Miten sopii Kauris(m), Kaksonen (n)

Nimetön

Olen rakastumassa ja tulisesti kauris mieheen, suhteemme on vasta aluillaan, miten sopii yhteen kauris mies ja kaksonen nainen. Aikaisemmat yhteeni oli oinaaseen ja neitsyeeseen eikä kumpikaan toiminut, oinas niistä huonoiten.

11

1938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykoosiin?

Lue kirjoitukseni tuolta ylempää, Kaurin kääntöpiirillä. Olen itse kaksonen, ja mies kauris. Intohimoa, ristiriitoja, sydänsurua, suunnatonta rakkautta...Hirvittävästi tunteita, pohjattomia. Ikimuistoisia kokemuksia, niin hyvässä kuin pahassa.

• yritäedes

olen itse kaurismies naisystäväni on kaksonen olemme olleet yhdessä jo kolmevuotta ja suhteemme on toiminut okein hyvin aivan pieniä sanomisia lukuunottamatta joista olemme selvinneet pienen rupattelutuokion jäkeen.
      tartu tilaisuuteen suosittelen.

• äippä

olen kaurismiehen kanssa kimpassa ja kahden lapsen äiti kaksonen.olemme tulleet toimeen erittäin hyvin ei moittimista kaurismiehestä.

• sopii

olen kaurismiehen avovaimo,sovimme hyvin yhteen

• kaksonen & kauris

minunkin mielestä sopii aivan hyvin, olemme yhden lapsen avopari.välillä on ollut jotain pientä sanomista mutta kyllä niistä on selvitty aivan hyvin.kyllähän sitä vuosien varrella väkisinkin tulee erimielisyyksiä,ei muuta kuin tsemppiä.

• kaksosvaimo

miksi et rakastuisi jos siltä tuntuuu,minulla on ollut jo viisi vuotta erittäin rakastettava kaurismies. tähän asti ainakin ollut ahkera,luotettava, kaikin puolin muutenkin mukava ja ihana aviopuoliso.

• marruk1

Näin tapahtui, ensi viikolla menemme kihloihin ja katsomme yhdessä sitten jatkoa...ihana ja rakastettava mies mitä ikinä olen nähnyt ja kokenut..

• Kauris 68
        marruk1 kirjoitti:

Näin tapahtui, ensi viikolla menemme kihloihin ja katsomme yhdessä sitten jatkoa...ihana ja rakastettava mies mitä ikinä olen nähnyt ja kokenut..

Eij sowi jyhteen......

• kaksosvaimo

onko rakastumisesi edennyt,jatka kyllä kannattaa

• kauriin metsästäjä

miten on suhteesi kehittynyt,onko kauriissasi noita edellä mainittuja piirteitä.minulla vähän samallainen tilanne tulisuus vielä puuttuu.

• kaksosvaimo

miten on nimetön,oletko jo rakastunut tulisesti kauriiseesi jos näin on käynyt,niin hyviä jatkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe