Kimppaa raskaana

tai edes vierasta

Vaimon kanssa on harrastettu kimppaa vuosikausia ja miehiä on riittänyt, kumppaneiden saamisessa ei ole ollut ongelmaa. Kimppaseksi on ollut vuoden päivät tauolla kun on yritetty hankkia jälkikasvua ja sen alulle saattamisessa onnistuttukin.

Nyt muutaman kuukauden raskauden jälkeen vaimo on alkanut taas monkua vierasta munaa ja on kiimaisempi kuin koskaan. Minulta ei yksinkertaisesti melan survominen mekkoon niin paljon kuin hän haluaisi.

Olemme yrittäneet saada vanhoja kimppakumppaneita innostumaan, mutta ei. Uusien saaminen ei ole onnistunut sen paremmin. Miespuoliset kaverit eivät suostu edes menemään vaimoni kanssa kimppasaunaan. Pitävätkö he raskaana olevan naisen alasti näkemistä pyhäinhäväistyksenä vai pelkäävätkö he, että heillä alkaa seistä. Vaimollani ei ole tärpännyt edes paikallisissa diskoissa ilman läsnä oloani vaikka kuinka selväksi yrittää asian tehdä. Miehet varmaan pitävät häntä epätoivoisena tulevana yh-äitinä.

Mikä kumma miehiä riivaa? Onko raskaana oleva nainen jotenkin epähimottava vai mikä maksaa? Luulisi hieman pyöristyneen vatsan ja turvonneiden kiinteiden tissien kelpaavan. Minulle ainakin maistuu. En tiedä mitään kiihottavampaa kun raskaana oleva nainen. Panisin mielellään muitakin raskaana olevia naisia. Eipä ole pelkoa isäksi joutumisesta.

63

11034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

      ...ja niin kuin vaimoni sanoi. Nyt rima on todella matalalla. Kaikki kaksilahkeiset himottavat.

      • vain @ ja paikkakunta puuttuu

        Jos olisi kiinnostusta?


      • mistähän päin ois seuraa haussa?


    • ,,.,,

      monet miehet pitävät sitä hiukan sairaana, tökkiä nyt isän nähden lasta päähän... Itse en edes antaisi kuin oman mieheni rakastella kanssani jos raskaana olisin.... Mieheni sanoo samaa, hän ei haluaisi rakastella naisen kanssa, joka odottaa jollekin muulle lasta...

      Toivottavasti rajoitatte noita ryhmäleikkejänne lapsen syntymän jälkeen, ettei tule ihan vitipää lapsesta

      (en ole mikään moralisti, itsekin kimppaa koittanut, mutta lapset/raskaus erikseen. Kimpat nuoruuden sekoilua, tai keski-iän kriisiä potevien touhuja)

      • moralisti..

        älä yhtään yritä, ihan sitä itseään olet.


      • mies+37

        Olen valmis sekstaamaan ryhmässä, mutta vaikuttaa jotenkin kierolle toiminnalle tuo raskausaikana toimiminen. Onhan sitä joskus mukava muistella tai kertoa sille rakkauden hedelmälle ;) että kun olit mahassa niin iskän kaverit ja naapurit pani äitiäsi oikeen urakalla.


      • Silti tehtiin niin

        Tuttavapariskunnan kanssa olimme vaihtaneet pareja muutaman kerran. Kun vaimoni tuli raskaaksi, hän innostui seksistä uudella tavalla. Ehkä nyt ei tarvinnut "pelätä raskaaksi tulemista"? Toinen mies sanoi kahvipöydässä, että olisi kivaa naida raskaana olevaa naista, kun oma vaimokaan ei vielä halua tulla raskaaksi.

        Monien puhelinsoittojen jälkeen me miehet sitten lähdimme toistemme vaimojen luo ja tulimme takaisin kotiin seuraavana iltana. Vaimo kehui hienoa iltaa ja seuraavaa päivää, ja myöhemmin mies sanoi samoin. Eikä minullakaan ole valittamista. Oman vaimon raskaus vaan lisäsi jännitystä. En oikein ymmärrä, mitä kieroa on antaa vaimon rakastella vieraan kanssa raskaana ollessaan, jos samaa on tehty muutenkin.


      • Nuori isä
        Silti tehtiin niin kirjoitti:

        Tuttavapariskunnan kanssa olimme vaihtaneet pareja muutaman kerran. Kun vaimoni tuli raskaaksi, hän innostui seksistä uudella tavalla. Ehkä nyt ei tarvinnut "pelätä raskaaksi tulemista"? Toinen mies sanoi kahvipöydässä, että olisi kivaa naida raskaana olevaa naista, kun oma vaimokaan ei vielä halua tulla raskaaksi.

        Monien puhelinsoittojen jälkeen me miehet sitten lähdimme toistemme vaimojen luo ja tulimme takaisin kotiin seuraavana iltana. Vaimo kehui hienoa iltaa ja seuraavaa päivää, ja myöhemmin mies sanoi samoin. Eikä minullakaan ole valittamista. Oman vaimon raskaus vaan lisäsi jännitystä. En oikein ymmärrä, mitä kieroa on antaa vaimon rakastella vieraan kanssa raskaana ollessaan, jos samaa on tehty muutenkin.

        Meille tämä sama tapahtui neljännesvuosisata sitten. Huh, onko siitä jo niin kauan. Olimme nuori pari, vaimo lähes viimeisillään. Olimme tutustuneet vaimon työkaveriin, nelikymppiseen naiseen, joka asui miehensä kanssa omakotitalossa. Käytiin siellä saunomassa, oli käyty jo aikaisemmin, ja liekö tämä elämänmuutos, uuden elämän alku ja sen kaikinpuolinen ihmettely johtanut siihen, että unohdimme itsemme ja menimme pitemmälle kuin uskoimmekaan. Ensin emäntämme, tämä vaimon työkaveri houkutteli vaimon ja minun saunan päälle yhtymään. Sehän on niin viatonta ja luonnollista. Sen jälkeen emäntä puhui miehensä jälkiliukkaille, joka vaimosta ja minusta oli niin tyrmistyttävä ja odottamatonta, että emme osanneet ja ehtineet reagoida, kun se jo oli tapahtunut. Ei se meidän suhdettamme horjuttanut suuntaan eikä toiseen, tai tähän toiseen pariskuntaan. Vuosikymmeniä vain on riittänyt puhumista, että kuinka siinä niin kävikään.


      • Kyllä nautin

        Minulla tai oikeastaan meillä on yksi vakiopanomies. Kun olin viimeisilläni, en tosin hänestä, ja sain ohjeen välttää yhdyntää, halusin vielä kerran oikein kunnolla. Ja molemmilta. Makasin sängyn reunalla ja vieras tuli ensin ja laukesi sisälleni ja mieheni perässä. Mahtava tunne, kun tiesin, ettei sitten mitään tällaista satu vähään aikaan. Iskä saa aikanaan kertoa tämän tyttärellemme, jos pitää sitä tarpeellisena.


      • asian vierestä
        Kyllä nautin kirjoitti:

        Minulla tai oikeastaan meillä on yksi vakiopanomies. Kun olin viimeisilläni, en tosin hänestä, ja sain ohjeen välttää yhdyntää, halusin vielä kerran oikein kunnolla. Ja molemmilta. Makasin sängyn reunalla ja vieras tuli ensin ja laukesi sisälleni ja mieheni perässä. Mahtava tunne, kun tiesin, ettei sitten mitään tällaista satu vähään aikaan. Iskä saa aikanaan kertoa tämän tyttärellemme, jos pitää sitä tarpeellisena.

        Minun vaimoni tuli raskaaksi kaverille. Siitä on jo muutama vuosi aikaa. Olin silloin Saksassa työmatkoilla aika ahkeraan. Ryhmäseksiä olimme sitä ennen harrastaneet kaverin kanssa useita kertoja, eikä ollut mitään kieltoa siitä etteikö he saisi rakastella silloin kun olen poissa.

        Kuitenkin sitten yksi työmatka kesti kerrallaan melkein kuukauden päivät ja tulin ainoastaan viikonlopuksi kotiin. En silloin jaksanut niin välittää seksistä työkiireiden vuoksi, joten elin pelkästään oman käden kanssa sen ajan mitä elin. Kuitenkin oman aikansa otti myös matkat ja niinpä vaimoni kanssa pelkästään halailimme, päätymättä kuitenkaan harrastamaan seksiä.

        Tuon reissun jälkeen vaimoni oli pitkään apeana ja varovainen, kunnes sitten paljasti että hän on raskaana kaverilleni. Ei se mikään varsinainen ilouutinen silloin ollut ja se ottikin oman aikansa että asiat saatiin selvitettyä. Ne kyllä selvisivät ja teimme sopimuksen että minä olen isä lapselle, kaveri ei sitä ala vaatimaan itselleen ja että kaveri otetaan pelkästään kummiksi. Tuosta asiasta keskusteltiin pari iltaa vakavasti, ilman mitään riitoja tai vihanpitoja tosin. Mutta kaikenkaikkiaan vakavasti, koska lapsi oli kuitenkin kyseessä. Niillä säännöillä ollaan sitten menty eteenpäin. Kummisetä tuo tietysti lahjoja ja muuta ja pitää kyllä sillä tavoin pojastaan huolen, mutta isä olen minä ja hän ei kasvattamiseen muutoin sekaannu. Tämä järjestely toimii ja vaikka minä en olekaan pojalleni biologinen isä, olen minä kuitenkin hänelle se rakastava isä ja hän on minun poikani ihan 110% Ryhmäseksiä harrastimme raskausaikana normaaliin tahtiin, mutta synnytyksen jälkeen sellaiset kokemukset vähenivät nolliin. Nyt kun elämä on vähän tasaantunut, on sellaistakin koettu muutamaan kertaan.

        Vähän pisti naurattamaan tuo kuinka joku kertoi että taputellaan kohdussa vauvan päätä kavereiden ja tuttujen voimin, mutta mitenkähän nyt tässä tilanteessa kun vaimoni ja minä olemme kuitenkin naimisissa ja kaveri on lapsemme biologinen isä, kuka tässä tekee "vääryyttä".


      • "Jalkavaimo"
        Kyllä nautin kirjoitti:

        Minulla tai oikeastaan meillä on yksi vakiopanomies. Kun olin viimeisilläni, en tosin hänestä, ja sain ohjeen välttää yhdyntää, halusin vielä kerran oikein kunnolla. Ja molemmilta. Makasin sängyn reunalla ja vieras tuli ensin ja laukesi sisälleni ja mieheni perässä. Mahtava tunne, kun tiesin, ettei sitten mitään tällaista satu vähään aikaan. Iskä saa aikanaan kertoa tämän tyttärellemme, jos pitää sitä tarpeellisena.

        Enpä olisi tätäkään uskonut, kun tyttökaverini kanssa iskettiin yksi poika. Hän oli vuoroin kummankin kanssa, mutta lopullisessa valinnassa minä jäin toiseksi. Olemme silti hyviä tuttavia.

        Kun tyttökaverini sitten oli viimeisillään, tämä aviomies pyysi minut päiväkahville, ja sanoi suoraan, ettei voi olla ilman seksiä. Illalla tämä ongelma poistettiin, mutta se muuttuikin tavaksi. Entinen poikaystäväni kävi nyt luonani vaihtelevasti ja naimme joka kerta. Olin hänelle jonkinlainen jalkavaimo, mutta en kanna siitä surua, sillä olisin aikanaan halunnut olla se oikeakin vaimo. Kaikki tämä loppui sitten, kun hänen vaimonsa taas alkoi haluta panemista.

        Oikeastaan ainoa kerta, jolloin minulla oli huono omatunto oli se, kun tyttöystävä miehensä kertoman mukaan oli juuri synnyttämässä ja mies pani minua. Kuulin siitä jälkeenpäin, ja hänestä se oli oikein huvittava. Toinen nainen sai sisälleen ja toiselta tuli ulos.


      • Anonyymi
        "Jalkavaimo" kirjoitti:

        Enpä olisi tätäkään uskonut, kun tyttökaverini kanssa iskettiin yksi poika. Hän oli vuoroin kummankin kanssa, mutta lopullisessa valinnassa minä jäin toiseksi. Olemme silti hyviä tuttavia.

        Kun tyttökaverini sitten oli viimeisillään, tämä aviomies pyysi minut päiväkahville, ja sanoi suoraan, ettei voi olla ilman seksiä. Illalla tämä ongelma poistettiin, mutta se muuttuikin tavaksi. Entinen poikaystäväni kävi nyt luonani vaihtelevasti ja naimme joka kerta. Olin hänelle jonkinlainen jalkavaimo, mutta en kanna siitä surua, sillä olisin aikanaan halunnut olla se oikeakin vaimo. Kaikki tämä loppui sitten, kun hänen vaimonsa taas alkoi haluta panemista.

        Oikeastaan ainoa kerta, jolloin minulla oli huono omatunto oli se, kun tyttöystävä miehensä kertoman mukaan oli juuri synnyttämässä ja mies pani minua. Kuulin siitä jälkeenpäin, ja hänestä se oli oikein huvittava. Toinen nainen sai sisälleen ja toiselta tuli ulos.

        Kirjoitit tyttökaveristasi. Ajattelin teitä heteroparina. Itse pääsin opiskelu aikaan avioparin alivuokralaiseksi. Tosin tarkoitus oli muuttaa omaan heti kuin se olisi mahdollista. Sitä muuttoa ei koskaan tullut. Vain sieltä omasta huoneesta parin keskelle kolmanneksi. Teimme kivaa kolmestaan. Kun vauva kuume iski heille keskittyi mies joko vaimoonsa tai minuun, alivuokralaispoikaan. Raskauden puolivälissä ilmeni jotain hälyttävää. Ei seksiä ennen viikkoa 37 sanoi lääkäri. Sain munaa joka aukkoon vaimon katsella vierestä. Sen jälkeen panimme raskaana olevaa naista vuoro vedoin laitokselle lähtöön asti.


    • on parasta

      itse todellakin nautin raskaana olevista... valitettavasti ei aikoihin enää ole saanut harrastaa seksiä raskaana olevan kanssa...:(

      ja varmasti seisoo:D

      jos kiinnostaa olen etelä-suomesta 29v. suomalainen mies (kolme lasta)...

      • Pyöristynyt masu

        Olen kanssasi samaa mieltä. Haluttavimmillaan nainen on 5-6 kuukaudella, kun vatsa on jo sopivan pyöreä, muttei vielä haittaa naimista. Kun panee häntä ja tietää, että joku toinen on jo ehtinyt saada siittiönsä hänen sisälleen tositarkoituksessa, kyllä siinä on hekumaa. Sellaisia naisia pääsee valitettavasti harvoin naimaan.


      • yhdynnässä

        Olen nähnyt videon, jossa mies oli avioparin vieraana naiden rouvaa aviomiehen seuratessa yhdyntää kauempana. Rakastelukohtaus riisuuntumisineen oli sopivan pituinen ja päättyi vieraan laukeamiseen. Sitten tuli teksti: kuusi kuukautta myöhemmin, rouva oli bikineissä ja masu oli jo "sopivan pyöreä". Noinkin voi käydä.


      • naitu

        Mieheni mielestä tosi hyvä video.


      • vm74m191bi

        Parin kanssa olisi parasta touhuta paljaalla ja ilman ehkäisyä... Kiihottavaa olisi jos sattuisi tärppäämään;) Itsellä ainakin siittiöt tutkitusti kunnossa. Tietty nurkkiin en haluaisi jäädä pyörimään, mutta avustaa asiassa olisi kiva!


    • Vaikka raskaana

      Elän avoliitossa ja olen neljännellä kuukaudella raskaana. Meilläkin on ollut monenlaista vauhdikasta seksitouhua, ja kirjoituksesi takia päätin kokeilla sen todellisuutta. Viikon päästä on laivalla ns. seminaari, joten katsotaan, miten tytön käy. Kyllä minusta tarkkasilmäinen jo huomaa, että tiineenä ollaan, mutta miten se vaikuttaa tanssilattialla. On ainakin huoleton olo siinä mielessä, että tuplaraskaus ei taida onnistua, kun yksi vauva on jo kasvamassa.

      • Haavi auki

        Ei voi olla kuin haavi auki, sillä luulisi jokaisen äidin suojelevan tulevaa lastaan enemmän kuin mitään.

        Jokin aika sitten valmistuneen väitöskirjan mukaan todettiin, että äidin saama tavallinenkin gyn. bakteeri-infektio voi johtaa sikiön/lapsen ennen aikaiseen syntymään ja olla lapselle täten vaarallinen. Sekstailu vieraan ihmisen kanssa on aina uhka.

        Jos saisit esim herpes-infektion ko. seksistä, lapsellasi olisi mahdollisuus saada tartunta synnytyksen aikana >>> aivovaurioriski.

        Voi miksi lapsia saa tuollaiset idiootit, kun kunnolliset naiset toivovat niitä, eivätkä välttämättä ikina saa.


      • sitä kuitenkin
        Haavi auki kirjoitti:

        Ei voi olla kuin haavi auki, sillä luulisi jokaisen äidin suojelevan tulevaa lastaan enemmän kuin mitään.

        Jokin aika sitten valmistuneen väitöskirjan mukaan todettiin, että äidin saama tavallinenkin gyn. bakteeri-infektio voi johtaa sikiön/lapsen ennen aikaiseen syntymään ja olla lapselle täten vaarallinen. Sekstailu vieraan ihmisen kanssa on aina uhka.

        Jos saisit esim herpes-infektion ko. seksistä, lapsellasi olisi mahdollisuus saada tartunta synnytyksen aikana >>> aivovaurioriski.

        Voi miksi lapsia saa tuollaiset idiootit, kun kunnolliset naiset toivovat niitä, eivätkä välttämättä ikina saa.

        tuntemattomien kanssa käytetä kumihuppua suojana, vaan tuliko sellainen sinulle edes mieleen.


      • pipipäät
        sitä kuitenkin kirjoitti:

        tuntemattomien kanssa käytetä kumihuppua suojana, vaan tuliko sellainen sinulle edes mieleen.

        ettei nämä ryhmäseksiä harrastavat immeiset harrasta suojaseksiä. Spermat roiskitaan sinne tänne ja nautitaan. Sääli lasta jos taudin saa ja sen takia syntyy sairaana tai liian aikaisin.
        Todella idiooteille tulee lapsia..


      • Olen idiootti
        pipipäät kirjoitti:

        ettei nämä ryhmäseksiä harrastavat immeiset harrasta suojaseksiä. Spermat roiskitaan sinne tänne ja nautitaan. Sääli lasta jos taudin saa ja sen takia syntyy sairaana tai liian aikaisin.
        Todella idiooteille tulee lapsia..

        Arv. Pipipää. Kiitä luojaasi, että meitä idiootteja on maapallolla. Muuten sinunkin viisautesi olisi jäänyt ties mihin mustaan aukkoon, jossa kaiketi itse käyt tyydyttämässä itseäsi. Muista käyttää kondomia ja sen päällä vielä tervalla kyllästettyä työkinnasta. Vältyt taudeilta, joita maapallolla ei vielä edes tunneta.


      • fmn j
        pipipäät kirjoitti:

        ettei nämä ryhmäseksiä harrastavat immeiset harrasta suojaseksiä. Spermat roiskitaan sinne tänne ja nautitaan. Sääli lasta jos taudin saa ja sen takia syntyy sairaana tai liian aikaisin.
        Todella idiooteille tulee lapsia..

        kun lukee näiden sairaiden ryhmäseksiä hinkuvien tulevien isien-, tai äippien juttuja, tuntee itsensä niin paljon paremmaksi ja viisaammaksi ihmiseksi. Jos joskus mietityttää oma normaalius, voi aina miettiä, kuinka paljon itseäsi hullumpia ja vinksahtaneita ihmisiä on olemassa :) Hyvä me järkevät lasta ja kahdenkeskistä kaunista seksiä kunnioittavat!!!!!! :))


      • Anniina K
        fmn j kirjoitti:

        kun lukee näiden sairaiden ryhmäseksiä hinkuvien tulevien isien-, tai äippien juttuja, tuntee itsensä niin paljon paremmaksi ja viisaammaksi ihmiseksi. Jos joskus mietityttää oma normaalius, voi aina miettiä, kuinka paljon itseäsi hullumpia ja vinksahtaneita ihmisiä on olemassa :) Hyvä me järkevät lasta ja kahdenkeskistä kaunista seksiä kunnioittavat!!!!!! :))

        Etpä taida tietää mistä jäät paitsi, sääli sinulle tiukkapipo....


      • edellinen kirj.
        Anniina K kirjoitti:

        Etpä taida tietää mistä jäät paitsi, sääli sinulle tiukkapipo....

        ja erohan siitä tuli sitten parin viikon päästä. Siksi osaankin arvostaa kahdenkeskistä seksiä nykyisen mieheni kanssa :) ja raskaana ei tulisi mieleenkään!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kyllä kelpasi

        Ei raskaus ainakaan kaikkia miehiä karkoita. Koin sen nyt laivalla. Pöydässä ei masun pyöreyttä näy, mutta eka kerran jälkeen tanssilattialla kaksi miestä haki kilpaa vuorotellen, ja kumpikin kehui, miten seksikäs olen masuni kanssa. Toisen kanssa menin hyttiin ja naitiin pikaisesti ja yöllä uudestaan, kun jäin yöksi hänen kanssaan nukkumaan. Aamulla vielä ennen satamaan tuloa ehdittiin naida. Koko ajan mies hyväili vatsaani ja kehui seksikkyyttäni.


    • No ompas kummaa. Kyllä meillä koulukaveri käy naimassa vaimoo mielellään. Kun on paksuna ei tarvii miettii. Tosin pani se paljaalla minun toiveesta vaimooni jo ennen raskauttakin ja 1 pariskunta myös mukana. On muuten kiihottavaa kahtoo kun vaimo ratsastaa ja vauva massua silittelee koulukaveri.

      • Minua on naitu kimpassa koko ajan ennen kumpaakin raskautta raskauden aikana ja jälkeen heti kun paikat kesti.
        Naimme kimpassa kun olin viimeisilläni raskaana ha nain toistamiseen ystävämme kanssa kun lapsivesi meni. Poikamme syntyi 2.5 tuntia sen jälkeen kimppa spermojen liukastamana.


      • Onnittelut

        Tarvitsit niin sanotun luonnon mukaisen luikuvoiteen.


      • regtr
        N44v kirjoitti:

        Minua on naitu kimpassa koko ajan ennen kumpaakin raskautta raskauden aikana ja jälkeen heti kun paikat kesti.
        Naimme kimpassa kun olin viimeisilläni raskaana ha nain toistamiseen ystävämme kanssa kun lapsivesi meni. Poikamme syntyi 2.5 tuntia sen jälkeen kimppa spermojen liukastamana.

        Kuvottavaa, mieletöntä riskien ottoja vain kiiman vuoksi. Römpsä täynnä pukkien spermaa josta ei tiedä mitä viruksia ja bakteereja. Siitä on siirtymässä hiertyneen ja revenneen römpsän kautta suoraan verenkiertoon lapseen tartuttuvaksi. Kai pyysit riskikäyttäytymisen vuoksi edes hiv estolääkityksen ettei virus tartu äidistä lapseen?


    • mmmmmmmmmmmmmmmmm

      Minulla ottaa jo eteen kun näen vieraan miehen kädet vaimoni raskausmahalla. Puhumattakaan jos näkisin hänen ottavan vieraan spermat sisäänsä raskaana. Olen haaveillut siitä joka kerta kun vaimo on ollut raskaana.

      • Tiehaaveestasitotta

        Tie siitä haaveesta tosi kokeile kun edellisitä kysy miltä se on näyttänyt ja mitä rouva on ollut mieltä sisiata. Ei se anna eikä ota jos et kokeile. Kysy ruovaltasi lupa.


    • RaskausKimppaNainen

      Meidän vakituinen kimppakaveri on ollut kuvioissa ennen raskautta sen aikana ja synnytyksen jälkeen kun aloin haluamaan seksiä.
      Itse asiassa kaverimme naidessa kanssani tuli kiire laitokselle ja poika syntyi 2.5h sen jälkeen.

      • Olenpuolestasionellinen

        Onnelli loppu lapsikin tuli ulos eikä tarvinnut odotella turhia.


    • KimppaKumppanit

      Meillä oli kaveri nainut kimpassa kanssani vaimoani ennen esikoisen hankintaa.
      Kun yritimme raskautta kaverilla oli tarkoitus keskeyttää ennen sperman joutumista vaimon pilluun mutta ainakin kahdesti se unohtui ja hän laski sisään.
      Kaveri oli koko raskauden ajan kanssamme vaimoa naimassa.
      Oltiin jälleen sängyssä kolmistaan kun kaveri alkoi toistamiseen naimaan vaimoani niin tuli kiire synnytyslaitokselle ja poika syntyi 2.5h myöhemmin 52cm 3.8kg terve poika ja liukas ulostulo.

      • Onnittelutjälkikäteen

        Antoivat lapselle luikerin ennen ulostuloa. Lapsi tuli helposti ulos eikä ollut pitkäkään ponnistelu. Lukemani perusteella liukunesteet auttoivat synnytyksessä.
        Luistoainetta tulokkaalle. Ryhmäseksi toimi ennen synnytystä. Luikuvoiden se luonnonmukainen luikuvoiden sanoisinko näin.

        Mutta onnea lapsella äidille isälle tuhat kiloa. Lokakuinen esikoinen.


    • Mies40v

      Vaimoani on pantu kimpassa koko raskauden ajan. Synnytyslaitoksellekin lähdettiin kun oltiin panemassa vaimoani toista kierrosta silloin oltiin vaimon kanssa 69 asennossa ja kaverini pani takaapäin ja minä nuolin klitorista (oltiin kylkiasennossa kun vaimo oli jo 2viikkoa yliajan).
      Yksi kaveri pani vaimoani kun teimme esikoistamme. Hän käytti kondomia mutta kerran ilman ja spermat vaimon pilluun. Olemme antaneet kaverien panna paljaalla aina paitsi kuukauden jonka aikana vaimo tuli raskaaksi.

      • Pillukosteena

        Miten niin vältelevä on se joka ei kiinnostu jos osapuoli on raskaana.


    • Espoossa kiimaisia raskaana olevia naisia?

      • Outoukm53Hki

        Mikäs raskaana olevassa kiinnostaa? Vaimon vatsa pullea,kuin olis 8?/9? kk raskaana ; )


      • Anonyymi
        Outoukm53Hki kirjoitti:

        Mikäs raskaana olevassa kiinnostaa? Vaimon vatsa pullea,kuin olis 8?/9? kk raskaana ; )

        Ja minä outo/prv?,kun kiihottaa ajatus vanhemmasta miehestä vaimoa halailemassa ja hyväilemässä pulleaa vatsaa ja muhkeita pakaroita samalla paksu elimensä jäykistyen....
        T. Outoukm53Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä outo/prv?,kun kiihottaa ajatus vanhemmasta miehestä vaimoa halailemassa ja hyväilemässä pulleaa vatsaa ja muhkeita pakaroita samalla paksu elimensä jäykistyen....
        T. Outoukm53Hki

        Voisin tulla kokeilemaan......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla kokeilemaan......

        Kerro lisää ; ) minkä ikänen olet? Hesasta? Sun mitat ym...?
        T. outoukm53Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää ; ) minkä ikänen olet? Hesasta? Sun mitat ym...?
        T. outoukm53Hki

        Jutellaan yksityisemmin. Laita postia nimimerkkini laatikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan yksityisemmin. Laita postia nimimerkkini laatikkoon.

        Niin mihkähän ’laatikkoon’😏?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mihkähän ’laatikkoon’😏?

        Tietty tänne. suomi24.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty tänne. suomi24.fi

        Siis tuo ram64?kö?? Mispäin Espoota olet? Sinkku/ukm?


    • Pillukosteena

      Voi olla että he tietävät että hän odottaa perillistä.
      Siksi he eivät lähde kimppapeliä harrastamaan. Kun rouvasi on pieniin päin he olettavat että,
      raskaus on este ryhmäseksiin. Eivät he sen jälkeen ole yhtä vältteleviä kun rouvasi on saanut lapsensa maailmaan.

    • n33

      Meillä on pari vakikaveria ollut jo vuosia mukana. Niin esikoisen kuin nyt viimesen kanssa kaverit pani vielä kun olin aivan viimeisilläni ja laitokselta tulon jälkeen heti kun paikat kesti niin kaverit kävi panemassa uudelleen. Oma mies odotteli vähän kauemmin omaa vuoroa..

      • gherg

        Olet kuvottava, täysin moraaliton nainen etkä ainkaan sopiva äidiksi vaikka jostain syystä halusit tulla raskaaksi. Altistit itsesi ja lapsesi saastaisten himojesi vuoksi sukupuolitaudeille. Turha väittää että mitää riskiä ei ole kun joka puolella nussivat pukit panivat sinua. Kumikin on paperin ohut ja voi mennä helposti rikki.


    • Itse olisin kyllä valmis naimaan kiinnostavan naisen kanssa oli hän sitten raskaana tai ei.

      • Mutta vastasit kuitenkin. Se on tärkeintä.
        Meillä vaimo riehaantui raskaana ollessa. Kaikki himot ja toteutuneet halut selitti vain johtuvan raskaudesta ja sen tekemästä hormoni myrskystä.


    • iiuuk

      Varmasti kun ei ole omaatuntoa eikä moraalia. Eikä kyse ole vain moraalista. Ryhmäseksiä harrastavilla on kaikilla 100% varmuudella sukupuoliherpes ja kondyloomavirus. Vaikka käyttäisit kumia tartutat nämä raskaana olevaan naiseen.

    • Jogse

      On teillä jutut vehje tökkii päät no joo ei varmasti töki niin pitkälle JA kohdunsuuaukkoa suojaa limatulppa synnytykseen asti,ei sinne pääse mitään bakteereita menemään vaikka kuinka naisitte,ettepä paljon tiedä naisen anatomiasta tai ole olelet kuulolla ihmisenbiologian tunnillakaan.
      Se naiko raskaana olevaa tai toisen naista on jokaisen oma juttu,siihen en puutu ja ei kai kukaan todellakaan lapselleen kerro mitä on tehty juuri ennen kun hän syntyi? tai että ei olekkaan oma? ne sukutaustat selviää sitten kun on selvitäkseen jos tarvitsee

      • rbhrgtb

        Limatulppa ei estä hiv virutsta tarttumasta pillun limakalvojen läpi.


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä vai teeskenteletkö. Kohdunsuun limatulppa ei suojaa naisen limakalvoja joiden läpi bakteerit ja virukset pääsevät verenkiertoon. Verenkierron mukana hiv viruskin kulkeutuu sikiöön.


    • Anonyymi

      Olen ollut kahden miehen nainen pitkään ja raskausaika ei muuttanut sitä. Kimppaseksiä harrastettiin takaapäin kyljellään maaten ja "vieraamme" pannessa toista kertaa meni lapsivesi.
      Toinen miehistä auttoi vaatteet päälle ja toinen haki auton oven eteen.
      Kesti 2.5h niin poika oli maailmassa.
      Heti kun paikat alkoi kestää miehet palasi kimppaan ja kun poika äänti niin mies joka ei ollut panemassa kävi pojan luona yleensä tuttia antamassa.
      Hyvä keksintö tuo itkuhälytin kun olemme pojan kasvaessa muuttaneet seksi nurkkauksen alakertaan.
      Päivällä usein toinen miehistä vie lapsen leikkipuistoon tai hoploppiin ja vaihtavat vuorojaan niin äiti saa kahta miestä.
      Nykyään enempi yhtä kerrallaan mutta kumpaakin peräkkäin paitsi yöllä kimppaa.

      • Anonyymi

        Sinulle on yksi paikka varattuna ja se on Helvetti. Sinä julistat täällä moraalista ja tuomitset muut, mutta sinut tuomitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on yksi paikka varattuna ja se on Helvetti. Sinä julistat täällä moraalista ja tuomitset muut, mutta sinut tuomitaan.

        Synti pitää ja sen saa tuomitakin. Olet niin turmeltunut että omatuntosi on kuollut etkä osaa edes ajatella saastaisten tekojesi katumista.


      • Hyvin toimii. Se on tärkeintä.


    • Anonyymi

      Seksi raskaana olevan naisen kanssa on parasta mitä olen ikinä kokenut.

    • Anonyymi

      Riippuu ihan missä päin olette Pirkanmaalta vois löytyä tarvittaessa seuraa. Ottakaa yhteyttä kik Messengerin kautta jeppee20

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe