Osaavat ihmisetkin luoda alkuräjähdyksen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809058218376_uu.shtml
alkuräjähdys
12
365
Vastaukset
- loppuräjähdys
Siis loppu vanhalle mailmankuvalle. Jospa wimpaimella löydetään Higgsin piileskelevä hituska, pimeämpi ainesosaska, multiversumin laidat, lentävä kalakukko sekä kaieknmaailman jumalien tarkoitus.
Jospa ei löydetä, meni isompi kasa rahaa Cernin kankkulan kaivoon.
-evvk- - SANANSAATTAJA 10
Kyllä ateistit juhlivat, kun yrittävät todistaa
muuta kuin mitä Raamatun luomiskertomus!
Moinen juhliminen kyllä tulee omaan nilkkaan, sillä ikinä ei voi lopulta löytää totuudenvastaisia tuloksia; jos löytyy, niin jossakin mättää; varsinkin jos alkuasetelma ateistinen.
Aina voidaan todentaa virhe, jos tutkimustulos
ei Raamatun kuvaan sovi; jo lähtöasetelmasta, jos
se normaalitieteellinen, eli ateistinen.
Ei ole ihme, että tutkimustulokset sitä, ja tätä;
jos lähtö, eli tutkijoiden mieli sitä ja tätä; eli ateistinen.
On maailman lyhyin tie saada päteviä tutkimustuloksia; ja se on että ne eivät saa olla
Raamatun, eli Jumalan sanan mukaisia; ja jo lähtöasetelma pitää olla; että Raamattu erehtymätön, ja siitä lähteä; eikä moukkamainen
konstilla jos toisella Raamatun virheelliseksi
osoittaminen.
Juuri kristillisyyden puute on suurin syy, miksi
tieteessä on niin paljon epätiedettä; eli huuhaata, vailla todellisuuspohjaa; koska tutkijoiden mielessä asuu valhe.
Ja kyllä töitä saa tehdä, jos moukkamaisesti muuta yrittää, kuin Raamattu, todistaa; koska aina löytyy toden todistaja; tai yksinkertaisesti
moista moukkaa ei uskota, koska ymmärretään, että
valehtelee.- Salccari
trll
- johtuu siitä,
ettei matematiikka tunne ”jumalakerrointa” ja matematiikka sentään on luonnon kieli. Raamattu ei ole luonnontieteen kirja, vaan kokoelma aikansaeläneiden uskovaisten kirjoittamia myyttejä ja heidän oppejaan.
- uutisesta
"Jos koe täyttää odotukset, se voi vahvistaa teorian 13,7 miljardin vuoden takaisesta alkuräjähdyksestä, kertoa miten maailmankaikkeus syntyi, selittää kaiken materian alkuperän ja jopa laajentaa tajuntaamme täysin uusilla ulottuvuuksilla.
- Nyt näemme maailman kolmiulotteisena, mutta ulottuvuuksia voi olla yksitoista. Se on abstrakti ajatus, mutta ehkä kokemuspiirimme ulkopuolella on lisää ulottuvuuksia."
Entäpä, jos tutkijat löytävätkin maailmasta kaiken Luojan ja ylläpitäjän, joiden kumoamiseen tällä hetkellä ei ole mitään todistetta.
Oikein mielenkiintoista seurata, mihin kaikkeen tiede pystyykään! Jospas sitä alkuräjähdystä ei olekaan ollut siten kuin jotkut väittävät todisteiden puutteestakin huolimatta, vain uskonsa perusteella.
Alkuräjähdys on muuten kuvattu Raamatun alkulehdillä, jokainen viisas kristitty osaa sen sieltä lukea.- Jeesus.on.tie
Jos ja kun tutkijat löytävät asioita, jotka todistavat Luojasta, niin asia haudataan kaikessa hiljaisuudessa. Eipä ole tästäkään kokeesta paljoa kuulunut.
1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan (Tässä vastaus tähän), ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
6. Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
7. Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
8. Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
9. Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
11. Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
15. Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
16. Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
17. Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta. - Jeesus.on.tie
18. Olohuoneesta löytyy nimittäin joulun kunniaksi lahjapaketti. Siinä olisi eka lahja, jonka haluaisin Luojan olemassaolosta nähdä
Oliko K18 kun Jumala nussisi minua kuin Mariaa.
MINÄ OLEN JEESUS KATSOKAA NIMIMERKKINI JA USKOKAA...........OTAN JUMALAN NIMNEN NIMIMERKIKSENI
19. HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA
20. PIE Jeesus.on.tie kirjoitti:
Jos ja kun tutkijat löytävät asioita, jotka todistavat Luojasta, niin asia haudataan kaikessa hiljaisuudessa. Eipä ole tästäkään kokeesta paljoa kuulunut.
1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan (Tässä vastaus tähän), ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
6. Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
7. Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
8. Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
9. Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
11. Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
15. Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
16. Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
17. Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.Miksi nostit vanhan jutun esiin?
Sinullakin on muuten jatkuvasti mahdollisuus todistaa luojan olemassaolo.- tieteenharrastaja
Mikä heitä sitten piteli:
"Alkuräjähdys on muuten kuvattu Raamatun alkulehdillä, jokainen viisas kristitty osaa sen sieltä lukea."
Yksikään ei pokannut nobelia alkuräjähdyksen keksimisestä.
- omaisesti?
Ehkäpä tilaa alkaa ilmestyä hurjaa vauhtia ja silleen? Ehkäpä syntyy myös uusi ja ihmeellinen aika ja silleen?
- Apo-Calypso
Tai sitten ehkäpä ei...
Ehkä syntyy uusi ja periturruttava aika ja silleen?
Ihmiset viettävät kuukausia metsissä ihmetellen, kuinka kuusenhavut ruskettuvat ja rapakivi rapautuu, ja jännityksen huippuna on seurata kuinka sadepisara pirstoutuu osuessaan kiinteään esineeseen?
- tieteenharrastaja
Eivät sentään:
"- Siellä luodaan olosuhteet, jotka vallitsivat sekunnin murto-osa alkuräjähdyksen jälkeen. "
Tuo murto-osa on kovempi paikka kuin luulisi. Yhdessä Enqvistin kirjassa on leikillinen pohdinta koneesta, joka kykenisi sen kattamaan. Kone ei mahtuisi nyt näkemäämme maailmankaikkeuteen, mutta ei hätää. Sen rakentaminen veisi niin kauan aikaa, että kaikkeus ehtisi laajentua tarpeeksi isoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453696Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653534Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302979Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882095- 1501749
- 1051700
- 1221465
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401192Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085