättä. Ellen väärin muista, niin saivat lopputilin. - Bubastis.tm
on.. kirjoitti:
muistaakseni aivan kohtuullisen makuista. Kyllä sitä vois tuopin tai pari käydä maistamassa.
Samanlaiset on hankkeet täällä kotimaassakin. Nyt kun meikäläisen perukoille suunnitellaan sitä uutta Ideaparkia, niin paikallinen seurakunta perusti heti työryhmän miettimään asiaa.
Jos sinne tulee yli 30 kapakkaa, niin kaipa niistä sitten pari voisi olla kirkonkin ylläpitämiä.
Kirkossakaan ei taida kukaan enää pohtia, kuuluuko kulutushysterian lietsominen heidän ydinosaamisalueeseen vai ei. Mutta onneksi minun ei tartte miettiä moisia:)tulisi mielestäni hyviä yöportsareita. Pappien virka on pian pelkkä tyhjäntoimittaja. Olutpanimo voisi olla tuottoisa myös.
Mainos:
"Lutkuta evlutkun panemaa olutta, sillä se on ainoa mitä me panemme"
Etikettiin voisi laittaa kolehtipussinkuvan. - Kössönöm
Bubastis.tm kirjoitti:
tulisi mielestäni hyviä yöportsareita. Pappien virka on pian pelkkä tyhjäntoimittaja. Olutpanimo voisi olla tuottoisa myös.
Mainos:
"Lutkuta evlutkun panemaa olutta, sillä se on ainoa mitä me panemme"
Etikettiin voisi laittaa kolehtipussinkuvan.liikeideavinkki.
http://www.evl.fi/evl.fi/palaute.shtml - itseasiassa
Bubastis.tm kirjoitti:
tulisi mielestäni hyviä yöportsareita. Pappien virka on pian pelkkä tyhjäntoimittaja. Olutpanimo voisi olla tuottoisa myös.
Mainos:
"Lutkuta evlutkun panemaa olutta, sillä se on ainoa mitä me panemme"
Etikettiin voisi laittaa kolehtipussinkuvan.vain paluuta perinteisiin. Luostareissahan munkit piti hyvää huolta gastronomiastaan, panivat olutta ym., kehittelivät kaikenlaisia herkkuja.
Re: - joku oli
itseasiassa kirjoitti:
vain paluuta perinteisiin. Luostareissahan munkit piti hyvää huolta gastronomiastaan, panivat olutta ym., kehittelivät kaikenlaisia herkkuja.
Re:jo kirjoittanut tuostakin :)
Tuo on jo hyvä aloitus, mutta siitä puuttui yksi olennainen seikka: viinin pitäisi olla ilmaista! Ensin kirkkobaari juottaa kunnialliset ihmiset deekuiksi, jotta he voivat pudota yhteiskunnan kyydistä ojanpohjalle alkoholiongelmien takia. Sitten heille on paljon helpompi kertoa jeesuksesta joka antaa synnit anteeksi, ja saadaan jessejunaan uusi vaunu, flawless victory!
- hemmo
Onhan ne luostarit tehneet viinejä ja ties mitä viinaksia maailmansivun. Tosin ei kai ne ihan pubeja ole aikaisemmin pitäneet? No mikäs siinä, jos on hyvät vinkut ja kohtuulliset hinnat, niin tervetuloa vaan Suomeenkin.
Kun evlutkut saa ensimmäisen pubin auki Suomeen, niin palstan ateistiköörin on sitten pakko käydä tarkastamassa paikka pikapuoliin. Ties vaikka tapahtuisi käännytystä ja vannoutuneet oluenystävät alkaisivat dokata viiniäkin. - homobaari
on seuraavana listalla. Se on sisustukseltaan pinkki ja täynnä röyhelöitä ja höyheniä. Mega-Paula laulaa psalmeja joka lauantai ja talon oma drinksu on nimeltään Nail Polish. Siinä on 2 cl puolalaista votkaa, 5 cl minttulikööriä, tilkka maitoa ja ruosteinen naula.
Kirkossa känniin! Tule meille dokaamaan cidukkaa ja skumppaa; saat kyvän kännin lisäksi sielunhoitoa! Oksentamisen jälkeen putsaamme kasvosi ja annamme syntisi anteeksi!
Muutamia mainoslauseita, joita vanha copy keksii tähän hätään.Kertoo siitä mistä Raamattukin ennusti, eli luopumuksesta. Surullista sinänsä että on kalasteltava ihmisten suosiota hinnalla millä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465