Mikä on se linja-autofirma, joka ajelee ja kuskaa ihmisiä ala-arvoisilla ja jopa joskus ajoneuvoasetusten vastaisesti varustetuilla ns. linja-autoilla...?
Veljekset Salmela Oy
12
5519
Vastaukset
- perustat väitteesi?
Olethan tietoinen palstan säännöistä?
"Muistathan, että olet vastuussa omasta kirjoituksestasi ja sen sisällöstä".
"Kirjoittajaa sitoo Suomen laki ja lakia rikkovien viestien kirjoittaja voi joutua teksteistään oikeudelliseen vastuuseen ja saada sakkoja".
"Yritysten mainonta ja markkinointi ei myöskään kuulu keskustelupalstoille".
Keskusteluissa ei saa:
"Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia".
Periaatteessa Salmelan Liikenne voisi vaatia halutessaan sinulta todisteet väitteestäsi, ja vaikka korvauksia viestistäsi, mikäli et pysty kiistatta todistamaan, että heillä on käytössään lakien ja asetusten vastaista kalustoa.
Mikäli taas pystyt sen kiistatta osoittamaan, niin tuolloin kannattaisi olla yhteydessä sekä Salmelan liikenteeseen että viranomaisiin, jotta korjaavat tilanteen.- oksanen3
On ollu kuulemma jopa oikeudessa jo siitä asiasta kerrotaan...
- Makkit
Perustan tietooni, vaikka en olekkaan ennen kirjoittanut tälle palstalle. Olen vain lukenut ja ihmetellyt tätä Salmelan toimintaa.
Asiahan on niin että tämän edellisen kirjoittaja on ilmeisesti toinen johtajista tai hänen käsikassaransa.Kahdesta autosta on liikkuvapoliisi poistanut rekisterikilvet (toisesta runko poikki, toisessa ei jarruja) ja on antanut monenmoisia kirjallisia huomautuksia autojen liikenne turvallisuuteen vaikuttavista asioista.Sekä tietyn yhden(1 vrk) ajan käyttää autoa enää liikenteessä ennen korjausta. Lisäksi on ilmennyt kaikenlaisia muita rikkomuksia näiden lisäksi.
Jo sekin että jätetään ajamatta ostolinjoja, mutta otetaan siitä korvaus vastaan. Tällainenkin suoranainen petos on vallitsevana ja pystytään todistamaankin.Kysy Lapinläninhallitukselta jos et muuten usko. Menetti kyseisen linjan ja nyt koko linjasarja onkin kilpailutettavana. Ajatteleppa SINÄKIN, olet menossa johonkin tärkeään tilaisuuteen. Odotat bussia ja se ei tulekkaan koska liikennöitsijä ahneuksissaan jättä linjan ajamatta, ei tule kuluja, mutta suurta vahinkoa kylläkin SINULLE matkustajana.
Sitten vielä kertoilee että auto on särkynyt jne....
Auto/linja ei vain koskaan lähtenyt paikasta A ja saapunut paikkaan B.
ONKO TÄMÄ MIELESTÄSI AIHEETONTA JA RIKOLLISTA KIRJOITTAMISTA, koska aiheesta löytyy varmenteet tarvittaessa? Olen ollut muutaman vuoden töissä tässä firmassa ja pideän yhteyttä edelleen entisiin ja nykyisiinkin työkavereihini joilta olen saanut näitä 100% tietoja yrityksen toiminta malleista. - Pikkusyyg
Makkit kirjoitti:
Perustan tietooni, vaikka en olekkaan ennen kirjoittanut tälle palstalle. Olen vain lukenut ja ihmetellyt tätä Salmelan toimintaa.
Asiahan on niin että tämän edellisen kirjoittaja on ilmeisesti toinen johtajista tai hänen käsikassaransa.Kahdesta autosta on liikkuvapoliisi poistanut rekisterikilvet (toisesta runko poikki, toisessa ei jarruja) ja on antanut monenmoisia kirjallisia huomautuksia autojen liikenne turvallisuuteen vaikuttavista asioista.Sekä tietyn yhden(1 vrk) ajan käyttää autoa enää liikenteessä ennen korjausta. Lisäksi on ilmennyt kaikenlaisia muita rikkomuksia näiden lisäksi.
Jo sekin että jätetään ajamatta ostolinjoja, mutta otetaan siitä korvaus vastaan. Tällainenkin suoranainen petos on vallitsevana ja pystytään todistamaankin.Kysy Lapinläninhallitukselta jos et muuten usko. Menetti kyseisen linjan ja nyt koko linjasarja onkin kilpailutettavana. Ajatteleppa SINÄKIN, olet menossa johonkin tärkeään tilaisuuteen. Odotat bussia ja se ei tulekkaan koska liikennöitsijä ahneuksissaan jättä linjan ajamatta, ei tule kuluja, mutta suurta vahinkoa kylläkin SINULLE matkustajana.
ONKO TÄMÄ MIELESTÄSI AIHEETONTA JA RIKOLLISTA KIRJOITTAMISTA, koska aiheesta löytyy varmenteet tarvittaessa? Olen ollut muutaman vuoden töissä tässä firmassa ja pideän yhteyttä edelleen entisiin ja nykyisiinkin työkavereihini joilta olen saanut näitä 100% tietoja yrityksen toiminta malleista.Ja nimeltämainitsematon "pomo" printtailee näitä juttuja täältä ja jakelee ja tenttailee kuskejaan. Saapa nähdä koska firma menee konkurssiin?
Aika hulluksi on mennyt tuolla. - ja kuulee
Pikkusyyg kirjoitti:
Ja nimeltämainitsematon "pomo" printtailee näitä juttuja täältä ja jakelee ja tenttailee kuskejaan. Saapa nähdä koska firma menee konkurssiin?
Aika hulluksi on mennyt tuolla.Se firma on lopun edellä. Enkä ihmettele, työntekijöiden kanssa riidellään.
Onko yritys vähän kuin ne, jotka sitä luotsaa, "pomot". - Anonyymi
Makkit kirjoitti:
ONKO TÄMÄ MIELESTÄSI AIHEETONTA JA RIKOLLISTA KIRJOITTAMISTA, koska aiheesta löytyy varmenteet tarvittaessa? Olen ollut muutaman vuoden töissä tässä firmassa ja pideän yhteyttä edelleen entisiin ja nykyisiinkin työkavereihini joilta olen saanut näitä 100% tietoja yrityksen toiminta malleista.Teuvo kirjoitti soopaa, laittoi koko ajan kapuloita firman rattaisiin. Tyypillinen lestaäijä.
- se se
Onks se se lafka, jonka bussit on jostain 70- ja 80-luvuilta? Pistää nimittäin tosi pahasti silmään niiden muinaisjäänteet tien päällä. En muuten menisi kyytiin :)
- nostalgiaa jo..
Oikein vanha bussi vois olla kiva piristys jossain pk-seudunkin liikenteessä. Varsinkin joku manuaalivaihteinen :) No ehkä ei sellasta sentään. Muta muistelkaa kun ainakin Espoossa oli vielä joskus 90-luvun alussa tosi hyvillä penkeillä varustettuja busseja kuten linja 31 ja 154, ne oli tyyliin vähän kuin pitkänmatkan busseja.
- mitäää
MIETTIKÄÄ MIE JOUDUN JOKA PÄIVÄ MENEE NIIHIN HYYTIIN JA TÄNÄÄN OLI AIKA KIVA TAPAHTUMA KUN KUSKI EI AUKASSU OVEA VAIKKA OLIN PAINANUT PYSÄHTYMIS NÄPPIA JA EDESSÄ OLLEEN KAVERINI ISOVELJEN KYLLÄ PÄÄSTI MUTTA MINUA EI (huom 3 ovinen linkku) JA YRITIN PÄÄSSÄ KESKIMMÄSTÄ OVETA!! SE VAAN KATTOI PEILIN KAITTA JA OUKAS OVEN VAIHEISTA , NO MÄ AJATTELIN ETT MIE EN TODELLAKAAN AIJO KÄVELLÄ KITIIN KILOMETRIA KOSKA KUSKI EI AUKASSU OVEE JA HYPPÄSIN JA TIETENKIN SILLON SE PAINAA KAASUA LISÄÄ!!!!! ett sellainen linkku matka tänään..... :S
sit se vielä ajoi 10-20 metriä ovet auki sen hypyn jälkeen........normaalia(ko)??? - srhtdfjhhgjhgj
Melko tuoretta kalustoahan tuolla näyttää olevan: http://pbl.1g.fi/kalusto/salmela.htm
- vv322
Kuten muuallakin niin esimerkiksi kunta määrittelee tason mitä hankitaan julkiseen liikenteeseen, se kilpailuttaa näitä ja muita ja hommat menee sitten tälläiseksi että kohta täällä ajaa jotain 50 vuotta vanhoja busseja ja kuskeina on romaneja romaniasta.
Maksaa bussikyydeistä enemmän, maksakaa ambulanssipalveluista enemmän, taksista, kuorma-autojen kuljetuksista jnejnejne. Jos ette niin turha vinkua jos pysäkille tulee bussi missä ovet vetää yhtä paljon kuin se väljä konekkin ja bussikuskina on joku patanaama ja lisää vaan tulee suomeen kun eihän tavallinen duunari voi laskea tasoaan alle sen mitä maksaa asuminen ja pakolliset menot.
Voi olla että kirjoitin paskaakin eikä asia liity tähän mutta siinä vähän luettavaa teille ja toiseksi, äänestäkää saatana lisää porvareita, vihreitä, kristillisiä, ruottalaisia niin kyllä SUOMI NOUSEEEEE kohti helvettiä.- 38492q
Kyseinen firmahan osti aikoinaan Torniossa pitkään toimineen P. Nurmisen koko kaluston (ja liiketoiminnan). Tämä Nurminen oli tunnettu siitä, että piti autonsa todella hyvässä kunnossa ja teki usein "tilinpäätösostoja", eli omisti koko joukon uusia autoja, joilla ei oltu ajettu liikenteessä lainkaan. Tämä nykyinen yritys on sitten jatkanut toimintaansa pitkälti näiden Nurmiselta perittyjen autojen avulla - pitkäänpä ne näyttävät kestävän kun kalustoluettelon mukaan vain yksi auto on tältä vuosituhannelta ja pääosa 1970-luvulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465651Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482875- 1832595
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92230- 262039
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121912törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141645- 1451285
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131087