Tärkeitä kysymyksiä

????

Onko Aidensfieldissä sekatavarakauppaa?
Entä onko siellä ruokakauppaa vai ostetaanko tuotteita suoraan karjankasvattajilta,viljelijöiltä ja metsästäjiltä?
Onko Ashfordlyn poliisiasemalla sisävessaa vai käydäänkö siellä pihan perällä, ja tyhjentääkö Ventress aamulla putkan yöastiat?
Minkälaiset autot on Ventressillä ja Bellamyllä kun kuitenkin ajavat vähän väliä Ashfordlyn ja Aidensfieldin väliä?
Miksei pubissa koskaan katsella jalkapalloa ja miksei kukaan puhu Englannin jalkapallon MM voitosta, vaikka siitä ei ole aikaa kuin kolme vuotta?
Missä Aidensfieldin nuoriso käy lukionsa ja ammattikoulunsa ?

4

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

      Aikamoisen listan tekaisit! Eipä ole nämä jutut edes käväisseet mielessä. Bellamy ajelee Minillä ja Alfin auton muistan joskus nähneeni, musta väriltään......ehkä. Merkistä ei hajuakaan.
      Mihin kauppaan David kuljettaa mummoja? On sellainen nähty mutta missä se sijaitsee??? Naapurikylässä??

    • automaattinen vastaaja

      Kuten aikaisemmin jo mainittiin, Phil ajelee minillä. sitä on näytetty useaan otteeseen, sillähän Debbie ajoi humalassakin taannoin. Aidensfieldissä taitaa olla sekatavarakauppa, Ginaa on näytetty kauppakorin kanssa aina silloin tällöin matkalla ostoksille/sieltä pois. Joskushan oli myös joku juttu jossa joku nainen varasteli kaupasta. Ja tosiaan, silloin kun Oscar piti postia oli sen yhteydessä joku kaupan tapainen.
      Ja eiköhän siellä poliisiasemalla ole ihan sisävessa. Selleissäkin voi olla joku ihan alkeellinen "istuin" nurkassa.
      Jalkapallosta en tiedä,eikä kyllä kiinnostakaan.

    • tampereen daviddi

      Armsissa on kyllä televisio, mutta päällä en ole sitä nähnyt koskaan. Siellähän eletään kuitenkin vuodessa 69, enkä usko että silloin edes televisioitiin Englannin liigaa .
      Tuo MM-kisa jutska on kyllä käsittämätöntä.
      En muista, että siitä olisi puhuttu edes silloin kun sarjassa oltiin vuodessa 66. Tämä oli varmasti tärkeimpiä puheenaiheita Englannin pupeissa ja on vieläkin , Manun lento-onnettomuuden lisäksi,joten ihmeelliseltä tuntuu, että se on jätetty sarjasta pois.
      Ventress ainakin istui, jossakin postaamishommassa, Morris 1000:ssa.

      Greengrassi kävi ainakin monenlaista kauppaa kananmunilla, kaloilla ja fasaaneilla, joten varmaan oli yleistä siihen aikaan ostaa suoraan tiloilta tai kulkukauppiailta ruokatavaraa. Olihan se sitä täälläkin.
      Englannin ammattikouluista en tiedä olikohan niitä edes, vai oliko joku oppipoika-kisällijärjestelmä, missä ammattitaito opittiin töissä, ja sitten suurilla tehtailla oli omat konepajakoulunsa.
      Lukiotasoista koulua tuollaisessa kylässä ei varmastikaan ollut, joten ehkä Ashfordlyssa.

      • BernieS

        Jalkapalloa katseli Bradley joskus televisiosta, muistan ettei Jackie pitänyt iokein siitä. Bellamyn yhteydessä mainittin joskus Leeds.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe