Näkevätkö uskikset

Kössönöm

mitään omituista siinä, että Aslan, tämä hihhuli-eheyttäjä-sakki sanoo näin:

"Mies, nainen ja seksi
Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi. Luomiskertomuksen mukaan miehenä ja naisena olemisen seksuaaliset ulottuvuudet on tarkoitettu toteutumaan heteroseksuaalisessa aviosuhteessa."

- Kuitenkin uskikset väittävät, että jesse oli ihminen. Miksei hänellä sitten ollut heterosuhdetta?

http://www.aslan.fi/info.htm

21

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bubastis.tm

      olivat kaikki alastomia nuoria miehiä ja naisilla ei ollut sinne asiaa silloin.

      • Kössönöm

        lähinnä ajattelinkin, mutta uskikset ovat sen häveliäästi vaienneet. Mistähän syystä?

        Olisiko jesse tarvinnut eheyttämistä? Ei kai, koska sopivasti sitten riiputettiin tarinan mukaan ristillä. Semmoinen se sitten kai on homosuhteen rangaistus.


      • Bubastis.tm
        Kössönöm kirjoitti:

        lähinnä ajattelinkin, mutta uskikset ovat sen häveliäästi vaienneet. Mistähän syystä?

        Olisiko jesse tarvinnut eheyttämistä? Ei kai, koska sopivasti sitten riiputettiin tarinan mukaan ristillä. Semmoinen se sitten kai on homosuhteen rangaistus.

        ja kaikki jahvejutut lisättiin hänen profiiliinsa jälkeenpäin tyydyttämään ihmisten taikauskon nälkää, joka on kyltymätön.


      • Kössönöm
        Bubastis.tm kirjoitti:

        ja kaikki jahvejutut lisättiin hänen profiiliinsa jälkeenpäin tyydyttämään ihmisten taikauskon nälkää, joka on kyltymätön.

        koko jessen olleen edes olemassa, mutta jotenkin vaan on ristiriitaista, että näiden jessehihhulien idoli on mies, joka ei ollut heterosuhteessa, vaan kulki poikaporukassa ja silti nämä hihhulit puhuvat, että heterosuhde on se ainoa oikea.

        Siinä on jotain niin kumman suurta ristiriitaa, etten ymmärrä sitä.


      • --GG---
        Kössönöm kirjoitti:

        koko jessen olleen edes olemassa, mutta jotenkin vaan on ristiriitaista, että näiden jessehihhulien idoli on mies, joka ei ollut heterosuhteessa, vaan kulki poikaporukassa ja silti nämä hihhulit puhuvat, että heterosuhde on se ainoa oikea.

        Siinä on jotain niin kumman suurta ristiriitaa, etten ymmärrä sitä.

        Jeesus oli jotain paljon enemmän kuin meistä kukaan, mutta häneen suhtaudutaan silti negatiivisesti, vaikka hän ei tehnyt kenellekkään pahaa eikä opettanut tekemään pahaa. Silti häntä vihattiin ja vainottiin.

        Tiedoksenne vain, että saman katon alla nukkuminen tai muiden miesten kanssa liikkuminen yleensä ei tarkoita homostelua.

        Noh...pilkkahan kasvaa päivä päivältä niinkuin ennustettu on


      • --GG--- kirjoitti:

        Jeesus oli jotain paljon enemmän kuin meistä kukaan, mutta häneen suhtaudutaan silti negatiivisesti, vaikka hän ei tehnyt kenellekkään pahaa eikä opettanut tekemään pahaa. Silti häntä vihattiin ja vainottiin.

        Tiedoksenne vain, että saman katon alla nukkuminen tai muiden miesten kanssa liikkuminen yleensä ei tarkoita homostelua.

        Noh...pilkkahan kasvaa päivä päivältä niinkuin ennustettu on

        kuitenkin Jeesus oli se sama Jumala, joka Vanhassa Testamentissa käskee tekemään mitä karmeimpia hirmutekoja.


      • Kössönöm
        --GG--- kirjoitti:

        Jeesus oli jotain paljon enemmän kuin meistä kukaan, mutta häneen suhtaudutaan silti negatiivisesti, vaikka hän ei tehnyt kenellekkään pahaa eikä opettanut tekemään pahaa. Silti häntä vihattiin ja vainottiin.

        Tiedoksenne vain, että saman katon alla nukkuminen tai muiden miesten kanssa liikkuminen yleensä ei tarkoita homostelua.

        Noh...pilkkahan kasvaa päivä päivältä niinkuin ennustettu on

        jessestä ei ole todisteita, toisekseen ihmettelen tätä höpinää jumalan määräämästä heterosuhteesta, jos ei edes tämä uskisten idoli sitä tarinan mukaan noudattanut.


    • Luostarilupaus

      Jeesus itse opetti, että avioliitosta pidättäytyminen sopii harvoille, mutta että joillekin tämä osa sitten sopiikin oikein hyvin.

      Jeesukselle tämä osa sopi, samaten esimerkiksi katolisille papeille.

      • Kössönöm

        katolisille papeille sopii selibaatti oikein hyvin;) Paljonkohan niitä pedofiilisyytteitä onkaan kasassa? Tietääkö joku?


      • Luostarilupaus
        Kössönöm kirjoitti:

        katolisille papeille sopii selibaatti oikein hyvin;) Paljonkohan niitä pedofiilisyytteitä onkaan kasassa? Tietääkö joku?

        Noin 4000.

        Mutta heidän perusteellaan on turha tuomiota selibaattia sen paremmin kuin katolista kirkkoakaan. Oli opetuslastenkin joukossa Juudas.


      • Munkkiluostariin oli saapunut uusi kokelas. Vanhempi munkki esitteli paikkoja, ja kertoi luostarin historiasta sekä säännöistä.
        Munkki kertoi kokelaalle, että koska kuitenkin miehiä ollaan joskus voivat maalliset himot yltyä niin...että... "-Meillä on tähän olemassa helpotusta" kertoi munkki. "Tuossa sisäpihalla, on vanha tynnyri, jossa on reikä keskellä. Kun himot ovat oikein pahat..tiedät kai, voi tynnyrin reikään työntyä ja saada helpotusta"
        "-Hmmm..mielenkiintoista", sanoi tulokas.
        "-Voit käydä hakemassa helpotusta ma,ti,ke,to,pe ja la päivinä siitä" kertoi munkki.
        "-Aivan, sunnuntai on tietenkin lepopäivä, eikö?" kysyi tulokas.
        "-Ei vaan silloin sinä olet sen tynnyrin sisällä" huokaisi munkki.

        Hähhhääähhhähäähäh...karmea vitsi ;-/


      • Kössönöm
        Tarkastaja.X kirjoitti:

        Munkkiluostariin oli saapunut uusi kokelas. Vanhempi munkki esitteli paikkoja, ja kertoi luostarin historiasta sekä säännöistä.
        Munkki kertoi kokelaalle, että koska kuitenkin miehiä ollaan joskus voivat maalliset himot yltyä niin...että... "-Meillä on tähän olemassa helpotusta" kertoi munkki. "Tuossa sisäpihalla, on vanha tynnyri, jossa on reikä keskellä. Kun himot ovat oikein pahat..tiedät kai, voi tynnyrin reikään työntyä ja saada helpotusta"
        "-Hmmm..mielenkiintoista", sanoi tulokas.
        "-Voit käydä hakemassa helpotusta ma,ti,ke,to,pe ja la päivinä siitä" kertoi munkki.
        "-Aivan, sunnuntai on tietenkin lepopäivä, eikö?" kysyi tulokas.
        "-Ei vaan silloin sinä olet sen tynnyrin sisällä" huokaisi munkki.

        Hähhhääähhhähäähäh...karmea vitsi ;-/

        Työnjako se olla pitää.


      • Thomaus

        Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korrinttolaisille.

        7:1 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;
        7:2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.


      • Kössönöm kirjoitti:

        Työnjako se olla pitää.

        Aikainen aamu luostarissa... äkkiä kelloja soitetaan vimmatusti.. kaikki nunnat kiirehtivät pian rukouskappeliin. Abbedissa on kasvot punaisena paikalla ja aloittaa ankaran nuhtelun..
        "-Nyt on tapahtunut KAUHUA asia....meidän nuhteettomasta luostarista on löytynyt KONDOMI!!!"
        Kuuluu 99 kertaisesti hgggggggggghh ja 1 kertaa hihiihii..
        "-Se oli KÄYTETTY!!!"
        Kuuluu 99 kertaisesti hggggggggggghhhh ja 1 kertaa hihhiiihhhii
        "Ja mikä kauheinta, siinä oli REIKÄ!!!!"
        Kuuluu 99 kertaisesti hihhihhhiiihh ja 1 kertaa hgggggghhhh ja yksi nunnista pyörtyy..

        Hyi miten karmiva vitsi. :-(


    • ?????????????

      Jeesus oli ihminen, mutta hänellä ei ollut parisuhdetta, mikä on ongelma? On paljon ihmisiä, joilla ei ole seksuaalista suhdetta.

      • Kössönöm

        sitten jumalan väitetään sanoneen, että ihmisen on lisäännyttävä, mutta jessen ei tarvinnut tätä käskyä noudattaa?


      • mutta ei se ole
        Kössönöm kirjoitti:

        sitten jumalan väitetään sanoneen, että ihmisen on lisäännyttävä, mutta jessen ei tarvinnut tätä käskyä noudattaa?

        syntiä jos joku ei lisäänny, siihen voi olla monia syitä.


    • Jakke777

      muija oli Maria Magdaleena ja kaikilla opetuslapsilla oli omat vaimonsa...

    • vai oletko

      aivan luontaisesti tuollainen, ettet ymmärrä mistä on oikein kysymys ?

      • Kössönöm

        Haluaisin mielelläni tietää mihin perustuu tämä jessen sukupuolisen aktiviteetin puute.


    • En näe tuossa Aslanin julistuksessa mitään ihmeellistä Kristityn näkökulmasta. En ole tarkemmin perehtynyt Aslanin toimintaan, mutta kysynnän-tarjonnan laki kai senkin on synnyttänyt.
      Ja Jeesus oli maanpäällä ollessaan jumalihminen. Jeesus tuli maanpäälle tiettyä tarkoitusta ja suunnitelmaa varten. Naimisiinmeno ei jostain syystä kuulunut näihin suunnitelmiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe